SPECJALISTA OBRÓBKI SKRAWANIEM Bolesławiec oferta pracy SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher
Stanowisko: SPECJALISTA OBRÓBKI SKRAWANIEM
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie technologii i narzędzi do obróbki, sporządzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ekonomiczna 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie technologii i narzędzi do obróbki, sporządzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto za godzinę
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBRÓBKI SKRAWANIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator obrabiarek sterowanych numerycznie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe techniczne, znajomość rysunku technicznego, znajomość projektowania CAD, znajomość programowania SPRUTKAM.
Nazwa pracodawcy:
SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Ekonomiczna 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą osobisty.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Ekonomiczna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: operator obrabiarek sterowanych numerycznie
Data dodania oferty pracy: 07.11.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Utrzymanie standardu eksploatacyjnego obiektów, sieci, instalacji oraz urządzeń i aparatury medycznej Szpitala.Zapewnienie terminowości przeglądów technicznych.Likwidacja w trybie pilnym zagrożeń i awarii.Kontrola realizacji zadań związanych z obsługą umów zewnętrznych w tym serwisowych na realizację odpowiednich usług będących w zakresie odpowiedzialności Działu Logistyki.Przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych w zakresie odpowiedzialności Działu oraz uczestnictwo w czynnościach przetargowych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Słubice (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowo=płacowych firmy, realizacja procesów rekrutacji, umowa o prace na czas określony, jedna zmiana, kontakt z pracodawcą tel.: 71-0368-015-05, wewnętrzny 37, wynagrodzenie zasadnicze plus premia do 50 %, oferta dostępna w sali E
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-08-18 - Wędrzyn (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie, składanie i rozliczanie wniosków o środki europejskie i krajowe.Obsługa wniosków i projektów w obszarze wymogów formalnych oraz przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji wniosków.
Urząd Gminy Radwanice - 2016-10-12 - Radwanice (dolnośląskie)
Bieżący kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym i włoskojęzycznym. Praca w zespole hiszpańsko- i angielskojęzycznym. Kompletowanie, zarządzanie dokumentacją i fakturami klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
Realizacja celów marketingowych, prowadzenie analiz i badań rynku, nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych
MS Auto Service - 2016-11-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
wypiekanie ciast, dekorowanie i krojenie ciast
Powszechna Spółdzielnia Spożywców -SPOŁEM - 2016-09-19 - Głogów (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- aktywne pozyskiwanie osob zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna- aktywne promowanie firmy na podległym terenie - budowanie długotrwałych relacji z klientem - bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Peplin (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Księżyno (podlaskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 121 - 2017-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
-Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej;- Doradztwo w zakresie serwisu;- Tworzenie dokumentacji technicznej dla nowych usług;-Przedstawienie rozwiązania klientowi (demo usługi);- Koordynacja konfiguracji usług w środowisku klienta;- Wsparcie Proof of Concept dla nowych usług / technologii
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 886421290 LUB C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynacja pracy sprzętu i transportu, nadzór nad naprawami sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możlidwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
sprzątanie biura
Clar System S.A. - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bieruń (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy produkcji mebli
"LEVEX" Artur Lewandowski w Ciechanowie - 2016-03-18 - Ciechanów (mazowieckie)
telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie pracowników z państw wschodnich, czynna rekrutacja, przygotowywanie ofert pracy, współpraca z instytucjami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Odbieranie i rozwożenie odzieży roboczej do pobliskich zakładów pracy
F.H.U. "RADEX" - 2017-06-01 - Gostyń (wielkopolskie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)