STANOWISKO PRACY DS. MIENIA GMINY Dąbrowa oferta pracy Urząd Gminy Dąbrowa


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. MIENIA GMINY

Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw związanych z bieżącym gospodarowaniem mieniem komunalnym Gminy Dąbrowa.2.Prowadzenie wykazu mienia komunalnego.3.Prowadzenie rejestru umów dotyczących użyczenia, najmu, dzierżawy, oddania w zwykły zarząd posiadanego mienia.4.Prowadzenie postępowania w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym: nabycie, zbycie, przekazanie, sprzedaż lub dzierżawa nieruchomości.5.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji dotyczących zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości.6.Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów.7.Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.8.Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.9.Prowadzenie spraw związanych z podziałami geodezyjnymi na mieniu gminy.10.Prowadzenie spraw z zakresu najmu pomieszczeń świetlic gminnych.11.Przygotowywanie uchwał Rady i Zarządzeń Wójta z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym.Praca na umowę zastępstwo - na czas nieobecności pracownika. Praca od poniedziałku do środy w godz. 7:30-15:30, we czwartek od 7:30-17:30, natomiast w piątek w godz. 7:30-13:30.Dokumenty wymagane w trakcie rekrutacji dostępne na stronie: bip.gminadabrowa. Dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dąbrowa do dnia 18.09.2020 r. do godz. 13:00.

Data publikacji: 2020-09-03

Lokalizacja: Dąbrowa (opolskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Dąbrowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa, powiat: opolski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie spraw związanych z bieżącym gospodarowaniem mieniem komunalnym Gminy Dąbrowa.2.Prowadzenie wykazu mienia komunalnego.3.Prowadzenie rejestru umów dotyczących użyczenia, najmu, dzierżawy, oddania w zwykły zarząd posiadanego mienia.4.Prowadzenie postępowania w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym: nabycie, zbycie, przekazanie, sprzedaż lub dzierżawa nieruchomości.5.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji dotyczących zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości.6.Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów.7.Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.8.Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.9.Prowadzenie spraw związanych z podziałami geodezyjnymi na mieniu gminy.10.Prowadzenie spraw z zakresu najmu pomieszczeń świetlic gminnych.11.Przygotowywanie uchwał Rady i Zarządzeń Wójta z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym.Praca na umowę zastępstwo - na czas nieobecności pracownika. Praca od poniedziałku do środy w godz. 7:30-15:30, we czwartek od 7:30-17:30, natomiast w piątek w godz. 7:30-13:30.Dokumenty wymagane w trakcie rekrutacji dostępne na stronie: bip.gminadabrowa. Dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dąbrowa do dnia 18.09.2020 r. do godz. 13:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus wysługa lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO PRACY DS. MIENIA GMINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1609

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: gospodarka nieruchomościami, geodezja, gospodarka przestrzenna

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane dośw. zaw. w administracji samorządowej; umiejętność obsługi komputera;

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Dąbrowa

danePracodawcy_nip: 7541896773

danePracodawcy_regon: 000532903

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa, powiat: opolski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty wymagane w trakcie rekrutacji dostępne na stronie: bip.gminadabrowa

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16

Powiat pracodawcy: opolski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1609

Gmina pracodawcy: Dąbrowa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0492983

Ulica pracodawcy: Sztonyka

Numer budynku pracodawcy: 56

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 03.09.2020

Oferta pracy ważna do: 18.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36a7452ab0e56fe6f1926389ad8d2f13

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 3 500 PLN

prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, analiza prawna dokumentów, kontakt z klientem;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-07-22 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPOŁECZNEJ W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH - od 2 850 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie całokształt spraw związanych z polityką społeczną.Ważniejsze zadania: 1. współpraca z jednostkami organizacyjnymi podległymi Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych, instytucjami samorządowymi, Strażą Miejską, Policją, Sądem Rodzinnym, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu polityki społecznej; 2. nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych realizujące zadania z zakresu polityki społecznej; 3. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz innych ustaw z obszaru polityki społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 4. inicjowanie i kreowanie działań na rzecz osób starszych; 5. podejmowanie czynności wynikających z działań w ramach Słupskiej Rady Seniorów; 6. wykonywanie zadań związanych z pracą na zajmowanym stanowisku zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-02-25 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ DOSTAW - od 1 850 PLN

prace na magazynie, obsługa dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żory (śląskie)

STANOWISKO D/S INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 000 PLN

Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2019-12-06 - Przechlewo (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS (NR 2960) - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie 2000 zł brutto do uzgodnienia; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą po godz. 10.00
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Restauracja "Karczma Pod Kluką" Anna, Mariusz i Paweł Stachyra - 2017-02-07 - Słupsk (pomorskie)

FAKTURZYSTA/KASJER/MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Obsługa kasowa klienta, dbałość o ekspozycję towaru na półkach, obsługa gospodarki magazynowej
Eurocash Cash - 2017-06-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

KIEROWCA KAT. C(NR 1930) - od 2 600 PLN

prowadzenie pojazdów ciężarowychwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "ORENO" LESZEK DRILL - 2020-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DEKARZ - od 3 350 PLN

do uzgodnieniaPraca na terenie Rzeszowa i wg zleceń
TAM-BUD PROJEKT MATEUSZ TWARDZIK - 2018-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI POLITYKI KADROWEJ - od 2 900 PLN

zapewnienie realizacji zadań związanych z wprowadzaniem w Oddziale narzędzi polityki kadrowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2019-12-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH (D) - od 2 250 PLN

roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznych, roboty instalacyjne przygotowawcze, roboty instalacyjne oraz instalacyjne ziemne.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Tarnów (małopolskie)

OPERATOR ZGRZEWAREK - od 1 850 PLN

obsługa zgrzewarki, maszyny do nanoszenia kleju,piły do cięcia pianki
POLSKOK Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Chrzanów (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

prace porządkowe na terenie obiektu Zana w lublinie
DAKO SERVICES Sp. Z.O.O - 2016-08-24 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 1 057,6 PLN

zapoznanie z przepisami i regulaminem organizacji pracy
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Wiktorówko (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU POWIATU I INWESTYCJI - od 2 500 PLN

praca w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PSYCHOLOG - od 3 807 PLN

zakres obowiązków zgodny z prowadzonymi zadaniami jakie wynikają ze stosunku pracy i zakresu czynności i obowiązków
Zakład Poprawczy - 2019-09-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 0799) - od 2 600 PLN

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

RATOWNIK WODNY - od 2 000 PLN

pełnienie obowiązków ratownika wodnego na basenie krytym, pracę porządkowe i drobne naprawy
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KONINIE - 2017-06-12 - Konin (wielkopolskie)

DOZORCZYNI - od 1 850 PLN

SPRZĄTANIE KLATEK, KONTAKT OSOBISTY LUB TELEFONICZNY.
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. SZKÓŁ NIEPUBLICZNYCHI EDUKACJI EUROPEJSKIEJ W WYDZIALE EDUKACJI - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane ze szkołami i placówkami niepublicznymi oraz wsparciem szkół w zakresie współpracy zagranicznej.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych o zwrot udzielonej z budżetu jednostki samorządowej pobranej w nadmiernej wysokości, wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem oraz niewykorzystanej w określonym terminie; dokonywanie kontroli w szkołach niepublicznych w zakresie frekwencji; wsparcie merytoryczne placówek oświatowych składających wnioski o dofinansowanie w ramach programów edukacyjnych ze środków zewnętrznych; działanie związane z pozyskiwaniem przez Wydział środków zewnętrznych na realizację potrzeb edukacyjnych młodzieży i nauczycieli; prowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnych działań realizowanych przez Wydział i placówki oświatowe w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Słupska oraz umieszczanie aktualizacji na profilach miasta prowadzonych na portalach społecznościowych; koordynowanie współpracy ze Stowarzyszeniem Pomorskie w Unii Europejskiej; prowadzenie spraw edukacji europejskiej, obywatelskiej i prawniczej; wsparcie szkół w zakresie współpracy zagranicznej w ramach wymiany młodzieży i nauczycieli.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)

- STANOWISKO DS. REALIZACJI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH(OD MŁODSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA) - 2 400 - 3 000 PLN

Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku, między innymi:1.Prowadzenie spraw określonych w ustawie Prawo budowlane, w tym dotyczących:;1)przygotowywanie dokumentacji do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę, roboty budowlane;2)przyjmowanie zgłoszeń budowy i wykonywania robót budowlanych.2.Prowadzenie spraw dotyczących wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych.3.Wykonywanie (lub współudział w wykonywaniu) innych zadań i obowiązków określonych dla Wydziału Architektury i Budownictwa w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim oraz w przepisach prawa.
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim - 2019-08-02 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-05-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA I ROZLICZANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH - od 3 300 PLN

1)Monitorowanie ogłaszanych konkursów na pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej oraz innych źródeł,2)przygotowywanie i rozliczanie wniosków dotyczących dofinansowywania ze źródeł zewnętrznych (przygotowanie wniosków o dofinansowanie, opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu)3)współudział w opracowywaniu dokumentów strategicznych Gminy w kontekście pozyskiwania funduszy unijnych,4)współpraca z innymi gminami, związkami gmin, instytucjami zajmującymi się sprawami UE, organizacjami pozarządowymi, w zakresie pozyskiwanie i wykorzystywania środków funduszy UE i innych,5)współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wsparcia realizacji zadań publicznych.Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie. Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.Umowa na czas określony ok. 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wynagrodzenie od 3300 zł do 4500 zł brutto. Szczegółowe informacje dotyczące naboru na stanowisko ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Damnica, w zakładce Nabór.
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-10-23 - Damnica (pomorskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,8) kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,9) ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,10) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,11) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,12) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-09-07 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 400 PLN

Przygotowanie pizzy, przygotowanie dań szybkiej obsługi
BAR "FIFARAFA" ILONA KARMOLIŃSKA - 2019-08-22 - Olesno (opolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/407338/files/ogloszenie_wski.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 29 stycznia 2018 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-01-25 - Tczew (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW - 2 500 - 3 500 PLN

Naprawa pojazdów
RS AUTO - 2018-03-07 - Tychy (śląskie)


Wybierz powiat