STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Stanowisko: STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
Data publikacji: 2017-01-11
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane min. roczne doświadczenie zaowodowe w obszarze organizacji i zarządzania lub ubezpieczeń społecznych lub obsługi prawnej lub ekonomii lub analizy statystycznej i finansowej lub zarządzania jakością.Wymagana znajomość ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 84 688 12 84
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w ośrodku wczasowym w Kołatce
TEMAR S.C. KATARZYNA TRUSZKIEWICZ TERESA TRUSZKIEWICZ - 2017-05-04 - Kołatka (lubuskie)
Szcvzegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/316841/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_organizacji_pozarzadowych_WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-22 - Tczew (pomorskie)
Mechanik -ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Płock (mazowieckie)
układanie bukietów, wiązanek
Kwiaciarnia "STOKROTKA" Agnieszka Sułkowska - 2015-12-30 - Sosnowiec (śląskie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie technik budownictwa, preferowane wyższe z zakresu budownictwa znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporządzeń związanych z problematyką na stanowisku pracy, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomość obsługi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.8. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.9. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. 11. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 15. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych. 17. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporządzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytków.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenie o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
jak w zawodzie
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Marki (mazowieckie)
kompletacja zamówień, załadunek i rozładunek towaru; praca w Pabianicach; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Pabianice (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Oława (dolnośląskie)
Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
Prace brukarskie. Praca na terenie powiatu kołobrzeskiego w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE PAWEŁ ŚWIGOŃ - 2018-04-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są tutaj:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/400849/files/ogloszenie_o_naborze.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-12-05 - Tczew (pomorskie)
Praca przy produkcji pieczywa od godz. 8.00 do 16.00.
Piekarnia, Jan Filip - 2017-07-07 - Łęka (małopolskie)
Montowanie blach - Praca na terenie całej Polski
Termoman Zakład Usług Termoizolacyjnych Podgórski Marian - 2017-05-25 - Radzionków (śląskie)
obsługa klienta w salonie drzwi i podłóg
"BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie masaży u mieszkańców ze wskazaniem do tego typu rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Turów (śląskie)
wykańczanie wnętrz
Usługi Ogólnobudowlane Marcin Skrzypczak - 2018-08-20 - Sierakowo (wielkopolskie)
praca na budowie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego"EKOBUD" sp z o.o. - 2016-08-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Przewóz osób na trasie Wadowice - Kraków (wycieczki) lub przewóz pracowników na trasie A-chów - Lędziny. Praca od godz. 5, 6, 7 lub 8.
Makuch Kazimierz ,,Makbus" - 2017-10-24 - Wadowice (małopolskie)
wykształcenie bez znaczeniadoświadczeniemile widziane uprawnienia na wózek widłowy uprawnienia na HDSprawo jazdy kat. Cświadectwo kwalifikacji
PH Skład Opału i Materiałów Budowlanych Skrzypczak Jan - 2017-12-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie produkcji - m.in. obsługa maszyn w tym dźwiganie elementów powyżej 20 kg, pakowanie części. Praca III zmianowa tj. 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00. Pracodawca gwarantuje zwrot kosztów dojazdu.
Exact Systems S.A. - 2017-07-28 - Nowa Sól (lubuskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bezmoście (zachodniopomorskie)
FIRMA BRITRANS Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE POSZUKUJE KIEROWCÓW Z PODKARPACIA NA BUSA DO 3,5 T 8EP PLANDEKAJAZDA PO CAŁEJ UE (WŁĄCZNIE Z ANGLIĄ I SZWAJCARIĄ)FIRMA OFERUJE:- WYNAGRODZENIE STAWKA NA START: ZA KM (0,28) ALBO DNIÓWKA (180 ZŁ) - PŁATNE OD RAZU PO ZJEŹDZIE Z TRASY- PREMIE ZA OSZCZĘDNOŚCI I RZETELNĄ PRACĘ (SPALANIE, DBANIE O AUTO, ITP.)- NAWIGACJA, CB ORAZ TELEFON SŁUŻBOWY- KARTY PALIWOWE SHELL + KARTA PŁATNICZAWYMAGANIA:- DOŚWIADCZENIE W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM MIN 6 MIESIĘCY- PRAWO JAZDY KAT. "B"- UMIEJĘTNOŚĆ WYPISYWANIA DOKUMENTÓW PRZEWOZOWYCH- UMIEJĘTNOŚĆ ZABEZPIECZENIA ŁADUNKU- NIEKARALNOŚĆ,UCZCIWOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ- BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ NAWIGACJĄ- DBANIE O STAN TECHNICZNY ORAZ CZYSTOŚĆ POJAZDU
BRITRANS NOWAK SP. JAWNA - 2017-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
opiekonowanie się osobami starszymi
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Łask (łódzkie)
Praca w magazynie z artykułami BHP i PPOŻ
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego "SUPON" - 2016-11-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
produkcja pasz i nawozów
Fauna i Flora Firma Ogrodniczo-Zoologiczna Mariusz Banasiak - 2016-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)
praca w lesie
Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych "Poldren" Sp. z o.o. Augustów - 2017-06-21 - Augustów (podlaskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stoiska z mięsem i wędlinami, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska SA - 2018-04-05 - Biała (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Radomsko (łódzkie)
sprzedaż w sklepie miesnym
PH ASIA, Joanna Wieczorek, Sklep Mięsno Wędliniarski - 2016-03-08 - Strzegom (dolnośląskie)