SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - BRANŻA LOTNICZA (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - BRANŻA LOTNICZA (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żurawia 6/12/677, 00-503 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1750 zł/mc
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - BRANŻA LOTNICZA (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2015
Data zakończenia pracy: 17.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera - MS Office - Word, Excel, Power Point; minimum 3 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego oraz podstawowa znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży, analiza skuteczności działań sprzedażowych, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z Rosji i Ukrainy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi, wyjazdy firmowe do krajów wschodnich. Miejsce pracy: ul. Żurawia 6/12 lok. 677. Umowa o dzieło, min. 80 godz./miesięcznie. Zgłoszenia mailowe: euro.wroclaw (at) twojstartup.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
ul. Brzozowa 14/44, 31-147 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.twojstartup.pl
Ulica pracodawcy: ul. Brzozowa
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2015
Data dodania oferty pracy: 07.12.2015
Oferta pracy ważna do: 18.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-16 - Białka (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Mrozy (pomorskie)
Wydawanie i rozłożenie towaru na magazynie. Rozwożenie towaru na terenie powiatu brodnickiego
Firma Handlowo-Usługowa "BRYZA" Stanisław Zagól - 2016-05-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obowiązki wychowawcy w placówkach o charakterze resocjalizacyjnym
HENRYK WRZESIEŃ "EDU RES" - 2018-02-19 - Kalety (śląskie)
Sprzedaż części do Rosji i zdobywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych.Miejsce pracy: ElblągGodziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych (zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bełchatów (łódzkie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, utrzymanie rotacji towru na dziale, przyjmowanie i zamawianie
Simax Sp.z o.o Lubsko - 2018-02-14 - Lubsko (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zarzadzanie podległą kategorią, produktów, negocjacje warunków umów handlowych, realizacją targetów, marży, sprzedaży, zarządzanie rotacją zapasów na magazynach.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mikołów (śląskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Zielonki (małopolskie)
-opieka techniczna nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu informatycznego,-wspieranie użytkowników w zakresie ich bieżących zadań związanych z wykorzystaniem sprzętu informatycznego (help desk),-instalacja i zarządzanie oprogramowaniem,-konfigurowanie sprzętu informatycznego,-monitorowanie stanu systemów IT,-diagnozowanie urządzeń informatycznych,analizowanie wykorzystania zasobów informatycznych i proponowanie rozwiązań zwiększających efektywność systemu,prowadzenie dokumentacji.
GRUPA INCO S.A. - 2019-09-02 - Susz (warmińsko-mazurskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowanie dokumentów przewozowych- sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż Firmym-ce pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcyzadaniowy czas pracyOferujemy:- umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny dostosowany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników- możliwość podniesienia kwalifikacji przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne- przyjemną atmosferę, młody i dynamiczny zespół- narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.)
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
kontakt z klientem i agencjami reklamowymi, promocja produktów reklamowych, urzymanie i pozyskanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie rozmów rekrutujących, aktualizacja bazy kandydatów, poszukiwanie nowych źródeł, praca biurowa. Praca w godzinach 8-16
Euro-Net Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Sokołów (mazowieckie)
- obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
LEMAR E.CZYŻA, P.BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2019-03-14 - Dębica (podkarpackie)
Przygotowywanie umów z klientami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji działu, obsługa i realizacja zamówień, poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami.
GAMRAT WPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Jasło (podkarpackie)
Kierowanie zespołem ludzi, kontrola wykonywania zleconej pracy
AGRO - SKANDAWA SP. Z O.O. - 2018-12-07 - Aptynty (warmińsko-mazurskie)
realizacja audytów u dostawców, udział w projektach związanych z zatwierdzaniem nowych materiałów eksploatacyjnych, koordynacja zespołów multi dyscyplinarnych oraz koordynacja rozwiązywania zadań przy użyciu metody G&D, monitorowanie wydajności dostawcy, wspieranie strategii w obszarze jakości i zamówień poprzez wdrażanie odpowiednich działań związanych z rozwojem dostawców
Exide Technologies S.A. - 2018-10-08 - Poznań (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacja i wymogami Klienta,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-18 - Tczew (pomorskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Radomsko (łódzkie)
Ds. zajęcia i rozliczania zajętego pasa drogowego.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-03-29 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych,aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów,szukanie przetargów,reprezentowanie firmy na przetargach,koordynowanie przepływu informacji,dokumentów w firmiereklamowanie firmy opieka nad realizowanymi kontraktami w zakresie, gospodarki odpadami,przygotowanie dokumentów,rozliczanie kierowców obsługujących transport odpadami.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-06-28 - Starogard Gdański (pomorskie)