STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Data publikacji: 2019-11-27

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: umiejętność interpretacji przepisów prawa

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.56.20191. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego,2) umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map,3) umiejętność interpretacji przepisów prawa,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej5) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,99 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 09 grudnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 listopada 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2019-11-27KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 listopada 2019 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm , ogłoszonej dnia 27 listopada 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9514

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 27.11.2019

Oferta pracy ważna do: 09.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ea84b15a564f3016d487717262cabe2

Podobne oferty pracy

KASJER/KA - od 10 PLN

Obsługa klienta na kasie, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez OHP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM I OPROGRAMOWANIEM W ZESPOLE INFORMATYKÓW W DZIALE KOMUNIKACJI I OBSŁUGI PRAWNEJ - 2 700 - 3 000 PLN

1.Nadzór nad prawidłowym podłączeniem, konfiguracją i działaniem sprzętu komputerowego (w tym drukarek, skanerów itp.) oraz urządzeń telefonicznych użytkowanych przez pracowników MOPR.2.Obsługa zgłoszeń awarii sprzętu komputerowego i urządzeń telefonicznych (zbieranie informacji o awariach, dokonywanie drobnych napraw, przekazywanie i odbiór do/z zewnętrznego serwisu, ponowna instalacja i uruchomienie). 3.Konfiguracja oprogramowania na komputerach pracowników zgodnie ustalonym standardem (w tym konfiguracja połączeń sieciowych, kont użytkowników itp.).4.Dostosowanie komputerów użytkowników do korzystania z systemów informatycznych zgodnie z wytycznymi poszczególnych administratorów.5.Bieżąca kontrola prawidłowości działania zabezpieczeń komputerów przed dostępem osób niepowołanych oraz zgłaszanie propozycji zmian polityki bezpieczeństwa informacji.6.Prowadzenie szkoleń stanowiskowych i udzielanie pomocy w obsłudze systemów komputerowych i oprogramowania biurowego.7.Bieżąca obsługa incydentów dotyczących powyższego zakresu czynności zgłaszanych poprzez użytkowników za pomocą systemu Helpdesk.8.Opracowywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI R27/1101-560/20 - od 2 600 PLN

Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2020-06-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGOLNÓBUDOWLANY - do 17 PLN

Pomoc w :malowaniu, tynkowaniu, zbrojeniu, szalowaniu, betonowaniu, docieplanie, prace wykonczeniowe, murowanie, prace przy rozbiorze budynkow.Umowa zlecenie około 160h w m-cu, zatrudnienie na 2 lata, praca w godz. 7-15Miejsce pracy ul. Poniatowskiego Wrocław, następnie wg zleceń
I.D.Polska spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2020-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2 500 PLN

Transport towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wola Drwińska (małopolskie)

FRYZJER - od 2 250 PLN

strzyżenie męsko-damskie, modelowanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Radom (mazowieckie)

PIEKARZ - od 22,73 PLN

Praca przy stole, wyrób chleba, bułek, drożdzówekPraca od 17:00-24:00
PPHU Tomasz Kloch - 2020-02-13 - Mielec (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. "C"+"E" POW. 3,5 TONY - od 1 923 PLN

Praca w charakterze kierowcy samochodu ciężarowego powyżej 3.5 tony kat. "C+E" (Silos lub cysterna). Wymagane doświadczenie zawodowe. Transport międzynarodowy. Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
AMM TRANSPORT Andrzej Macheta - 2016-10-07 - Krowiarki (śląskie)

SPRZĄTACZKA ZESPOŁU ADMINISTRACJI OBIEKTU SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 100 PLN

- utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych, magazynowych iużytkowych,- codzienne opróżnianie koszy ze śmieci,- mycie okien i drzwi.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-07-13 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR PILARKI POPRZECZNEJ - od 14,7 PLN

obsługiwanie pilarek łańcuchowych i tarczowych, wykonywanie obróbki piłowaniem na pilarkach do cięcia poprzecznego tarcicy z posuwem ręcznym lub zmechanizowanym
KPPD Szczecinek S.A. ZPD w Kaliszu Pomorskim - 2018-12-19 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I LOKALOWEJ - 3 000 - 4 000 PLN

Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-09-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - 2 000 - 2 500 PLN

Praca w sklepie odzieżowym, kierowanie zespołem, obsługa klienta oraz kasy fiskalnej. Praca 5 dni w tygodniu, wg grafiku od poniedziałku do soboty. Miejsce wykonywania pracy Kraków- Nowa Huta
TEXTILE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA DS. FINANSOWO PRAWNYCH - od 1 850 PLN

POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE ODSZKODOWAŃ. PRACA W TERENIR
ARBITER S.A. - 2016-01-25 - Polkowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSZARU PRODUKCJI - od 2 000 PLN

wybrane zadania na obszarze produkcyjnym
"HTL-STREFA" Spółka Akcyjna - 2016-07-11 - Ozorków (łódzkie)

POMOCNIK BUDOWLANY - DROGOWY - od 2 300 PLN

Praca jako pomocnik budowlany (lub brukarz) przy robotach budowlanych-drogowych
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2016-04-04 - Cieplewo (pomorskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 000 PLN

wg zakresu czynności na stanowisku murarz-tynkarz
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)

MODELARZ ODLEWNICZY - 4 000 - 5 000 PLN

Wykonywanie elementów metalowych form do odlewania
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Czechy (Czechy)

SPAWACZ - od 3 200 PLN

spawanie elektryczno- gazowe, prace na terenie Lubina
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2018-10-26 - Lubin (dolnośląskie)

MANIKIURZYSTKA - od 17 PLN

Wykonywanie manicure, pedicure
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 500 PLN

1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2 500 PLN

1)prowadzenie ogółu spraw związanych z wprowadzonym systemem gospodarkiodpadami komunalnymi na terenie gminy Ustka (wprowadzanie deklaracji dosystemu, kontrola nad ich poprawnością oraz składanymi w nich oświadczeniami,prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o utrzymaniuczystości i porządku w gminach itp.),2) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządkuna terenie Gminy Ustka (współpraca z podmiotami odbierającymi odpady komunalneod właścicieli nieruchomości z tereny Gminy),3) zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami,4) współdziałanie z Referatem finansowym w zakresie windykacji opłat zagospodarowanie odpadów komunalnych,5) pozyskiwanie środków zewnętrznych związanych z gospodarką odpadami i ochronąśrodowiska,6) kontrola podmiotów odbierających odpady komunalne na terenie gminy Ustka,wpisanych do Rejestr Działalności Regulowanej, prowadzenie w/w rejestru iwydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru i decyzji na prowadzenie działalności wzakresie odbioru odpadów komunalnych i opróżnianiu zbiorników bezodpływowych itransportu nieczystości ciekłych.7) kontrola i egzekwowanie spraw w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami wewspółpracy z odpowiednimi służbami.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera; okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia
Urząd Gminy Ustka - 2019-10-23 - Ustka (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 2 700 PLN

prace ślusarkie w ramach naprawy maszyn i urzadzeń z różnych branżpraca na jedną zmianę w godz. 7 -15
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARTECH MARCIN RATYŃSKI - 2019-06-12 - Podzamcze (śląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 4 000 PLN

Prowadzenie pojazdu ciężarowego TIR z naczepą na terenie Krakowa i okolic oraz Śląska
Przedsiębiorstwo Transportu Samochodowego S.A. - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)

KAMERALISTA BRANŻA DROGOWA - od 4 210 PLN

Opracowywanie projektów wykonawczych, opracowywanie danych do wyniesienia w teren, sporządzanie operatów inwentaryzacyjnych, prowadzenie miesięcznej sprzedaży, kontaktowanie się w wykonawcami.Kontakt z pracodawcą: 880332354
GEOJARD SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Żmigród (dolnośląskie)

POMOCNIK MONTERA INSTALACJI GAZOWYCH I WODNYCH - od 10,95 EUR

Prace montażowe, instalacyjne i przyłączeniowe, montaż i demontaż rurociągów (stare i nowe budownictwo).
TREMONIA Nova GmbH & Co. KG - 2018-11-05 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieranie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku fiemy oraz jej produktów.
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET w Koniecznie - 2016-02-15 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

STOLARZ - od 2 200 PLN

Stolarz- obsługa maszyn stolarskichoferta pracy dla osób zarejestrowanych posiadających II profil pomocy ,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)

PRACOWNIK SERWISU OPON - od 2 000 PLN

Prace wulkanizacyjne, załadunek / rozładunek opon, sortowanie, układanie opon, kontrola stanu opon, podstawowe prace magazynowe.
PH KRISPOL - 2017-01-18 - Sulejów (łódzkie)