SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Skoczów oferta pracy POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: 2 200 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Praca w salonie sprzedaży firmy z branży telekomunikacyjnej. Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, sprzedaż usług. Praca z klientem - nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem.

Data publikacji: 2018-04-18

Lokalizacja: Skoczów (śląskie)

Pracodawca: POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w salonie sprzedaży firmy z branży telekomunikacyjnej. Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, sprzedaż usług. Praca z klientem - nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00 oraz w soboty od godz. 09:00 do 13:00,proponowany okres zatrudnienia: na stałe.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skoczów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skoczów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zdolność pracy z klientem, umiejętności interpersonalne.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Kurniki 4, 31-071 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Kurniki

Numer budynku pracodawcy: 4

danePracodawcy_nrKraz: 8750

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 18.04.2018

Oferta pracy ważna do: 17.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze stanowiskami.-Kontrola zwracanych i wydawanycy pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego.-Dbanie o stan czystości pojazdów w punkcie.-Wprowadzanie danych związanych z wynajmem do systemu.-Telefoniczny kontakt z klientem wypożyczalni (z Polski i z zagran nad flotą w punkcie (uzupełnianie płynu, transport do serwisu, tankowanie pojazdów).
MWM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-30 - Mikołów (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

przyjmowanie i segregacja towaru, obsługa klienta, utrzymanie porządku na stanowisku, uzupełnianie regałów,
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Osiek nad Notecią (wielkopolskie)

OGRODNIK - od 1 300 PLN

zagospodarowanie i pielęgnacja terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Chyliczki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Milówka (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 600 PLN

realizacja polityki sprzedażoej firmy, udzia w postępowaniach przetargowych, składanie ofert, rozmowy handlowe
NIRO SP. Z O.O. - 2018-06-14 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 PLN

samodzielne prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Sił Zbrojnych RP
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU I SPEDYCJI - 3 000 - 4 000 PLN

Koordynowanie i nadzorowanie przewozów w transporcie międzynarodowym. Monitorowanie pracy kierowców z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń telematycznych. Nadzór nad dokumentacją transportową. Współpraca z klientami.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2017-06-01 - Zakroczym (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o obowiązujące przepisy, sporządzanie sprawozdań, wystawianie faktur VAT, kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS, GUS, PEFRON, wszystkie czynności związane z prowadzeniem kadr, mile widziana umiejetność sporządzania druków A1 oraz przygotowywania kart EKUZ.
Konstruktor Spółka z ograniczaoną odpowiedzialnością - 2016-03-04 - Siestrzechowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Tworzenie ofert sprzedaży w serwisie allegro
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 1 500 PLN

Tworzenia bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjsojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ - od 1 850 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce Nabory; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2016-04-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 850 - 2 500 PLN

Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z firmami transportowymi, handel częściami samochodowymi z karajami wschodnimiMin. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU - 2 000 - 4 000 PLN

Praca w Kutnie-rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych-pozyskiwanie nowych klientów,obsługa obecnych oraz zdobywanie nowych rynków.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,kompleksowa obsługa procesu sprzedaży,realizowanie ustalonych planów sprzedaży,organizowanie oraz udział w projektach związanych z targami i wystawami,kształtowanie polityki cenowej,przygotowywanie kontraktów handlowych,analiza podległych rynków oraz panujących trendów,ceni asortymentu.
Adecco Poland sp.z o.o - 2016-03-04 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 600 PLN

księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, fakatury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania);Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU(NR 5282) - od 2 767,4 PLN

- pomoc przy obsłudze reklamacji- sporządzanie listów przewozowych- obsługa klienta drogą elektroniczną, mailową- bezpośrednia obsługa klienta
Mirosław Gockowiak - 2017-07-19 - Ciele (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU(NR 0596) - od 1 850 PLN

W ramach pełnionych obowiązków, osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za:* bieżącą realizację celów sprzedażowych;* pozyskiwanie nowych klientów w segmencie sprzedaży towarów i usług; * obsługę obecnych klientów firmy i podtrzymywanie relacji z nimi;oraz:* reprezentowanie firmy na pokazach i targach;* analizę rynku i sporządzanie raportów;* nadzór nad prowadzonymi sprawami.
P.P.H. KEWA ECO Karol Eichstädt - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (Z) - do 3 300 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-MUZEALNYCH - od 1 950 PLN

kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU I REKLAMACJI - od 13 PLN

- praca w terenie- wyjazdy do klientów w celu wykonywania usług serwisowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 5 000 PLN

Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Milanówek (mazowieckie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 000 PLN

montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENYPRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)