SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,wykształcenie średnie lub wyższe,staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 902), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul.Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 11 września 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 11.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-01-25 - Świnna Poręba (małopolskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, itp...
Kancelaria Administracyjno-Podatkowa NIKE Edyta Wężyk - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Krupski Młyn (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
Sprzedaż płytek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu subiekt
INTEGRO DACH SYSTEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, przygotowanie danych do płac, obsługa systemu rejestracji czasu pracy, wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownia HR w innych zleconych zadaniach
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa klienta reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami, szukanie i pozyskiwanie nowych klientów,
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kraśnik (lubelskie)
obsługa maszyny do tworzenia mini ciasteczek, przygotowywanie surowców, tworzenie ciast wg receptur, przejmowanie wytłoczonych ciasteczek, umieszczanie ich w piecu,
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się z produktami oferowanymi przez firmę,-nauka obsługi urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, fax, komputer,- nauka przyjmowania i podział korespondencji,-nauka rejestrowania pism wychodzących i przychodzących,- nauka wstępnej obsługi klienta,-nauka przyjmowania klentów oraz udzielanie im ogólnych informacji,-nauka radzenia sobie z "trudnym klientem",- nauka sprzedaży kredytów, pożyczek,- nauka pozyskiwania nowych klientów,- nauka przygotowywania planu marketingowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Nauka prowadzenia prawidłowej komunikacji pisemnej oraz ustnej z pracodawcami zagranicznymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługa zamówień internetowych, przygotowanie, realizacja zamówień- obsługa drukarki, ksera, bindowanie, cięcie papieru, kompletowanie zamówień , pakowanie, adresowanie- konsultacje przy powstawaniu projektów- prace manualne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wilanowo (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Obróbka walców hutniczych na maszynach CNC, wykonywanie części zamiennych wg dokumentacji
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek podatkowych, obsługa programu płatnik oraz programu kadrowo płacowego
"POMAK" Spółka z o.o. Czerwieńsk - 2016-09-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie projektów oraz
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Polanka (małopolskie)
fakturowanie, koordynacja zamówień i dostaw, obsługa klienta.
Certus Abrasives Gajek Zbigniew - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
nadzór i koordynacja pracy kierowców i floty samochodowej, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie dokumentacji transportowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2018-01-17 - Hrubieszów (lubelskie)
Wsparcie sprzedaży biura obrotu nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie umów o pracę tymczasową. Sporządzanie listy płac, złaszanie i wyrejestrowywanie -ZUS. Rozliczanie zwolnień lekarskich, wysawianie świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagradzania.
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
Drobne prace remontowo-konserwatorskie, utrzymanie czystości wewnatrz i wokół budynku, przenoszenie posiłków pomiędzy budynkami przedszkola i żłobka, bieżące usuwanie usterek
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Czeladź (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-08-30 - Racibórz (śląskie)