STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.

Data publikacji: 2017-03-27

Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy związanej z z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem6. oświadczenie kandydata o niekaralności7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku ds. budownictwa.Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Samodzielne stanowisko ds. budownictwa na adres:Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskimul. Słowackiego 1166 010 Nowogród Bobrzańskilub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.04.2017r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.Złożone oferty można odebrać w sekretariacie w terminie dwóch miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: zielonogórski

Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański

Ulica pracodawcy: Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa

Data dodania oferty pracy: 27.03.2017

Oferta pracy ważna do: 10.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

CZYŚCICIEL POJAZDÓW, OPEARTOR MOBILNEJ MYJNI - do 1 900 PLN

Obsługa mobilnej myjni w zakresie czyszczenia pojazdów, obiektów, kosmetyka aut, pranie tapicerek, utrzymanie dobrych relacji ze zleceniodawcami.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOPWNIK MAGAZYNU - do 3 100 PLN

- kompletacja towaru,- kontrola zgodności towaru przygotowanego do wysyłki,- prace magazynowe.
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Ołtarzew (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Brańsk (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 1 850 PLN

rozlewanie, napełnianie, produktów w pojedyncze opakowania, etykietowanie i pakowanie produktów, drobne prace magazynowe
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2016-04-05 - Sokoły (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI W PRALNI(561J) - od 1 850 PLN

Praca przy sortowaniu odzieży. Wykonywanie obowiązków zleconych przez przełożonego.
work service spółka akcyjna - 2016-07-12 - Wiązowna (mazowieckie)

REF. DO 30RŻ SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

(dla osób do 30rż) wprowadzanie do systemu ofert, pozyskiwanie nowych klientów do obsługi w zakresie obrotu nieruchomościami, bieżące raportowanie swoich wyników sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Prowadzenie sekretariatu szkoły. Wymagania: wykształcenie min. średnie - administracja lub podobne, umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych np. Microsoft Word, Excel.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Luzino (pomorskie)

POMOC MASARZA - 1 850 - 2 800 PLN

ubój zwierząt rzeźnych, wykrawanie mięsa, pomoc przy rozbiorze półtusz wieprzowych
Zakład Wędliniarski i Ubojnia G.Kępa - 2016-05-25 - Buczek (łódzkie)

REFERENT DS. GOSPODARKI ŚRODKAMI TRWAŁYMI - od 3 492 PLN

Praca administracyjno-biurowa w dziale technicznym, w zakresie gospodarki środkami trwałymi, a w szczególności ich ewidencja i inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SZPITALA - od 1 800 PLN

Wykonywanie prac porządkowych na terenie szpitala. Wynagrodzenie od 1800 zł brutto + dodatki do 20%.Miejsce pracy: Wrocław ul. Weigla 5Praca wg grafiku, godziny pracy do ustalenia podczas rozmowy z pracodawcą. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261-660-215Oferta znajduje się w sali: B, G, H
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2015-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

STAŻ - DORADCA KLIENTA/ SPRZEDAWCA/ KASJER - 997,4 PLN

sprzedaż mięsa i jego przetworówobsługa klientaczynności związane z przyjęciem towaruobsługa kasy fislaknej
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

przygotowanie wyrobów cukierniczych do sprzedaży, ich eksponowanie i oznaczanie, ważenie, etykietowanie i pakowanie wyrobów, podawanie towarów klientowi, rejestrowanie sprzedaży, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Bielawa (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWO-HANDLOWY - 997,4 PLN

Prowadzenie sekretariatu, obsługa urzadzeń biurowych, sporzadzanie faktur, dowodów PZ i WZ, raportów kasowych pod nadzorem opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KREŚLARZ/ASYSTENT PROJEKTANTA OFPR/17/2816 - od 3 000 PLN

Przca przy tworzeniu projektów instalacji i sieci energetycznych. Praca w programie AUTO CAD
JAREK Jarosław Kowalski Limanowa - 2017-10-06 - Limanowa (małopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
Tob-Gum A.S.O. S.C. Urszula, Piotr, Wojciech Tobor - 2016-08-04 - Radzionków (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 13 PLN

kontrola jakości kubków, kompletowanie asortymentu do kartonów, odkładanie gotowych kartonów na palety.
kontakt przez OHP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 750 PLN

dbanie o prawidłowe funkcjonowanie magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania towarów, dokładne sprawdzanie przyjmowanych towarów pod względem jakościowym i ilościowym, kontrola nad wydawanym z magazynu towarem, przygotowywanie do wydania wyrobów gotowych, wydawanie zamówionych wyrobów, ewidencja opakowań zwrotnych
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Świętochłowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KUCHNIA-POMOC - do 1 850 PLN

Przygotowywanie dań z półproduktów i produktów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

NN/ NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO - od 2 294 PLN

Nauczyciel języka polskiego z kwalifikacjami do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami (tyflopedagogika, oligofrenopedagogika, surdopedagogika, pedagogika specjalna, rewalidacja).
Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Intergracyjnymi nr 26 - 2017-08-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)

CIEŚLA - od 1 850 PLN

Wykonywanie szalunków, deskowanie stropów, szalunki ścienne
Usługi Ogólnobudowlane i Remontowe Szumacher Bogdan - 2016-06-09 - Leszczydół-Nowiny (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE RADCY PRAWNEGO - od 2 100 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe prawniczej; min. 10 lat stażu pracy na ww. stan.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-04 - Knurów (śląskie)

OPERATOR MASZYN / OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 100 PLN

OBSŁUGA MASZYN, OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO
PHUP GER-POL S.J - 2016-07-13 - Tarnówek (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - do 2 000 PLN

prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

kucharz
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)

KSIĘGOWA - od 2 100 PLN

Praca na stanowisku księgowej. Praca w godz. 7-15.
Biuro Rachunkowe SIGMA Bożena Jasińska - 2018-04-27 - Wejherowo (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, OBRONY CYWILNEJ, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OCHRONY PPOŻ - od 2 000 PLN

Realizowanie wszelkich spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego, wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Organizowanie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Realizacja zadań wynikających z ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, współpraca z OSP.
Urząd Gminy Mała Wieś - 2017-11-10 - Mała Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA DRÓG - 3 600 - 4 300 PLN

W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)