SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK FINSKI M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK FINSKI M/K

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: je.

Data publikacji: 2016-10-04

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: je.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK FINSKI M/K

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: : wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Język obcy fiński poziom C1. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku fińskim : przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie logistyczną obsługą zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy. Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin). Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu). Pakiet szkoleń. Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/F/2016

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 04.10.2016

Oferta pracy ważna do: 17.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 1 000 PLN

WYSZUKIWANIE KONTRAHENTÓW, NOWYCH KLIENTÓW (ODBIORCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH) NA KUBIE I W KRAJACH AFRYKI PÓŁNOCNEJ. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MOTORYZACYJNEGO W TYCH KRAJACH. NEGOCJOWANIE UMÓW I WARUNKÓW ZBYTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH. KONTAKTY Z POTENCJALNYMI KONTRAHENTAMI NA KUBIE.
STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW - 2017-05-04 - Stróżewko (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR (214J) - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 600 PLN

realizacja planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów (rynki krajów Azji), sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Uciechów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR, KOORDYNOWANIE DOSTAW, UZGODNIENIA MAGAZYNOWE
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 6 500 PLN

Kontrola i nadzór warunków BHP podczas wykonywania prac budowlanych.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2018-02-15 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA(NR 2634) - od 3 000 PLN

Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 13 PLN

Sortowanie surowców
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 3 500 PLN

Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: 4 lata; średnie, doświadczenie zawodowe: 5 lat; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-04-30 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK LOGISTYK - 997,4 PLN

technik logistyk
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

POZYSKIWANIE KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI.
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-10-25 - Nowogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 4 000 PLN

Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW (SYGN. PO V WO 1111.1.2018) - 4 000 - 5 000 PLN

- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY OKIEN - 2 000 - 2 500 PLN

sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert i umów, obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie; doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań, dbanie o wizerunek formy; godz.pracy: 9:00 do 17:00
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-20 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH - od 15 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, uprawnienia: książeczka sanitarno- epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe: 5 lat w zarządzniu w gastronomii. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, doskonała znajomość aktualnego menu, informowanie zaopatrzeniowca o brakach. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:15-14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Dobra umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacji pracy własnej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 32-323-44-94, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SKOK PIAST - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH I MAJĄTKOWYCH - od 1 850 PLN

Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EXPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PPOŻ - 2 500 - 3 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU W BRANŻY MEBLOWEJ - od 2 100 PLN

Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: obsługa klientów, fachowe doradztwo, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, marketing
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, przygotowanie i wysyłka towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. GWARANCJI I SERWISU - od 2 400 PLN

Doradztwo techniczne dla klientów, weryfikacja zgłoszeń reklamacyjych, naprawa u klienta, bieżąca współpraca z działem prawnym, przyjmowanie i wydawanie pojazdów reklamacyjnych. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie. Możliwa praca w delegacjach. Praca w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 2400,00 zł brutto + premie
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-21 - Andrychów (małopolskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
ŻELAZO MARTA AKADEMIA FRYZJERSTWA - 2017-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 1 850 PLN

nadzór i udział w tworzeniu materiałów informacyjnych, reklamowych, współpraca z podwykonawcami w obszarze działań marketingowych i reklamowych
"SOLARPROJEKT CONSTRUCTION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-08 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Zgodne ze stanowiskiem
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Strzelinko (pomorskie)


Wybierz powiat