SPECJALISTA K/M Warszawa oferta pracy Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Stanowisko: SPECJALISTA K/M

Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.

Data publikacji: 2019-07-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OBOWIĄZKI: Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.WYMAGANIA NIEZBĘDNE - Wykształcenie: wyższe - doświadczenie zawodowe:co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku - Znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem mieniem. - Bardzo dobraorganizacja pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres. - Umiejętność pracy w zespole. - Umiejętność stosowaniaprawa w praktyce. - Umiejętność analitycznego myślenia. - Znajomość ustawy o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. -Znajomość ustawy o służbie cywilnej. - Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisówokreślających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej. Posiadanie obywatelstwa polskiego alboobywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umówmiędzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RzeczypospolitejPolskiej - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWE - Obsługa programu Symfonia (środki trwałe)DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 05 sierpnia 2019 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta ul. Młynarska 46 01-171 Warszawa w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem: Nabór 22 - specjalista WAD" www.rpp.gov.pl/praca

Nazwa pracodawcy: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
PROCEDURA KONKURSOWA; DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: www.bpp.gov.pl

Ulica pracodawcy: Młynarska

Numer budynku pracodawcy: 46

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 25.07.2019

Oferta pracy ważna do: 05.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b964507dfa8849d3636ebfeef7f8cd08

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 800 PLN

opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym negocjowanie warunków współpracy; kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych
Apian Group Sp. z o.o - 2019-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA BIZNESU - od 5 500 PLN

Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI - od 2 000 PLN

realizowanie strategii rozwoju organizacji; analizowanie istotnych wskaźników działalności organizacji w celu wskazania obszarów doskonalenia; identyfikowanie problemów i poszukiwanie rozwiązań w celu doskonalenia organizacji; doskonalenie istniejących procesów i technologii w celu minimalizacji kosztów działalności i wzrostu satysfakcji klientów, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów doskonalenie procedur i instrukcji postępowania, utrzymanie korzystnego psychologicznego klimatu w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA/DORADCA - od 2 100 PLN

wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-01 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN OGRODNICZYCH - od 1 200 PLN

Obsługa ciągników, wózków widłowych, maszyn sortujących, maszyn do zbiorów owoców, cięcie sadu, zabiegi chemizacyjne w sadzie, zarzadzanie ludżmi, załadunek Tirów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sadków-Kolonia (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 000 PLN

obsługa koparko-ładowarki, bieżace naprawy i przeglądy maszyn
ANABUD Zbigniew Bogucki - 2016-07-28 - Łagówek (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 250 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ligota Wołczyńska (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY RYNKI WSCHODNIE - od 2 350 PLN

NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI NA TERENIE UKRAINY.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Goliany (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

spełnienie założeń sprzedazowych, kontakt z klientami z państw Wschodnich, delegacje do państw: Ukraina, Białoruś w celu nawiązania kontaktów biznesowych. bieżący kontakt z klientem z państw Wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA MASAŻU BENGALSKIEGO - od 2 000 PLN

masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 200 PLN

udzielanie informacji beneficjentom o możliwości pozyskiwania środków w ramach realizacji LSR oraz merytoryczna obsługa beneficjentów BLGD w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji potencjalnym wnioskodawcom;współpraca z bezpośrednim przełożonym w sprawach związanych z realizacją zadań bieżących, a także realizacja zadań w zakresie przypisanym do danego stanowiska; wykonywanie powierzonych obowiązków w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań; prowadzenie dokumentacji członkowskiej; przygotowywanie sprawozdań ze szkoleń, konferencji i imprez niezwłocznie po ich zakończeniu; organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Biura, Rady i Zarządu; przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek; podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia oraz udział w działaniach promocyjnych BLGD; realizowanie innych zadań zleconych przez Prezesa, Kierownika Biura oraz Zarząd BLGD;Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.; należyta dbałość o mienie BLGD tj. powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
BIALSKOPODLASKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-25 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Strzelniki (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 017,4 PLN

obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Łazy (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZYCH - od 2 511 PLN

Prowadzenie kadr, dokumentacji, akt. Wprowadzanie danych do SIO. Prowadzewnie i nadzór nad sprawami gospodarczo - remontowymi. Zaopatrzenie szkoły w artykuły biurowe oraz inne wg potrzeb szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2019-08-05 - Lubsko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 200 - 3 500 PLN

Praca w salonie sprzedaży firmy z branży telekomunikacyjnej. Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, sprzedaż usług. Praca z klientem - nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Skoczów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA I ROZWOJU APLIKACJI/BUSINESS APPLICATION SPECIALIST - od 5 000 PLN

wspieranie kluczowych uzytkowników systemu w zakresie funkcjonalności systemu, ciągłe doskonalenie systemu wraz z kluczowymi uzytkownikami, przygotowywanie i przeprowadzanie testów funkcjonalności i integralności systemu;
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH - od 3 000 PLN

przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Miasteczko Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 2 200 - 2 900 PLN

Przygotowywanie, wystawianie, kontrola zleceń, dostaw.
RUE Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Nawiązywanie kontaktów handlowych, kojarzenie tranzakcji handlowych,obsługa tranzakcji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)

WYDAWCA POSIŁKÓW - od 15 PLN

Przygotowywanie z gotowych surowców posiłków, przygotowywanie napojów, wydawanie posiłków, obsługiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Zelów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - 2 500 - 5 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. KOMUNALNYCH - od 3 500 PLN

prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem dostawy wody i odbioru ścieków do odbiorców na terenie gminyprzygotowywanie i kontrola umów z mieszkańcami na dostawę wody oraz odprowadzanie ścieków,prowadzenie postepowań w sprawie odłączenia odbiorców od świadczenia usług,prowadzenie ewidencji odbiorców wody oraz użytkowników sieci kanalizacyjnej,naliczanie i rejestrowanie opłat za dostawę wody oraz odprowadzanie ścieków,wystawianie faktur i faktur korygujących,współpraca z przedsiębiorcą dokonującym odczytów wodomierzy i wystawiającym faktury, kontrola wodomierzy i ich wskazań,przygotowywanie zleceń wymiany, plombowania i montażu wodomierzy,prowadzenie postepowań dotyczących reklamacji zgłaszanych przez odbiorców usług.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2019-03-19 - Pszczółki (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ BILETOWYCH - od 3 400 PLN

rozliczenia sprzedaży biletów autobusowych i przygotowywanie sprawozdań i zestawień
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2019-05-24 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat