SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M Warszawa oferta pracy Instytut Mechaniki Precyzyjnej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji kadrowej- obsługa pracowników w zakresie kadrowym- zbieranie i weryfikowanie danych w systemie kadrowym- prowadzenie teczek osobowych- administrowanie ZFŚS- współpraca z sekcją płac
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Instytut Mechaniki Precyzyjnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Duchnicka 3, 02-537 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- obsługa pracowników w zakresie kadrowym- zbieranie i weryfikowanie danych w systemie kadrowym- prowadzenie teczek osobowych- administrowanie ZFŚS- współpraca z sekcją płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja, księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, księgowość), co najmniej 2 miesiące doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- prowadzenie dokumentacji kadrowej- obsługa pracowników w zakresie kadrowym- zbieranie i weryfikowanie danych w systemie kadrowym- prowadzenie teczek osobowych- administrowanie ZFŚS- współpraca z sekcją płac[Zgloszenia: kadry (at) imp.edu.pl, 22 560 26 11]
Nazwa pracodawcy: Instytut Mechaniki Precyzyjnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Duchnicka 3, 02-537 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Duchnicka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c476e5cabca4c05de2f5e02cfac2830
Podobne oferty pracy
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązujacymi przepisami.- sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.- ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, administrowanie systemem do ewidencji czasu pracy.- sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firm.- uczestnictwo w procesach rekrutacji.- organizacja okresowej oceny pracowników.Pracodawca oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i powierzonych zadań.- pracę w międzynarodowym środowisku.- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.- przyjazną atmosferę i stabilnośc zatrudnienia.
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
prace nad produktami istniejącymi oraz nowymi
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-03-18 - Pawłowice (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Aplikowanie na nowe projekty i realizacja trwających projektów. Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach. Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych. Kontrola realizowanych budżetów projektów i sprawozdań.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-09-03 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie faktur, udział w księgowaniu faktur kosztowych i bieżących zdarzeń, obsługa klienta
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
rozwożenie posiłków
OGRÓD SMAKÓW SUTOWICZ ŁUKASZ - 2018-08-20 - Namysłów (opolskie)
Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;Praca w środowisku opartym o KPI; Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;Wycena materiałów produkcyjnych
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Fakturowanie, kontakt z klientem,zarządzanie trasami kierowcywystawianie ofert na sklepie oraz allegro, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieruszów (łódzkie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku norweskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów wynajem terminowy poszerzane bazy kluczowychklientów, realizacja strategii rozwoju, zarządzanie ofertą., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku bułgarskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
zrywka drewna,ścinka drewna
Zakład Usług Leśnych Tryba Krzysztof - 2016-03-09 - Paruszka (wielkopolskie)
Określanie planów projektu,przygotowanie i opracowanie materiałów związanych z realizacją projektu w tym kluczowe działania,wyniki,etapy,plany działania,zasoby ludzkie,wymagania techniczne czy finansowania.Utworzenie biura zarządzania projektami,definiowanie standardów sprawozdawczości,procedur projektu,zarządzanie funduszem inwestycyjnym.Koordynowanie określonego programu,w tym produkcji dokumentacji,identyfikacji narzędzi dzielenia się wiedzą,przygotowanie materiałów komunikacyjnych/metod szkolenia i wdrożenia mechanizmów raportowania postępu prac.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, a w szczególności nawozy oraz środki ochrony roślin w uprawie zbóż
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2015-12-18 - Stoisław (zachodniopomorskie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kwidzyn (pomorskie)
- integracja członków ekipy filmowej oraz partnerów firmy w projektach międzykulturowych z wykorzystaniem umiejętności NLP- komunikacja z rosyjskojęzyczną częścią ekipy filmowej- praca w ramach umowy-zlecenia na okres min. 1 roku
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych; tworzenie systemu płacowego, premiowego, motywacyjnego; tworzenie polityki personalnej; współuczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Opole (opolskie)
Kandydat/kandydatka będzie odpowiedzialny/a za: • Obsługę transportów zagranicznych firmy i współpracę z klientami • Pomoc w pracy Działu Handlowego • Kontakt z klientami firmy (w tym zagranicznymi) telefoniczny, mailowy • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i komunikacji w firmie
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2018-12-28 - Racibórz (śląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie dostaw towarów, zestawienie i analiza sprzedaży, kontakt z dostawcami azjatyckimi-chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola jakości, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa zleceń - sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek;- obsługa reklamacji;- ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia (m.in. planowania i finansów);- pierwsza linia wsparcia dla klienta (rozmowy telefoniczne, e-mail, spotkania, telekonferencje - komunikacja w języku rosyjskim);- współpraca z zespołem sprzedaży;- współudział w rozwiązywaniu problemów (we współpracy z działem sprzedaży i finansów);- ciągłe doskonalenie procesów;- wsparcie administracyjne (raportowanie, dostarczanie danych logistycznych);umowa o pracę na okres 2 lat.
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Pabianice (łódzkie)
- udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej- udział w przygotowaniu planów, sprawozdań dot. pracy sekcji - udział w nadzorowaniu gospodarki finansowej sekcji- weryfikowanie i sprawdzanie dokumentacji finansowej
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-04-17 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Częstochowa (śląskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; Kontakt i współpraca z mediami;Współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; Pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; Koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-09-23 - Bytom (śląskie)
wyszukiwanie nowego rynku pracy, współpraca i kontakt z nowymi i obecnymi klientami, sprzedaż towarów do krajów dalekiego i bliskiego wschodu, kontrola jakościowa i ilościowa sprzedaży towaru.
KERNHOFF Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Janki (mazowieckie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
1. Realizacja i/lub rozliczanie profektów dofinansowanych ze środków UE2. Wiedza z zakresu programów unijnych, rozliczania projektów ze szczeg. uwzględnieniem obszaru Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego3. Wymagania dodatkowe: kursy/szkolenia z zakresu zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów UE.
FORUM ROZWOJU REGIONALNEGO POLSKA WSCHODNIA - 2019-09-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie reklamy, marketing internetowy, telefoniczny, obsługa klienta zagranicznego
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Ząbki (mazowieckie)