SPECJALISTA DS. TURYSTYKI (J. ANG.), K/M Warszawa oferta pracy Przedsi臋biorstwo Turystyczno-Handlowe Janter
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI (J. ANG.), K/M
Wynagrodzenie: od 2聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsi臋biorstwo Turystyczno-Handlowe Janter
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Widok 19/205, 00-026 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: Wynagrodzenie: 2200 z艂 NETTO.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI (J. ANG.), K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik biura podr贸偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.02.2018
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pracownik biura podr贸偶y
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: turystyczny/ekonomiczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze turystyczne (turystyka/ekonomia). Wiedza z zakresu funkcjonowania biura turystycznego i do艣wiadczenie zwi膮zane z prowadzeniem sprzeda偶y imprez turystycznych. Znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: angielski - dobry w mowie i pi艣mie. Zakres obow膮zk贸w: przygotowywanie ofert turytycznych, ich promowanie i sprzeda偶; kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi; prowadzenie rozm贸w biznesowych, r贸wnie偶 w j臋zyku angielskim, w tematce turytycznej; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych; przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 imprezy turytycznej. Wynagrodzenie: 2200 z艂 NETTO. Zg艂oszenia: ul. Widok 19, lok. 205, tel. 228277552, CV na e-mail: zarzad (at) janter.com.pl
Nazwa pracodawcy: Przedsi臋biorstwo Turystyczno-Handlowe Janter
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Widok 19/205, 00-026 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.janter.com.pl
Ulica pracodawcy: Widok
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik biura podr贸偶y
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2018
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy wa偶na do: 28.02.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Punktualno艣膰, przewo偶enie towar贸w, rzetelno艣膰, znajomo艣膰 wype艂niania dokument贸w transportowych, wyjazdu krajowe i UE,Sala F
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga fabryki w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, m.in.- wdra偶anie i przestrzeganie bezpiecznych warunk贸w pracy,- planowanie i prowadzenie kontroli bhp, - bie偶膮ce informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅,- prowadzenie szkole艅 wst臋pnych dla pracownik贸w w zakresie bhp,- udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyny wypadk贸w przy pracy oraz w opracowywaniu wniosk贸w wynikaj膮cych z badania przyczyn i okoliczno艣ci tych wypadk贸w oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe,- prowadzenie dla fabryki dokumentacji w zakresie bhp.
FABRYKA APARATURY I URZ膭DZE艃 FAMET S.A. K-KO殴LE - 2016-05-13 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Mi臋dzynarodowej Wsp贸艂pracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
praca przy produkcji da艅 regionalnej kuchni ukrai艅skiej
PBS Przemys艂aw Bartkowiak - 2018-01-19 - Jarosz贸w (dolno艣l膮skie)
1. Obs艂uga kadrowo p艂acowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzaj膮ce zatrudnienie, akta osobowe, bie偶膮ca obs艂uga pracownik贸w projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlop贸w i zwolnie艅 lekarskich.4. Przygotowanie rozlicze艅 z ZUS oraz Urz臋dem Skarbowym dla pracownik贸w zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obs艂ugi kadrowo p艂acowej.6. 艢cis艂a wsp贸艂praca z Specjalist膮 ds. kadr i p艂ac Wroc艂awskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i wsp贸艂praca w zakresie obs艂ugi kadrowej uczestnik贸w projektu.FORMA I TERMIN SK艁ADANIA OFERT:Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu (decyduje data wp艂ywu dokument贸w).Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i p艂ac w projekcie Spo艂ecznie odpowiedzialny Wroc艂aw w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wroc艂awskiego Centrum Integracji. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po wy偶ej okre艣lonym terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spe艂niaj膮ce kryteria formalne naboru, zostan膮 powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Spo艂ecznie Odpowiedzialny Wroc艂aw jest wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw贸j (O艣 priorytetowa: IV. Innowacje spo艂eczne i wsp贸艂praca ponadnarodowa, Dzia艂anie 4.3 Wsp贸艂praca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dost臋pna w sali E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Aktywizacja uczestnik贸w w pracowni stolarskiej poprzez poznawanie r贸偶nych technik obr贸bki drewna i materia艂贸w drewnopochodnych, zapoznanie z prawid艂ow膮 obs艂ug膮 narz臋dzi i elektronarz臋dzi stolarskich, prowadzenie zaj臋膰 z wykorzystaniem r贸偶norodnych metod i form terapii zaj臋ciowej s艂u偶膮cych rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej os贸b niepe艂nosprawnych.
Caritas Diecezji Rzeszowskiej Warsztaty Terapii Zaj臋ciowej - 2018-05-16 - R贸偶anka (podkarpackie)
Kompleksowa obs艂uga klienta eksportowego na rynku hiszpa艅skim w tym: bie偶膮ca obs艂uga klienta, przygotowywanie ofert i zam贸wie艅 handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-07-11 - Gnojnik (ma艂opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. Sprzeda偶y to osoba, kt贸ra aktywnie wspiera sprzeda偶 produkt贸w/us艂ug znajduj膮cych si臋 w ofercie handlowej firmy - dla klient贸w indywidualnych oraz firm. Do obowi膮zk贸w tego pracownika nale偶y, m.in.: pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwa艂ych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wk艂ad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie um贸w oraz prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Miros艂aw Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
organizacja i prowadzenie szkole艅 dla klient贸w sp贸艂ki, w tym szkole艅 wyjazdowych, prowadzenie dzia艂alno艣ci marketingowej na rzecz Sp贸艂ki, czynno艣ci zwi膮zane z regulowaniem stan贸w prawnych nieruchomo艣ci (w szczeg贸lno艣ci przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. nieruchomo艣ci oraz sporz膮dzanie dokumentacji fotograficznej nieruchomo艣ci), sporz膮dzanie pism procesowych, opinii prawnych i um贸w, 艣wiadczenie bie偶膮cej obs艂ugi prawnej na rzecz klient贸w Sp贸艂ki, prowadzenie wideokonferencji z klientami Sp贸艂ki
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Cieszyn (艣l膮skie)
Obs艂uga 偶urawia, prace fizyczne.
Transbud Micha艂 D臋bski - 2018-04-12 - 呕abokliki (mazowieckie)
Budowanie bazy potencjalnych Klient贸w, budowanie i podtrzymywanie d艂ugofalowych relacji z klientami, bezpo艣redni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowi膮zuj膮cych w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsy艂anie informacji handlowych, wsp贸艂praca z Dzia艂em Marketingu, udzia艂 w spotkaniach Marketingowych, d膮偶enie do realizacji za艂o偶onego planu kontakt贸w z klientem i planu sprzeda偶y, raportowanie wynik贸w sprzeda偶y.Proponowane wynagrodzenie 2900 z艂 do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekaw膮 prac臋 z mo偶liwo艣ci膮 realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o prac臋), prac臋 w firmie z ugruntowan膮 pozycj膮 na rynku, mo偶liwo艣膰 szkole艅 bran偶owych oraz zdobycie warto艣ciowego do艣wiadczenia.
Zamek Kliczk贸w Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Kliczk贸w (dolno艣l膮skie)
Pozyskiwanie klient贸w, utrzymywanie kontakt贸w z klientami, sprzeda偶 wyposa偶enia biur, hoteli.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie wy偶sze lub drugi stopie艅 kierunek BHP. Dopumentowanie zapis贸w w rejestach, eidencjonowanie sekcji BHP, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Rybnik (艣l膮skie)
Rekrutacja kandydat贸w do pracy z Ukrainy, Mo艂dawii i Bia艂orusi - obs艂ugaklienta rosyjskoj臋zycznego - selekcja kandydatur - wsp贸艂praca zkontrahentami w Mo艂dawii, na Ukrainie i Bia艂orusi - wsp贸艂praca z dzia艂emoperacyjnym oraz dzia艂em administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zak艂adzie, szkolenia wst臋pne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadz贸r nad dokumentacj膮 BHP (oceny ryzyka, protoko艂y powypadkowe itp), obs艂uga kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obs艂ug膮 nieruchomo艣ci, prowadzenie dokumentacji, sporz膮dzanie zestawie艅 potrzeb remontowych i plan贸w inwestycji i remont贸w, sprawowanie nadzoru nad prac膮 firm zewn臋trznych. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie (techniczne), znajomo艣膰 MS Office, umiej臋tno艣膰 samodzielnego rozwi膮zywania problem贸w, do艣wiadczenie zawodowe w zarz膮dzaniu nieruchomo艣ciami, prawo jazdy kat. B. Praca - W臋drzyn. Tel.: 693 083 631 El偶bieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomo艣ci.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - W臋drzyn (lubuskie)
wykonywanie ok艂adzin r贸偶nego rodzaju p艂ytkami na 艣cianach i pod艂ogach, przygotowanie pod艂o偶a, obr贸bka p艂ytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanejpraca na umow臋 zlecenie 160 godzin w miesi膮cu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjno艣膰 w godzinach 9:00-19:00oferta dost臋pna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
utrzymywanie kontakt贸w z klientami zagranicznymi g艂贸wnie z teren贸w Rosji i Ukrainy, Koordynowanie nadzorowanych przez Kancelari臋 proces贸w inwestycjo-budowlanych dla klient贸w zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Tychy (艣l膮skie)
Przygotowanie technologii i narz臋dzi do obr贸bki, sporz膮dzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
SACHER Obr贸bka Skrawaniem Matalu S.C. Les艂aw, Waldtraud, Piotr i Pawe艂 Sacher - 2017-11-07 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
bie偶膮ca obs艂uga klient贸w z rynku rumu艅skiego; promowanie produkt贸w; dbanie o relacje z klientami; kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy; pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewn臋trznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZOWANIE SPOSOB脫W TRANSPORTU, ORGANIZOWANIE WST臉PNEJ WSP脫艁PRACY Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI, NEGOCJONOWANIE CEN I WARUNK脫W DOSTAW.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Gr贸jec (mazowieckie)
Najwa偶niejsze zadania czekaj膮ce na tym stanowisku: - wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu za艂o偶e艅 finansowych do bud偶etu Uczelni i wieloletnich plan贸w rzeczowo- finansowych,- monitorowanie bud偶etu Uniwersytetu,- wsp贸艂udzia艂 w przygotowywaniu plan贸w rzeczowo-finansowych oraz sprawozda艅 z ich wykonania,- analiza materia艂贸w i wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu rocznego sprawozdania z dzia艂alno艣ci Uczelni,- przedstawianie propozycji zasad naliczania koszt贸w po艣rednich,- przygotowywanie innych materia艂贸w i analiz na potrzeby kierownictwa Uczelni.Warto jest by膰 z nami, poniewa偶 oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 w pe艂nym wymiarze czasu pracy, wynagrodzenie wraz z premi膮, 13-t膮 pensj膮, dofinansowanie do wypoczynku z funduszu socjalnego, nagrody z funduszu nagr贸d i inne, mo偶liwo艣膰 przyst膮pienia do grupowego ubezpieczenia na 偶ycie.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. 艢niadeckich w Bydgoszczy - 2019-06-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Chudobczyce (wielkopolskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWO-HANDLOWE SAMEX STANIS艁AW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracownik贸w z Ukrainy, Bia艂orusi i Mo艂dawii, t艂umaczenia dokument贸w, opieka nad pracownikami zagranicznymi
Apik Przemys艂aw Chodzi艅ski - 2018-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewn臋trznych
Izba Mi臋dzynarodowej Wsp贸艂pracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
przygotowanie dokumentacji wykonawczej. nadz贸r nad obiegiem dokumentacji, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja
S.E.P sp. z o.o - 2019-11-06 - Hrubiesz贸w (lubelskie)
Prowadzenie akt osobowych nauczycieli.Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, akt贸w mianowania, rozwi膮za艅 um贸w o prac臋, przeniesie艅i 艣wiadectw pracy po uzgodnieniu z dyrektorem szko艂y.Sporz膮dzanie pism dotycz膮cych zatrudnienia i przeszeregowa艅 pracownik贸w oraz przyznawania dodatk贸w do wynagrodze艅.Przygotowywanie i prowadzenie spraw zwi膮zanych z awansem zawodowym nauczycieli.Sporz膮dzanie zakres贸w obowi膮zk贸w dla pracownik贸w.Kontrola wa偶no艣ci bada艅 lekarskich pracownik贸w, wydawanie skierowa艅 na badania.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w.Sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu.Wsp贸艂praca z organem prowadz膮cym w zakresie spraw kadrowych.Archiwizacja dokument贸w w zakresie prowadzonych spraw.Sporz膮dzanie sprawozda艅 do GUS i SIO obejmuj膮cych zagadnienia kadr.
Szko艂a Podstawowa nr 1 im. Olafa Palmego - 2019-10-24 - J贸zef贸w (mazowieckie)