SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J.WĘGIERSKI) K/M WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J.WĘGIERSKI) K/M WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy(1000-2000 zł netto) Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, Możliwość wsparcia przy relokacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J.WĘGIERSKI) K/M WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość języków obcych: węgierski poziom znajomości w mowie: C1, poziom znajomości w piśmie: C1, Miejsce pracy: Warszawa lub home office Nr ref. SP/HU2017 Znajomość języka litewskiego na poziomie C1-warunek konieczny Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; Doskonała organizacja czasu własnej pracy; Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania; Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego Kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów Promowanie produktów Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Elastyczne godziny pracy Prac stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/HU/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 25.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów oraz przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów i obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowych działań handlowych na każdym poziomie sprzedaży, kontrola rynku oraz opracowywanie planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz wypracowanie długotrwałych kontaktów, wysoki poziom opieki nad przekazanymi klientami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30, możliwość współpracy na umowę o pracę lub umowy o współpracę
Super Power Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pęcice (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa transakcji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa sklepu internetowego: Obróbka zdjęć, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronę internetową. Obsługa sprzedaży internetowej. Kontakt z klientami.- Wynagrodzenie: od 8 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas określony 6 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Mile widziane osoby uczące się. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
•MONITOROWANIE STANU NALEŻNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIE•KONTROLA WEWNĘTRZNA ROZLICZEŃ GOTÓWKOWYCH•UZGADNIANIE SALD ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI •OBSŁUGA KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGÓW•ROZLICZANIE WPŁAT KONTRAHENTÓW W SYSTEMIE FINANSOWYM
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie sprzedażą w podległej placówceodpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych,aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadańnadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań,nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka S J - 2016-10-17 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrywanie firmy produkcyjnej w materiały niezbędne do funkcjonowania, terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytanie handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa floty samochodowej przedstawicieli handlowych ( ubezpieczenia, przeglądy itp.). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Radlin (śląskie)
Specjalista do spraw zarządzania jakością
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rostarzewo (wielkopolskie)
rozówj oprogramowania Java, C#, C++, projketowanie wzorców projektowych architektury klient serwe
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Jasionka (podkarpackie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
specjalista ds. kosztorysowania nadzoru i kierowania rabatami
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Sochocinie - 2017-08-30 - Sochocin (mazowieckie)
Obsługa kadrowa i płacowa nowych i obecnych pracowników, rozliczanie czasu pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportów i zestawień
"Cedrob" S.A. - 2017-06-20 - Niepołomice (małopolskie)
Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sieradz (łódzkie)
- realizacja programów z zakresu rynku pracy- praca z wolontariuszami- prowadzenie dokumentacji
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)
Planowanie i organizowanie zleceń, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, kontrola nad rozładunkiem i załadunkiem, nadzór pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-05-12 - Linowiec (pomorskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej na określonym terenie
Park-M Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Stary Sącz (małopolskie)
znajomość tabeli wad; kontrola wizerunku szyb; pakowanie szyb
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- obsługa frezarki,- wykonywanie części zamiennych do maszyn i urządzeń, - regeneracja zużytych części zamiennych,- wykonywanie zadań w ramach przeglądów i remontów,- udział w montażach i rozruchach nowych linii produkcyjnych,- wykonywanie nowych urządzeń linii produkcyjnych,- modernizacja istniejących urządzeń na liniach.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2016-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie, wdrożenie i zatwierdzanie dokumentacji systemowej i produkcyjnej zgodnie z przyjętym systemem oraz wymaganiami GMP; zapewnienie prawidłowego sposobu postępowania w działaniach wyjaśniających związanych z odchyleniami i reklamacjami w obszarze produkcji sterylnej; współpraca z działem produkcji w zakresie postępowań wyjaśniających oraz odchyleń w procesie; prowadzenie działań wyjaśniających; udział w opracowywaniu analiz ryzyka i bieżących audytach działu produkcji; zarządzanie Przeglądem Jakości Produktów
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, ścisła współpraca z komórką płac w zakresie przekazywania informacji osobowych niezbędnych do sporządzania listy płac oraz planów budżetowych, załatwianie spraw emerytalnych, rozliczanie urlopów pracowniczych, sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu kadr, wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia, aktualizacja informacji w BIP, wprowadzanie danych do systemu SIO i SIO2, sporządzanie i wprowadzanie danych do sprawozdań kadrowo-płacowych GUS.
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)