SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ Nędza oferta pracy FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analize konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontaktu z najnowszymi technologiami, odbycia szkoleń produktowych. Wynagrodzenie miesięczne + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl

Data publikacji: 2017-03-03

Lokalizacja: Nędza (śląskie)

Pracodawca: FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 60, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analize konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontaktu z najnowszymi technologiami, odbycia szkoleń produktowych. Wynagrodzenie miesięczne + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analiza konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nędza

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nędza

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Nazwa pracodawcy: FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 60, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Nędza

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nędza

Ulica pracodawcy: Jana Pawła II

Numer budynku pracodawcy: 60

Profil działalności pracodawcy: Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych,

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017

Data dodania oferty pracy: 02.03.2017

Oferta pracy ważna do: 02.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I ŻYCIOWYCH - od 2 000 PLN

sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych ,obsługa polis ubezpieczeniowych
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO (J.NIEMIECKI) - od 3 800 PLN

Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 997,4 PLN

PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA OPERACJI BANKOWYCH (BANKING OPERATIONS SPECIALIST) - do 3 800 PLN

- zarządzanie przetwarzaniem transakcji sekurytyzowanych i niesekurytyzowanych, które mogą obejmować uwierzytelnianie zewnetrzne, clearing, rozliczanie, prowadzenie ewidencji towarów, zarządzanie pozycją operacyjną, obsługę zasobów finansowych, zabezpieczanie kredytu, uzgodnienia, zarządzanie danymi, raportowanie, a także inne czynności operacyjne, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY POWIERZCHNI REKLAMOWYCH(NR 8518) - od 1 850 PLN

Twoje zadania:- przedstawianie rozwiązań reklamowych dla nowych i stałych Klientów- udział w przygotowaniu „dodatków” ukazujących się na łamach Dziennika- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- prowadzenie doradztwa w zakresie reklamy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HACCP - od 1 850 PLN

- prowadzeni dokumentacji HACCP zgodnie z wytycznymi
ZAKŁAD MIĘSNY WASĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-09 - Hedwiżyn (lubelskie)

SPECJALISTA OCHRONY ZDROWIA - 997,4 PLN

Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 200 PLN

specjalista ds. eksportu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-08-23 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

ewidencja i przygotowanie dokumntacji magazynowej, przygotowanie ofert i dokumentacji odbiorczej, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jankowice (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 200 PLN

Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS(NR 5333) - 2 000 - 8 000 PLN

Promocja oraz marketing piłki siatkowej, utworzenie dzieła polegające na wykreowaniu wizerunku sportowca lub trenera w piłce siatkowej
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

HANDLOWIEC - 997,4 PLN

zapoznanie sie z organizacja firmy oraz z charakterem i specyfiką pracy na stanowisku handlowca, wszechstronne poznanie produktów będących przedmiotem sprzedaży, nauka technik sprzedaży, umiejętność rozmów handlowych z klientem, finalizacja zamówień, doradzanie klienmtom w zakupie okreslonego modelu, rodzaju produktu, pilotowanie dostaw do klienta, utrzymywanie kontaktu z klientem w czasie realizacji zamówienia oraz po jego zakończeniu.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZASOBÓW LUDZKICH - od 6 342 PLN

Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

Planowanie działań marketingowych, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi, obsługa biura firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lubaczów (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY (N) - od 1 850 PLN

według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, współpraca z klientami z Rosji, Białorusi i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 1 900 PLN

Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

obsługa kadrowo-płacowa
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Dąbie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 800 PLN

Zarządzanie obszarami gospodarki magazynowej oraz logistyki wewnętrznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu i przepływów logistycznych, planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacji powierzchnimagazynowej i przepływu materiałów, wdrażanie nowych rozwiązań/ systemów usprawniających pracę, inicjowanie działań korygujących, kontrola prawidłowego przepływu materiałów oraz związanych dokumentów, koordynacja funkcjonowania magazynu z innymi działaniami przedsiębiorstwa, przeprowadzanie inwentaryzacji
Alumast S. A - 2016-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH - od 2 000 PLN

Ustawianie kontenerów na poszczególne "stosy" z podziałem na odbiorców, armatorów lub inne pilne przeznaczenia oraz planowanie racjonalnego wykorzystania przestrzeni składowania na terminalu.
PCC INTERMODAL S.A. - 2016-05-20 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA Z ZAKRESU INŻYNIERII PRZEMYSŁOWEJ - od 2 000 PLN

Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 100 PLN

-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)