SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Warszawa oferta pracy AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: •wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
Data publikacji: 2015-10-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: status studenta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Nazwa pracodawcy: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rezerw Materiałowych
Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: UL. GRZYBOWSKA 45 00-844 WARSZAWA• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.ARM.GOV.PL
Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rezerw Materiałowych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne: praca w zespole
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.10.2015
Data dodania oferty pracy: 01.10.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów prowadzonych przez fundację.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
według stanowiska
Firma Usługowo-Handlowa Agnieszka Sadowska-Janiec - 2016-03-17 - Garwolin (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA-moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; praca od czerwca lub lipca
EKOMAX Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie tynków
Access International Work Łukasz Bondyra - 2016-12-14 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa, w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń. Sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne. Bieżąca obsługa klienta.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Wymagana bardzo dobra obsługa Microsoft Excel. Mile widziana znajomość AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2015-11-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
jw.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż do klientów przez tel. z leadów i zapytań na platformach: Alibaba, MakePolo, Made-in-China, DHGate, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień, raportów, kontakt telefoniczny oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i z partnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa kadrowa szkoły
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2017-04-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
straż
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kraków (małopolskie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Cieplewo (pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej w firmie, prowadzenie facebook - obsługa mediów społecznościowych. Prowadzenie sklepu internetowego.Jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą: 603 400 324 224 lub sprzedaz (at) eurosen.pl
Euro-Sen Bogumiła Paszkiewicz - 2017-05-25 - Chrząstawa Mała (dolnośląskie)
Obsługa w zakresie wydawania, przyjmowania towaru - prowadzeniedokumentacji magazynowej - dowóz towaru do klienta, godziny pracy: 08:00-16:00
Label Team Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
Tynkowanie ścian
TERMO-BUD Firma Remontowo-Budowlana Krzysztof Kościński - 2017-02-21 - Brzozów (podkarpackie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej: wystawianie faktur sprzedaży, korekt sprzedaży, tworzenie zestawień sprzedaży oraz udzielanie odpowiedzi na żądania korekt faktur kontrahentom, telefoniczna obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bolków (dolnośląskie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie i realizacja zamówień. Negocjowanie warunków cenowych. Poszukiwanie nowych dostawców na rynku. Optymalizacja kosztów płatności i dostaw.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozmowy handlowe, tłumaczenie dokumentów, redagowanie umów handlowych, koordynacja i logistyka dostaw.
PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedaży, dbanie o czystość, bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Turek (wielkopolskie)