SPECJALISTA DS. PROCESU Wolbrom oferta pracy Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESU

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.

Data publikacji: 2015-11-06

Lokalizacja: Wolbrom (małopolskie)

Pracodawca: Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 100, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROCESU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbrom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykszt. wyższe techniczne kierunek chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna i procesowa, doświadczenie zaw. min. 1 rok na ww. stanowisku, umiejętność obsł. programu CAD, MS Office, znajomość j. agielskiego na poziomie min. B1

Nazwa pracodawcy: Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Adres pracodawcy:
1 Maja 100, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: olkuski

Gmina pracodawcy: Wolbrom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wolbrom

Adres strony pracodawcy: www.fttwolbrom.com.pl

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 100

Profil działalności pracodawcy: produkcja taśm transponterowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu

Data dodania oferty pracy: 06.11.2015

Oferta pracy ważna do: 04.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MATERIAŁOWYCH - do 3 000 PLN

planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia-kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomość systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW(NR 4157) - od 2 100 PLN

hurtowy zakup owoców, budowanie relacji z producentamiwynagrodzenie do uzgodnienia
GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Wierzchucice (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRAWOZDAWCZOŚCI - do 2 200 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe ekonomiczne; umiejętność obsługi urzadzeń biurowych i programów Word, Excell; zakres obowiązków: sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych; współpraca i dbałość o poprawną komunikację z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów hutniczych, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.Frma zajmuje się dystrybucją wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium, blach dachowych oraz ogrodzeń i bram garażowych.
ODMET S.A. - 2017-02-03 - Siedlce (mazowieckie)

DOSTAWCA POTRAW - od 2 200 PLN

rozwożenie potraw w ramach cateringu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS TRANSPORTU - od 2 800 PLN

Wsparcie techniczne dla działu logistycznego, przyjmowanie i wysyłka dostaw, wsparcie przy organizacji transportu, obsługa logistyki zewnętrznej, drobne zaopatrzenie dla zakadu
AP-LOGIC Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Gorczyn (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

nawiązywanie kontaktów biznesowych, przedstawianie oferty nowym klientom, kształtowanie pozytywnego wizerunku formy, opieka nad pozyskanymi klientami, tworzenie bazy klientów, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie ofert i dokumentów dotyczących współpracy
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKTU - do 2 500 PLN

Koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji, współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzenie badania marketingowego i szkoleń produktowych.
AUXIN VISION GENERAL TRADING - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczeń płac
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac i wszystkich składników płacowych (program R2Płatnik), deklaracje ZUS, rozliczanie podatku dochodowego pracowników. Wszystkie czynności związane z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracowników oraz ogół rozliczeń kadrowo płacowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 2 100 PLN

specjalista ds eksportu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 200 PLN

prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 700 PLN

zakres obowiązków:- nadzór nad nieruchomościami- nadzór nad pracownikami porządkowymi- nadzór nad prawidłowością prac prowadzonych w nieruchomościach- sporządzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach księgowych- rozliczanie mediów dla nieruchomości- stała weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bieżąca obsługa mieszkańców (w tym informowanie o kosztach, wpłatach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 zł netto miesięcznie, umowa o pracę na czas nieokreślonypraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. Ślężna 146-148, 53-111 WrocławKontakt z pracodawcą: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIEGO/CHORWACKIEGO - 1 850 - 2 500 PLN

Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ODZYSKIWANIA ODSZKODOWAŃ - od 3 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Pozyskiwanie nowych zleceń dla kancelarii, zawieranie umów i zapewnienie wysokiego standardu obsługi poszkodowanie, kompletowanie i weryfikacja zebranej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia szkody. Obsługa spraw zleconych przez kancelarię.Wykształcenie min. średnie; Komunikatywność, kultura osobista, otwartość. Mile widziane prawo jazdy KAT. B. Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, ubezpieczenia.
CONSILIUM BONUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - do 2 500 PLN

Opracowywanie metody kontroli jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, opracowywanie dokumentów.
VEGGIEFRESH SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Sucha Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

obsługa kadrowo-płacowa klientów biura
Abak S.A. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 6 100 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat