STANOWISKO DS. GOSPODARKI GRUNTAMI I NIERUCHOMOŚCIAMI Stary Brus oferta pracy Urząd Gminy Stary Brus
Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI GRUNTAMI I NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowy zakres obowiązków znajuduje się na stronie: www.ugstarybrus.bip.lubelskie.plPrzygotowanie dokumentów dotyczących dokanania sprzedaży, przekazania gruntóww użytkwanie wieczyste, dzierżawę lub najem gruntów stanowiącym własność gminy.Prowadzenie spraw z zakresu nieodpłatnego przyjmowania gruntów stanowiących własność państwa na własność gminy lub użytkowanie wieczyste, użytkowanie lub użyczenie.Prowadzenie spraw z zakresu przekazania gruntów gminy komunalnym jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej w odpłatny zarząd.Prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentów z zakresu użyczenia (na krótki czas) gruntów gminy osobom fizycznym, osobom prawnym lub komunalnym, jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej.Prowadzenie spraw z zakresu przyjmowania własności gruntów wydzielonych pod ulice.Prowadzenie dokumentów dotyczących tworzenia zasobów gruntów na cele zabudowy wsi.Przygotowanie projektów uchwał o ustaleniegranic gruntów przeznaczonych pod zorganizowane budownictwo wielorodzinne, wykładanie projektów uchwał do wglądu zainteresowanych osób, przekładanie do rozpatrzenia złożonych wniosków, uwag, zastrzeżeń.
Data publikacji: 2020-06-29
Lokalizacja: Stary Brus (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Stary Brus
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-244 Stary Brus 47a, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowy zakres obowiązków znajuduje się na stronie: www.ugstarybrus.bip.lubelskie.plPrzygotowanie dokumentów dotyczących dokanania sprzedaży, przekazania gruntóww użytkwanie wieczyste, dzierżawę lub najem gruntów stanowiącym własność gminy.Prowadzenie spraw z zakresu nieodpłatnego przyjmowania gruntów stanowiących własność państwa na własność gminy lub użytkowanie wieczyste, użytkowanie lub użyczenie.Prowadzenie spraw z zakresu przekazania gruntów gminy komunalnym jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej w odpłatny zarząd.Prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentów z zakresu użyczenia (na krótki czas) gruntów gminy osobom fizycznym, osobom prawnym lub komunalnym, jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej.Prowadzenie spraw z zakresu przyjmowania własności gruntów wydzielonych pod ulice.Prowadzenie dokumentów dotyczących tworzenia zasobów gruntów na cele zabudowy wsi.Przygotowanie projektów uchwał o ustaleniegranic gruntów przeznaczonych pod zorganizowane budownictwo wielorodzinne, wykładanie projektów uchwał do wglądu zainteresowanych osób, przekładanie do rozpatrzenia złożonych wniosków, uwag, zastrzeżeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI GRUNTAMI I NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stary Brus
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włodawski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0619
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stary Brus
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe 3 m-ce za stanowisku administracyjnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Stary Brus
danePracodawcy_nip: 5651190926
danePracodawcy_regon: 000545834
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Adres pracodawcy:
22-244 Stary Brus 47a, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
www.ugstarybrus.bip.lubelskie.plŻyciorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zarobkowej.List motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzające wykształcenieKopie świadectw pracyOświuadczenie o stanie zdrowiaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem " Konkurs na stanowisko ds.. gospodarowania gruntami i nierucjomościami" w terminie do dnia 2 lipca 2020roku do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Gminy Stary Brus, Stary Brus 47 A, 22-244 Stary Brus
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: włodawski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0619
Gmina pracodawcy: Stary Brus
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stary Brus
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0108683
Numer budynku pracodawcy: 47a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 02.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28224f7d1934fc28d28c8ad83057996e
Podobne oferty pracy
wsparcie pracowników działu eksportu przy realizacji zadań , utrzymywanie kontaktu stałego z klientemi firmy , prowadzenie dokumentacji handlowej , nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, wykształceni min. srednie , mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta , samodzielność przcy , dobra organizacja pracy , j. niemiecki lub francuski komunikatywny
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
jw
POCZTA POLSKA S.A - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
szczegóły pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-rozliczen-/756103
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2020-05-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
układanie towaru,sprzedaż towarów,sprawdzanie terminów ważności,utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Mołtajny (warmińsko-mazurskie)
praca w domu podopiecznego polegająca na wykonywaniu czynności pielęgnacyjnych i gospodarczych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Krzeszowice - 2017-12-14 - Krzeszowice (małopolskie)
opieka nad dziećmi powyżej 3 roku życia
Dom Św. Faustyny - Pomocna Dłoń Caritas Diecezji Ełckiej - 2019-12-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe. Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą.
FIRMA AGAT LOGA MARCIN - 2019-05-30 - Rybnik (śląskie)
Malowanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Żukowo (pomorskie)
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel języka angielskiego i niemieckiego
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2020-05-19 - Biłgoraj (lubelskie)
1. Wykonuje kontrolę i badania zgodnie z funkcjonującymi procedurami i instrukcjami wdrożonego systemu zarządzania jakością.2. Prowadzi zapisy z badań i kontroli oraz archiwizuje je.3. Nadaje właściwy status kontroli i badań dla surowców, detali, podzespołów i wyrobu gotowego.
HTL - Strefa S.A. - 2017-02-14 - Ozorków (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Sanok (podkarpackie)
Wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-01-11 - Biłgoraj (lubelskie)
• zakładanie i prowadzenie akt osobowych,• sporządzanie umów o pracę, angaży, aneksów, przeszeregowań, awansów, nagród jubileuszowych itp.• sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa.• kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,• rozliczanie delegacji,• ustalanie uprawnień pracowniczych dotyczących wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów.• prowadzenie ewidencji zwolnień od pracy przewidzianych przepisami prawa,• prowadzenie ewidencji pracowników,• więcej na www.slowinskipn.pl - BIP-ogłoszenia-oferty pracy;okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-05-14 - Smołdzino (pomorskie)
opieka pielęgniarska osadzonych
ZAKŁAD KARNY - GŁUBCZYCE - 2017-01-04 - Głubczyce (opolskie)
wg stanowiska
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA Skład Jastrzębie - 2018-04-30 - Jastrzębie (opolskie)
- Czuwanie nad bezpieczeństwem osób korzystających z basenów. Udzielanie pierwszej pomocy. Dbanie o czystość i porządek na terenie obiektu. Praca na obiektach MOSIR-u (Baseny) na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2100 do 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.09.2017 - istnieje możliwość pracy w krótszym / innym terminie, ale w ramach: czerwiec do wrzesień 2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-19:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe lub praktyki na stanowisku ratownika wodnego (ustalone według uprawnień ratownika wodnego). Wymagany Kurs RATOWNIKA WODNEGO. Wymagany ukończony KURS KPP (Kwalifikowana pierwsza Pomoc). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-64-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice) lub pocztowy (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice) lub e-mail: kadry (at) mosir.katowice.pl
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2017-04-11 - Katowice (śląskie)
Zbiór i klasyfikacja pieczarek na hali uprawowej zgodnie z normami.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Dawidy (mazowieckie)
Pakowanie owoców i przygotowywanie do wysyłki, dokonywanie kontroli jakości owoców przed przygotowywaniem wysyłki; zabezpieczenie przed uszkodzeniem; obsługiwanie sprzętu do pakowania towarów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kozietuły (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa klientów w restauracji
AGRO-TRANS MISIEK SZYMON - 2016-10-13 - Pietrzaki (śląskie)
Odbiór plastikowych elementów od robota, pakowanie do pojemnika
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
lepienie pierogów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "NEPTUN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Chełm (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)