SPECJALISTA DS.REKRUTACJI Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS.REKRUTACJI

Wynagrodzenie: od 1 900 PLN

Zakres obowiązków: obsługa procesów rekrutacyjnych w języku polskim i niemieckim

Data publikacji: 2016-05-25

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa procesów rekrutacyjnych w języku polskim i niemieckim

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.REKRUTACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów komputerowych OFFICE

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
świadectwa ukończenia szkół, świadectwa pracy, cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Kołłątaja

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 25.05.2016

Oferta pracy ważna do: 25.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - OPIEKUN UCZESTNIKA PROJEKTU - 2 000 - 2 500 PLN

Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)

MECHANIK MASZYN SZWALNICZYCH - od 3 000 PLN

Praca na stanowisku mechanik maszyn szwalniczych. Konserwcja i naprawa maszyn szwalnicznych z elektroniką, w tym półautomatów i automatów. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, min. 10 lat doświadczenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "KUBUŚ" Kazimierz Kubiś - 2017-04-26 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 500 PLN

Organizacja kursów pierwszej pomocy, pozyskiwanie zainteresowanych kursami. Promocja PCK. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233, e-mail: wroclaw.kadry (at) pck.org.pl
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ STALI) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 310 PLN

Pełna obsługa płacowo-kadrowa.Sporządzanie informacji podatkowych PIT, deklaracji ZUS, PFRON.Przygotowywanie raportówna potrzeby innych działów Spółki.Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich.Administrowanie aktami personalnymi zgodnie z przepisami. Monitorowanie zmian wprzepisach prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. Znajomość księgowań. Inne prace zlecone przez pracodawcę.
URIARTE Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-20 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH - RYNEK TAJSKI - od 2 000 PLN

Uzupełnianie kontentu na stronie (dodawanie kodów rabatowych i zniżek), kontakt z największymi sklepami internetowymi w Tajlandii, współudział w kampaniach marketingowych i pozyskiwanie partnerów do ich realizacji, tworzenie treści na stronę picodi.com/th, pomoc w naszych działaniach na kanałach społecznościowych, analiza przychodów, zyskowności, ruchu na stronie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydató, głownie z Ukrainy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, pozyskiwanie kandydatów z terenów wchodnich, przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Aktywne powadzenie działan handlowych i promocyjnych, rozbudowa bazy klientów. Negocjacje handlowe, regularny kontakt z kleintem, monitorowanie rynku i konkurencji. Realizacje wyznaczonych celów sprzedaży. Bieżące raportowanie pracy, przygotowanie analiz i prezentacji. Współuczestictwow koordynowanowaniu działań handlowych
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-04-28 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

przygotowywanie ofert przetargowych, pozyskiwanie ofert, prowadzenie postępowań, prowadzenie negocjacji z podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "TOR" Sp. z o. o. - 2018-03-14 - Mysłowice (śląskie)

URZĘDNIK PODATKOWY - 997,4 PLN

obsługa podatnika
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 3 000 PLN

Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-01-04 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 000 PLN

- Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek: Filologia Germańska. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 506-289-014) lub e-mail: kariera (at) promedica24.pl
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - od 1 850 PLN

tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWYCH - 2 000 - 2 150 PLN

Wprowadzanie towarów na stan magazynowy. Obsługa programu Return Client.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI - od 2 500 PLN

Obsługa klientów i spraw administarcyjnych, kontakt osobisty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 2 000 - 6 000 PLN

Realizacja strategii rozwoju i polityki handlowej, zdobywanie nowych rynków, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowanie ofert
PLASMA SYSTEM SA - 2017-02-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - rozliczanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie umów i deklaracji (ZUS, US, GUS, PFRON),- naliczanie wynagrodzeń,- wykonywanie zestawień kadrowo-płacowych,- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKTU, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - od 2 000 PLN

prace administracyjno biurowe dotyczące wprowadzania nowego produktu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 300 PLN

prowadzenie rozmów z kontrahentami, wystawianie dokumentów WZ i faktur, działaność marketingowa
PROFEL INVEST Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Szydłowiec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 750 PLN

prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
ASTOR Marek Plewa - 2016-03-22 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW IT, COMPETENCE MANAGER - od 5 200 PLN

-Kompleksowe i samodzielne przeprowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska z branży IT, w tym tworzenie ogłoszeń, aktywne nawiązywanie kontaków z potencjalnyjmi kandydatami, selekcja otrzymanych aplikacji i weryfikacja umięjętności oraz przygotwanie podsumowania zawodowego dla Account Managera-Aktywne wyszukiwanie i dobór kandytadów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania oraz oceny kandydata-budowanie bazy rekrutacyjnej oraz zarządzanie rozwojem kariery kandydatów -Ciągła analiza rynku oraz przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby rekrutacyjne klientów-Zarządzanie relacjami z klientami i kandydatami w trakcie trwania całego procesu rekrutacyjnego -Tworzenie dokumentów i raportówOkres próbny na 3 miesiące pózniej umowa na czas nieokreślonyCzas pracy ruchomy ( 8h, od 8 lub od 9 )Miejsce pracy : Wrocław ul. Grabarska 1Cu sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)

MECHANIK-ELEKTRYK - od 1 750 PLN

praca mechanika -elektryka przy naprawie autobusów
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)