SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI Kraków oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: 2 100 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
Data publikacji: 2018-08-29
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraków i okolice, 31-467 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
okres próbny, potem czas określony docelowo czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe: min.3 lata na ww.stanowisku
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 29.08.2018
Oferta pracy ważna do: 29.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Podobne oferty pracy
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Kluczbork (opolskie)
STAŻ w firmie EUROWORKER Sp z o. o.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
- działania marketingowe firmy- obsługa klienta- obsługa programu do fakturowania- obsługa kasy fiskalnej
Zakład Stolarski "Złoty Sęk" Jerzy Popławski - 2016-03-07 - Czarna Białostocka (podlaskie)
opracowanie dokumentacji aplikacyjnej w celu pozyskania dotacji ze środków unijnych. Miejsce pracy - miejsce zamieszkania.
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Narodowy Instytut Zdrowia Publiczego - Państwowy Zakład Higieny - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polotyki Społecznej, - Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze srodków PFRON oraz w ramach EFS,- Koordynacja prac i nazdór nad wykonywanymi zadaniami związanymi z projektami,- Monitorong projektów, - Nadzór nad dokumentacją projektów,- Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów, - Sprawozdawczość merytoryczna oraz finansowa (dokładna analiza raportów cząstkowych, przygotowanie sprawozdań, okresowych i końcowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych), - Realizacja pozostałych instrumentów adresowych do bezrobotnych do 30 roku życia. Na wyżej wymienionym stanowisku pracy zapewnia się ergonomiczne warunki do wykonywania zadań.
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-12-04 - Żary (lubuskie)
sprzedaż, obsługa klienta, praca w systemie handlowo-magazynowym cdn optima, składanie zamówień, wykonywanie analiz
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Puławy (lubelskie)
Analiza strategiczna oraz planowanie kampanii na platformie YouTube, bliska współpraca z oddziałem firmy w Stanach Zjednoczonych, bliska współpraca z działem Obsługi Klienta, budowanie raportów oraz strategii reklamowych za pomocą narzędzi dostarczanych przez zleceniodawcę, współpraca z działem specjalistów do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Janki (mazowieckie)
Osoba na stanowisku specjalisty ds. rekrutacji będzie miała za zadanie poszukiwać osób chętnych na kursy językowe. Od pracodawcy otrzymuje wszystkie wytyczne oraz materiały, dzięki którym będzie mogła przestawić ofertę kursów finansowanych przez Unię Europejską bezpłatnych dla uczestników.Po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego, osoba otrzymuje od pracodawcy szczegółowe informacje, dotyczące zasad rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycja towarów, dbanie o czystość
Polomarket Sp. z.o.o - 2017-09-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
analiza potrzeb rynkowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z dotychczasowymi, wdrażanie nowych rozwiązań, nadzór i aktualizacja danych umieszczonych na firmowej stronie internetowej, sporządzanie dokumentacji graficznej oraz użytkowej produktu
kontakt przez OHP - 2018-03-13 - Liszki (małopolskie)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie wynajmem powierzchni biurowych i mieszkalnych, zarządzanie administracją budynków, organizacja napraw i remontów lokali, prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w zakresie obsługiwanych nieruchomości, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zarządzania nieruchomościami, budowanie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-23 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowywanie ofert, dbanie o odpowiedni wizerunek firmy, kontakt z klientem
JM SOLUTIONS SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Chomiąża Szlachecka (kujawsko-pomorskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa wózka widłowego, obsługa programu komputerowego SAP
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Kańczuga (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
- Naprawa pojazdów samochodowych, diagnostyka. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe - mechanik samochodowy, mile widziane średnie - mechanik samochodowy. Mile widziane doświadczenie na w.w stanowisku. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
analiza konkurencyjności reklamodawców; Raportowanie wskaźników: Google,Webmaster Tools, dodatkowo: katalogowanie stron oraz ich optymalizacja
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)