SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Dojutrów oferta pracy BAUSER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca kontrola jakości produktów, pobieranie próbek wyrobów z partii produkcyjnych, przeprowadzanie badań produktów.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Dojutrów (wielkopolskie)
Pracodawca: BAUSER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-812 Dojutrów 1A, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca kontrola jakości produktów, pobieranie próbek wyrobów z partii produkcyjnych, przeprowadzanie badań produktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dojutrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kaliski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Blizanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: RZETELNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACOWITOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
BAUSER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
62-812 Dojutrów 1A, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania lub o wysyłanie CV na adres e-mail: agnieszka.nowacka (at) bauserpoland.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kaliski
Gmina pracodawcy: Blizanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dojutrów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: Obróbka metali i nakładanie powłok na metale
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa sprzętu komputerowego, sprzedaż, serwis urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
analiza potrzeb aktualnych i potencjalnych klientów, fakturowanie sprzedaży części i zaopatrzenia, monitorowanie procesu sprzedaży, prowadzenie działu sprzedaży części i zaopatrzenia, dokładna znajomość zagadnień stanowiących przedmiot działań
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Zator (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2017-12-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zalesie Barcińskie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie. Giełda Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku dnia 18.07.2016, godz. 10.00, sala 207 II piętro (na spotkanie proszę zabrać CV + ostatnie świadectwa pracy).
WEGAR J. K. WĘGLARZ - SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-06 - Rybnik (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, odbieranie telefonów, zbieranie zamówień, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Skoczów (śląskie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
COM.40 Limited Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontrolowanie wypłacalności klientów, doradztwo kredytowe, raportowanie, kontakt z kontrahentami w języku angielskim i portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych , redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż zewnętrznych i wewnętrznych instalacji sanitarnych. Praca na terenie powiatu buskiego w charakterze montera instalacji sanitarnych lub pomocnika montera.
Zakład Instalacji Sanitarnych OLBUD Leszek Oszywa Busko-Zdrój - 2017-10-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Nadzorowanie działań marketingowo-handlowychFundacji Promocja Zdrowia, opracowywanie strategii marketingowej, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
DACHY 24 Sp. Cywilna - 2016-06-28 - Kościerska Huta (pomorskie)
Wymagane uprawnienia kierowcy samochodu ciężarowego kat. "C".
A&M Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Mateusz Kühn - 2017-08-03 - Krzyżanowice (śląskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów w oparciu o dostępne zasoby zarządzania wiedzą Amway. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta. Wsparcie pozostałych członków zespołu w wykorzystaniu i rozwijaniu swoich możliwości i potencjału.
AMWAY BUSINESS CENTRE-EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
Pomoc przy przygotowywaniu materiałów informacyjnych, szkoleniowych z zakresu odnawialnych źródeł energii i ochrony środowiska. Prowadzenie działalności szkoleniopwej.
Pomorski Ośrodek Dotadztwa Rolniczego w Lubaniu - 2018-05-18 - Stare Pole (pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie w wieku do 30 r.ż.rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Orle (pomorskie)