SPECJALISTA SEKCJI INFORMATYKI I UTRZYMANIA SYSTEMÓW WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI INFORMATYKI I UTRZYMANIA SYSTEMÓW WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Wynagrodzenie: od 2 884,99 PLN

Zakres obowiązków: -instalowanie systemów operacyjnych, często w języku angielskim oraz programów użytkowych w celu umożliwienia pracy innym użytkownikom;-administrowaie systemami, w których przetwarzane są dane osobowe w celu zapewnienia odpowiedniej ich ochrony;-projektowanie nowych aplikacji wykorzystywanych w Straży Granicznej w celu usprawnienia pracy;-nadzorowaie bezpieczeństwa i poprawności dzialania eksploatowanych systemów informatycznych w celu zapobieżenia awariom;-zapewnienie właściwej ochrony informacji przetwarzanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych w niepowołane ręce;-współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi oddziału w zakresie eksploatacji systemów informatycznych w celu rozpoznania potrzeb użytkowników

Data publikacji: 2019-04-12

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-instalowanie systemów operacyjnych, często w języku angielskim oraz programów użytkowych w celu umożliwienia pracy innym użytkownikom;-administrowaie systemami, w których przetwarzane są dane osobowe w celu zapewnienia odpowiedniej ich ochrony;-projektowanie nowych aplikacji wykorzystywanych w Straży Granicznej w celu usprawnienia pracy;-nadzorowaie bezpieczeństwa i poprawności dzialania eksploatowanych systemów informatycznych w celu zapobieżenia awariom;-zapewnienie właściwej ochrony informacji przetwarzanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych w niepowołane ręce;-współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi oddziału w zakresie eksploatacji systemów informatycznych w celu rozpoznania potrzeb użytkowników

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 884,99 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.884,99 zł; dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI INFORMATYKI I UTRZYMANIA SYSTEMÓW WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 884,99 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, znajomość podstaw PHP, HTML MySQL, znajomość systemów operacyjnych, znajomość technologii sieciowych, znajomość usług serwerowych, znajomość nowych technologii w dziedzinie informatyki. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Wymagania pożądane:umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.Zatrudnienie kwiecień/maj 2019r.

Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CZ, list motywacyjny, oświadczenie oniekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutaci, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Ulica pracodawcy: POPRZECZNA

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 12.04.2019

Oferta pracy ważna do: 21.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7155ad40ff09fa5351d649e72dc3a25

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - 997,4 PLN

opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI - "REF" - do 2 775 PLN

Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I ROSZCZEŃ - od 4 000 PLN

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:- weryfikacja dokuemntów i koordynacja rozliczeń z podwykonwacami,- tworzenie i kompletacja dokumentów do rozliczeń z Inwestorem,- monitorowanie stanu zaawansowania realizacji pod kątem rozliczeń finansowych w oparciu o uaktualniane harmonogramy realizacji w oparciu o dane nt. postępu prac,- sporządzanie raportów i prognoz dotyczących rozliczeń,- weryfikacja roszczeń, przygotowanie propozycji i koordynacja działań w przypadku ich otrzymania
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - do 2 300 PLN

-aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opikunki/opiekuna,-aktywne promowanie firmy na podległym terenie,-wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Z JĘZYKIEM KOREAŃSKIM - do 5 000 PLN

dbanie o dobry stan finansowy firmy, przygotowywanie analiz dla zarządu, wraz z zarządem tworzenie strategii rynkowej firmy, dbanie o dobre relacje z klientami strefy "LG"praca na umowę na czas określony, proponowany okres wykonywania pracy - 5 lat, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS RELACJI Z KLIENTEM - do 2 000 PLN

Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z partnerami i członkami stowarzyszenia, w tym sprzedaż usług w zakresie obsługiwanych partnerów kluczowych,wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z obsługiwanymi Partneramirealizacja strategii handlowej organizacji w tym sprzedaż powierzchni reklamowej portalu,pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów kluczowych w zakresie usług i produktów oferowanych przez Gdańską Organizację Turystyczną,samodzielna realizacja postawionych celów, wsparta pomocą i aktywnością zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

wystawianie faktur sprzedaży, kontakty z odbiorcami, koordynowanie pracy kierowców, wystawianie dokumentów magazynowych tj. WZ, PZ, RW, MM, weryfikowanie stanów magazynowych
SAARPOR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Tarczyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Kontakt mailowy i telefoniczny z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-03-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Sporządzanie ofert i dokumentacji handlowej,nadzór nad realizacja zamówień,utrzymywanie kontaktów z klientami. Administracja serwisu internetowego.
LOBBY MEBLE SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ - od 2 050 PLN

spawanie, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Swojczany (małopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC - do 2 100 PLN

Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
SCO-PAK S.A - 2016-07-12 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY REFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI PASIECZNEJ I HODOWLI MATEK PSZCZELICH - od 2 500 PLN

Monitorowanie warunków, wymogów technicznych w indywidualnych pasiekach współpracujacych z firmą.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Stróże (małopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 925 PLN

Wymagane doświadczenie. Praca na 1/2 etatu, w Centrum Rybnika. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godzinach od 6:00-14:00; 16:00-19:00.
KRASIŃSKA IRENA PEGAZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 700 PLN

opieka i wychowanie dzieci w wieku przedszkolnym,praca dydaktyczna z małymi dzieciami
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE CHATKA PUCHATKA - 2018-09-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)

MISTRZ ZMIANOWY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 200 PLN

Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, ustawianie maszyn, kontrola bieżącej produkcji, organizacja pracy i przydział zadań, egzekwowanie przepisów BHP i p/poż, regulaminów, instrukacji itp
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU NA RYNEK NIEMIECKI - od 3 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, efektywne poszukiwanie kontaktów handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-03-17 - Osina Mała (łódzkie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

opieka nad dziećmi w żłobku
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce "Ogłoszenia".Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; dobra znojomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz Internetu; umiejętność pracy w zespole; odpornośc na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie diagnozy sytuacji problemowej i opracowywanie zakresu pracy z rodziną; prowadzenie indywid. i grupowych form wsparcia; prowadzenie treningów pedagogicznych, rodzinnych; pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

skanowanie - przenoszenie dokumentacji kadrowo-płacowej z wersji papierowej na elektroniczną
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI ST(POWER) - 997,4 PLN

sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OPERACYJNYCH - od 500 PLN

Praca dla uczniów lub studentów w okresie od lipca do września. Inwetaryzacja pojemników na terenie gminy Jarocin.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

Specjalista do spraw finansowo-księgowych (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I ROZWOJU. - do 5 000 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar);-koordynację i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikację z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia;-organizację cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
EPAM Systems Poland - 2018-08-01 - Gdańsk (pomorskie)