SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. Planowanie i realizacja szkoleń obronnych w Starostwie, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz gminach powiatu płockiego, 2. Planowanie, organizowanie oraz przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań obronnych w powiecie,3. Opracowywanie projektów i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych powiatu, a w szczególności:a) planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz stosownych programów obronnych,b) dokumentacji dotyczącej organizacja Starostwa Powiatowego na czas wojny,c) organizowania i przygotowania stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,d) planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa,e) planu Akcji Kurierskiej Starostwa Powiatowego w Płocku,f) dokumentacji Stałego Dyżuru Starosty.4. Koordynowanie zadań obronnych w Starostwie oraz jednostkach organizacyjnych powiatu.
Data publikacji: 2016-11-15
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Planowanie i realizacja szkoleń obronnych w Starostwie, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz gminach powiatu płockiego, 2. Planowanie, organizowanie oraz przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań obronnych w powiecie,3. Opracowywanie projektów i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych powiatu, a w szczególności:a) planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz stosownych programów obronnych,b) dokumentacji dotyczącej organizacja Starostwa Powiatowego na czas wojny,c) organizowania i przygotowania stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,d) planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa,e) planu Akcji Kurierskiej Starostwa Powiatowego w Płocku,f) dokumentacji Stałego Dyżuru Starosty.4. Koordynowanie zadań obronnych w Starostwie oraz jednostkach organizacyjnych powiatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik zarządzania kryzysowego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia , 5. wykształcenie średnie, 6. co najmniej 3-letni staż pracy, 7. doświadczenie zawodowe w strukturach zarządzania kryzysowego w administracji samorządowej, 8. znajomość ustaw: o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym, 9. prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe:1. Szkolenia w zakresie obronności, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;2. życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany;3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestepstwo skarbowe umyślne;7. oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w artykule 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy;8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa (II piętro, pok. 212) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Biurze Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego" do dnia 23 listopada 2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: samorząd terytorialny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik zarządzania kryzysowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.11.2016
Data dodania oferty pracy: 15.11.2016
Oferta pracy ważna do: 23.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
ECOM Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Sady (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesyłanych aplikacji, budowanie bazy kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)
obróbka tarcz, przygotowanie maszyn do obróbki
kontakt przez OHP - 2018-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Tworzenie bazy danych arabskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla arabskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek arabski, promowanie naszej firmy na rynku arabskim.Obsługa pakietu MsOffice.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łódź (łódzkie)
bieżąca realizacja projektu; obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i doradztwa; programowanie i harmonogramowanie szkoleń, doradztwa zawodowego; kontakty z Beneficjentami Ostatecznymi; rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi; przygotowanie i przeprowadzanie promocji projektu; monitoring projektu i uczestników; dokumentacja projektu;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-07-16 - Zielona Góra (lubuskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kluczbork (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Współpraca przy tworzenium projektów graficznych opakowań, ulotek, folderów, itp.; 2. Organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktu i marki firmy; 3. Koordynowanie działań marketingowych zmierzających do wypromowania produktu; 4. Obsługa strony internetowej firmy i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Teresin (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Grodków (opolskie)
Obsługa kelnerska gości. Praca sezonowa (do31.08) na umowę zlecenie w godz. 7-13, 13-20 (6-7 godz. dziennie - 140 godz. w miesiącu) w Kołobrzegu.
Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu - 2016-06-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
organizowanie transportu drogowego,pozyskiwanie przewoźników
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
badanie rynku Pakistanu,Indii jako potencjalnego nabywcy maszyn i urządzeń rolniczych z UE
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
promowanie Comarch S.A. w mediach i podczas imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego; fakturowanie prowadzenie dokumentacji wysyłkowej; prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem zamówienia.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Szamocin (wielkopolskie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
rekrutacja i selekcja kandydatów do pracyobsługa PCPwspółpraca z biurem księgowymprzygotowywanie raportów i danych dla osoby liczącej płace
SIGIT POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Skoczów (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientó, obsługa stałych kontrahentów, wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Puławy (lubelskie)
bieżąca obsługa zamówień, fakturowanie, współpraca z kontrehentami zagranicznymi, współpraca z działem produkcji i magazynowania
RADAWAY Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POZYSKIWANIE I BIEŻĄCOĄ OBSŁUGĘ NAJWAŻNIEJSZYCH I NAJWIĘKSZYCH KLIENTÓW FIRMY, UTRZYMYWANIE I ROZWÓJ RELACJI HANDLOWYCH Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY, WSPÓŁTWORZENIE STRATEGII SPRZEDAŻOWYCH I ODPOWIADANIE ZA PROWADZENIE AKTYWNYCH DZIAŁAŃ SPRZWDAŻOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG, BUDOWANIE, PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE BAZĄ NAJWAŻNIEJSZYCH I NAJWIĘKSZYCH KLIENTÓW FIRMY, MONITOROWANIE POTENCJAŁU KLIENTÓW NA DANYM RYNKU,POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIĘKSZYMI KLIENTAMI FIRMY, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I ZAPEWNIANIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OBSŁUGI, SPRAWOWANIE OPIEKI NAD KLIENTAMI KORPORACYJNYMI, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PROJEKTÓW SPRZEDAŻOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG, ZARZĄDZANIE PROWADZONYMI DZIAŁANIAMI SPRZEDAŻOWYMI, MARKETINGOWYMI I PROMOCYJNYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, EMPATIA, ODPORNOŚĆ NA STRES, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacja projektów prowadzonych przez fundację.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gomunice (łódzkie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa działu kadr i płac.
Hermes Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Włoszakowice (wielkopolskie)