SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: łotewski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka łotewskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku łotewskim; przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/LV/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 27.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
"KONKRET" Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna - 2018-03-16 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji obsługa programu GlobalWag System, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wilków (dolnośląskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu produkowanych wyrobów- kosmetyków w krajach: Libia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban
Verona Products Professional sp. z o.o. - 2016-09-14 - Andrzejów Duranowski (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, sporządzanie spawozdań i raportów.
"Giewont" Henryk Górka - 2016-06-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego, administracja zamówień klientówmonitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach wschodnich (nie więcej niż 1 rok przerwy od ost. zatrudnienia). Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość j. ukraińskiego oraz j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Praca na dwie zmainy, od 8:00 lub od 12:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SALELIFTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Rybnik (śląskie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowania i dysrybujcji dokumentów kadrowych, prowadzenie komunikacji w zakresie polityki personalnej, przygotowanie raportów, zestawień, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Tajęcina (podkarpackie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie zestawień absencji pracowników- przygotowanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grąbkowo (wielkopolskie)
- przyjmowanie zleceń i zamówień- projektowanie haftu- wystawianie aukcji- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa sprzedaży internetowej- kontrolowanie jakości i kompletności zamówień, pakowanie, wypisywanie listów przewozowych- przygotowywanie ofert handlowych- wystawianie dowodów sprzedaży- prowadzenie dokumentacji wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Łukawiec (podkarpackie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów
Port Service Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Praca wymaga wysokich umiejętności prowadzenia negocjacji oraz samodzielności. Prowadzenie rozmów handlowych w j. ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Pułtusk (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, przygotowanie towarów do sprzedaży, sprawdzanie jakości i ilości towaru.
Kujawsko Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2016-02-09 - Lubowidz (mazowieckie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów sklepu internetowego , 1 zmiana : 10.00-18.00
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-01-07 - Zasutowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami BHP w zakładach podziemnych górniczych, wykonywanie zaleceń dozoru
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH KUPRYT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-08-16 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE BIURA (OBSŁUGA SEKRETARIATU), PROWADZENIE KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ, "MAŁY" RAPORT KASOWY, PODSTAWOWE PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH (PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW URLOPOWYCH), ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIUREM SIEDZIBY W ŚWINOUJŚCIU, BIEŻĄCE PROWADZENIE SPRAW ORGANIZACYJNYCH BIURA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACYJNE), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ PODSTAW EKONOMII, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, OK. 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU;
POLTRAMP YARD SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie bazy danych,prace biurowe,nadzorowanie,możliwość projektowania.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie i kontrola podległych pracowników, nadzór nad bezpieczeństwem osób znajdujących się na terenie zakładu, współpraca z kierownictwem innych działów
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2016-08-03 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji kart pola. Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi. Prace związane z rolniczą produkcją
MAŁOPOLSKA HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Henryków (dolnośląskie)
wykonywanie analiz mikrobiologicznych (posiewy, odczyty), w tym analiz mikrobiologicznych żywności na zgodność z normami ISO, przygotowywanie odpowiednich podłoży do analiz, pobór próbek produktów i prób środowiskowych, prowadzenie zapisów z przeprowadzonych badań oraz analiza otrzymanych wyników, interpretacja wyników, przygotowanie dokumentacji zgodnie z przyjetym systemem jakości, raportowanie, znajomość zasad funkcjonowania systemu jakości w laboratorium wg. ISO 17025, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych oraz usług.
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2017-03-13 - Turek (wielkopolskie)
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa pojazdów w serwisie samochodowym, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-02 - Raszyn (mazowieckie)