SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I SZKOLEŃ Niepołomice oferta pracy "Cedrob" S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa i płacowa nowych i obecnych pracowników, rozliczanie czasu pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportów i zestawień
Data publikacji: 2017-06-20
Lokalizacja: Niepołomice (małopolskie)
Pracodawca: "Cedrob" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mokra 7, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowa i płacowa nowych i obecnych pracowników, rozliczanie czasu pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportów i zestawień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niepołomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niepołomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera - pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień kadrowo płacowych i prawa pracy
Nazwa pracodawcy: "Cedrob" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Mokra 7, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Niepołomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niepołomice
Ulica pracodawcy: Mokra
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: ZAKŁAD PRODUKCYJNY W NIEPOŁOMICACH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 20.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, dbanie o porząeek i czystość lokalu, kontakt telefoniczny z klientem oraz warsztatami firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tychy (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi ds. prawnych. Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością serwisową. Wsparcie organizacyjne, logistyczne i techniczne działań serwisu. Przygotowanie ofert handlowych. Osługa zamówień na usługi serwisowe i części zamienne. Współudział w koordynacji prac zespołu serwisowego. Monitorowanie i kontrola wykonywanych zleceń. Sporządzanie raportów i zestawień. Współpraca z poddostawcami i podwykonawcami. Pozostałe zlecone prace konieczne do prawidłowego funkcjonowania działu serwisu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 2 - letnie doświadczenie w dziale serwisu, preferowane w serwisie maszyn. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: agnieszka.hajdul (at) ferox.pl
"FEROX-ENERGY-SYSTEMS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
- negocjowanie warunków dostaw- wyszukiwanie i porównywanie dostawców- budowanie długotrwałej relacji z dostawcami- zdobywanie najkorzystniejszych ofert zakupu - współpraca z innymi działam firmy tj. dział produkcji oraz dział handlowy
City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-21 - Witnica (lubuskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)
- organizacja, kontrola działalności w zakresie ochrony środowiska- sporzadzanie dokumentacji- sporzadzanie sprawozdań, raportów
EKO 24 Barbara Plewko - 2018-01-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów, tworzenie i wdrażanie narzędzi oceny na potrzeby rekrutacji i rozwoju np. zadań rekrutacyjnych, kreowanie oraz wdrażanie rozwiązań w zakresie employer brandingu (w tym w obszarze social media), współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi, szkołami i instytucjami rynku pracy, które mogą być źródłem pracowników, prowadzenie szkoleń wewnętrznych, udział i/lub samodzielne opracowywanie, inicjowanie i wdrażanie projektów HR, w zakresie budowanie zaangażowania pracowników, mentoringu, zarządzanie talentami i wiedzą, budowanie profili i zarządzanie kompetencjamiprzygotowywanie raportów i analiz.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-02 - Kielce (świętokrzyskie)
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie i wykonywanie prac ogólnobudowlanych
APPA-INVEST Artur Piechota - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
w/g zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych:-wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego;-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;-sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;-przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań;-rekomendowanie najkorzystniejszej oferty poprzez udział wpracach komisji przetargowych;-reprezentowanie zamawiającego wpostępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
1 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W LUBLINIE - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; zakres obowiązków: przygotowywanie postów w social media, opracowanie grafik na potrzeby postów w social media, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu, czynna organizacja branżowych eventów i konferencji, monitorowanie rynku, informacji o firmie oraz działań konkurencji w social media oraz innych mediach; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice centrum;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-05-22 - Susz (warmińsko-mazurskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENTÓW, WPROWADZANIE ZASOBÓW CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-03-22 - Bytom (śląskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mrozy (pomorskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzen pakujących ; obsługa szczotkarek - maszyn do produkcji mopów sznurkowych; pakowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie haseł reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, przygotowanie plików graficznych do druku, obsługa ploterów drukująco-klejonych, przygotowanie i montaż szyldów, oklejanie samochodów z folii wylewnej.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Sierakowice (pomorskie)
praca w dziale sprzedaży
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmyKontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż komponetów do produkcji telewizorów
LG ELECTRONICS MŁAWA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-09-25 - Mława (mazowieckie)
posprzedażowa obsługa klienta z językiem słowackim i czeskim: -weryfikacja zamówień internetowych, -sprzedaż produktów, -badanie satysfakcji klienta
BPO EMPLOYMENT SP Z O O - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)