SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Data publikacji: 2018-04-27

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:a)obywatelstwo polskie,b)wykształcenie średnie lub wyższe,c)staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f)nieposzlakowana opinia.2.Wymagania dodatkowe:a)doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b)znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c)umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d)umiejętność obsługi komputera, e)predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjnyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 10 maja 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 27.04.2018

Oferta pracy ważna do: 10.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS REKRUTACJI - od 1 PLN

Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów; Tworzenie lub współtworzenie profilu poszukiwanego pracownika; Sporządzanie opinii i rekomendacji kandydatów; Monitorowanie rynku pracy; Rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych; Budowanie relacji z klientami, pracownikami i kandydatami;
kontakt przez OHP - 2018-08-28 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 460 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Lotników Polskich - 2017-10-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - 2 500 - 4 000 PLN

Codzienny kontakt z klientem zagranicznymtłumaczenie dokumentacji technicznejudział w rozmowach kontraktowychsporządzanie dokumentacji wysyłkowej
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-02-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - do 2 600 PLN

1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Kontrola jakości dostarczonych owoców i warzyw do magazynu, kontrola procesu kompletacji i wysyłki produktów świeżych, tworzenie bieżących raportów z przprowadzonych kontroli
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW NOWYCH - od 2 100 PLN

sprzedaż samochodów
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 100 - 4 900 PLN

branża: meble i produkty ze starego drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DP SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 1 300 PLN

Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)

HANDLOWIEC - DORADCA TECHNICZNY - 1 850 - 3 000 PLN

sprzedaż towarów handlowych, doradztwo techniczne, oferty handlowe
AURELIA RUSINIAK PRZEDSIĘBIORSTWO "INSTA-LUX" - 2016-09-02 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - STAŻ EFS POWER (WIECHLICE) - 997,4 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń produkcyjnych, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wiechlice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

tworzenie oferty handlowej, kontakt z dostawcami, organizowanie zaopatrzenia, realizowanie zamówień klientów, sporzadznie dokumentów sprzedaży, planowanie promocji
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY W KRAJACH NIEMIECKOJĘZYCZNYCH - od 3 000 PLN

aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i udział w targach
FRUCTOFRESH GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2017-01-18 - Czarnowice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 4 700 PLN

- Samodzielnego prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla 250 pracowników, prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontroli dokumentacji legalizacji zatrudnienia pracowników tymczasowych, sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PIT, obsługi systemu kadrowo-płacowego w związku z naliczaniem wynagrodzeń, współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, współpracy z działem rekrutacji, przygotowywania zestawień płacowych, zaświadczeń dla pracowników. - Wynagrodzenie: 4700 zł brutto. Praca na umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7.00-15.00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana biegła obsługa programów: MS Office (Excel), Płatnik, Gratyfikant (mile widziana); bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, ZUS, PFRON, oraz prawa podatkowego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i rosyjskiego. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Kontakt telefoniczny (tel.: 572-276-844) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: jobakse (at) jobakse.com.pl
SEBASTIAN POLOCZEK JOBAKSE - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

nadzór nad procesem sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów dla Zarządu w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH - od 2 000 PLN

1. Obsługa komputera oraz programu mag.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Znajomość branży rolniczej.4. Prowadzenie rozmów handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ZIMEX" - 2017-01-31 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DS HANDLU - od 1 850 PLN

fachowe doradztwo produktowe, sprzedaż i obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku marki, uzgadanie terminów realizacji i dostaw do klienta
EGGS PRODUCT GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH zoo - 2016-03-14 - Żylice (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Niegosławice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

kompleksowy nadzór nad procesem zakupu: rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjacje, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, zakupy na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZPATRYWANIA SKARG I INTERWENCJI - od 3 185,53 PLN

- udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg i wniosków o interwencje na działalność dostawców usług i przedsiębiorców telekomunikacyjnych;- udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu skargi i wniosków o interwencje na działalność operatorów pocztowych;- udział w rozpatrywaniu skarg w sprawach dotyczących zakłóceń w odbiorze radiowym i telewizyjnym oraz zakłóceń pracy urządzeń i sieci telekomunikacyjnych;- udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie nałożenia kar pieniężnych za niewywiązywanie się przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych z obowiązków przekazywania Prezesowi UKE danych przewidzianych ustawą Prawo telekomunikacyjne oraz niewykonywania decyzji Prezesa UKE;- uczestniczenie w prowadzeniu działań w zakresie edukacji konsumentów korzystających z usług telekomunikacyjnych;- przyjmowanie wniosków o wpis lub zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, dokonywanie analiz sprzedażowych, obsługa strony i sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 774,96 PLN

a) bieżącą obsługę klientów firmy poprzez: - kontakt z klientami firmy przez telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie klienta; - dokonywanie aktywnej sprzedaż produktów firmy; - przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów (głównie przez telefon); - doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do potrzeb klienta.b) Pozyskiwanie nowych klientów poprzez: - wyszukiwanie klientów bezpośrednio w terenie, oraz poprzez dostępne media; - dokonywanie u potencjalnych klientów tzw. analizy potrzeb, która ma na celu ustalenie u klienta asortymentu, poziomu cen, wielkości sprzedaży; - przygotowywanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów; - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, oraz budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.c) Raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI(NR 4555) - od 3 000 PLN

Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)