SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE Gdańsk oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2017-09-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: łotewski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: polski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie; znajomość pakietu Ms Office; znajomość języka łotewskiego na poziomie min. C1 warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Obowiązki: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: Pracę na pełen etat; Możliwość zatrudnienia na stałe po okresie próbnym na umowę o pracę; Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); Możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; Premiowanie dobrych wyników; System szkoleń; Narzędzia niezbędne do pracy; Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; Możliwość używania na co dzień języków obcych; Przyjazną atmosferę pracy; Możliwość awansu i rozwoju.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez pracodawcę wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE SŁODYCZY HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SŁODYCZY HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SŁODYCZY HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
wystawianie faktur, utrzymywanie kontaktu z klientami, sporządzanie pism, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie akt osobowych
Zakład Produkcyjny Granitu "STRZEGOM" - 2018-06-29 - Strzegom (dolnośląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
TRIMCO JERZY KUCZMARSKI - 2017-11-21 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień
TEROLLING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-04 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
-Organizacja transportu międzynarodowego:morskiego, kolejowego, lotniczego,- Organizacja transportu krajowego: kolejowego i drogowego,- Utrzymanie dobrych relacji z klientami,- Współpraca z podwykonawcami - Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, - Obsługa dokumentacji wysyłek, Prowadzenie i uaktualnianie baz danych - Rozliczenie usług transportowych .Umowa na okres próbny, jedna zmina 8:30-17:00 (30 min. bezpłatnej przerwy).Miejsce wykonywania pracy:Nowa Wieś Wrocławska Ryszarda Chomicza 1Kontakt kandydatów z pracodawcą: mailowo : joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland sp. z o.o. - 2016-12-05 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Grabowo (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad procesem produkcyjnym,umiejętność sporządzania i czytania dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe LAKMET Mariusz Kasicki - 2016-07-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2018-03-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
kontakt z apteki w celach sprzedażowych, przygotowywanie ofert, współpraca z działem handlowym firmy, kompletowanie dokumentów dotyczących klientów, dbanie o jość usług, podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę , prowadzenie dokumentacji personalnej , sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia
Kmorder Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
Opieka pielęgniarska nad mieszkańcami Domu, współpraca z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej i lekarzami specjalistami, prowadzenie dokumentacji medycznej, wykonywanie zabiegów higienicznych i kąpieli.
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" - 2016-03-07 - Legionowo (mazowieckie)
do uzgodnienia
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie transportem i sprzętem budowlano-drogowym. Zamawianie części zamiennych. Rozliczanie załadunków. Rozliczanie czasu pracy kierowcy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Szycie
Zakład Tapicerski Stanisław Oberc w Prudniku - 2016-09-19 - Prudnik (opolskie)
informacje dostępne na stronie dpslubuczewo.mojbip.pl; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7-15
Dom Pomocy Społecznej w LUBUCZEWIE - 2018-03-15 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
- dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ormiańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Prace związane z utrzymaniem terenów zielonych i zewnętrznych - koszenie i zamiatanie
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)