SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAILOWEJ KLIENTA Z J. FIŃSKIM LUB RUMUŃSKIM - WARSZAWA/ZDALNA K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAILOWEJ KLIENTA Z J. FIŃSKIM LUB RUMUŃSKIM - WARSZAWA/ZDALNA K/M
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Plus miesięczne premie 500 zł netto. Zapewnione zakwaterowanie w Warszawie podczas szkolenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAILOWEJ KLIENTA Z J. FIŃSKIM LUB RUMUŃSKIM - WARSZAWA/ZDALNA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień. Kontakt mailowy z klientem indywidualnym. Dbanie o relację z klientami. Obsługa bazy danych. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Wymagania: biegła znajomość jednego z wymienionych języków: fiński lub rumuński (min. poziom C1) - warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwość przyjazdu na 2-tygodniowe szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Minimum średnie wykształcenie. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center). Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21). Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Praca w nowym biurze w centrum Warszawy lub zdalna (home office). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania są prozone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link: https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/548 z podaniem w tytule wiadomości nr ref. MAIL/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 30.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja kursów językowych indywidualnych i grupowych, rekrutacja i obsługa bieżąca słuchaczy i firm, prowadzenie rozliczeń, działania promocyjne i marketingowe, korespondencja, szkolenia wewnętrzne i inne wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa programów magazynowych, dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję, obsługa wózka widłowego oraz wózka elektrycznego
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, współpraca z prawnikami wietnamskimi, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców w sposóbzapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa. 2.Przygotowywanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac. 3.Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. 4. Prowadzenie sprawzwiązanych z ZUS, dokonywanie rozliczeń, sporządzenie deklaracji dlapracowników. 5. Znajomość programu PŁATNIK i jego obsługa. 6. Pomoc wprowadzeniu księgowości w zakresie podatkowej księgi przychodów irozchodów, w perspektywie także pomoc przy prowadzeniu pełnejksięgowości. 7. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy, urlopów, zwolnień itp. 8.Przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych. 9. Dokonywanierozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS. 10. Wystawianiefaktur VAT i nadzór nad ich terminową płatnością, praca od godz.7-15
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
obsługa klientów, sprzedażciągników i maszyn rolniczych
Techpom Sp. z o.o w Krzywonosi - 2016-11-10 - Krzywonoś (mazowieckie)
Umiejętność wykonywania instalacji elektrycznych
Z.I.E. ELMAR Leszek Marczak - 2017-02-28 - Sieradz (łódzkie)
specjalista techniczny
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych i handlowych z kontrahentami z Ukrainy oraz krajów Unii Europejskie. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Włoch.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-12-27 - Wawrów (lubuskie)
wykonywanie analiz i raportów, znajomość MS SQL, wdrażanie nowych rozwiązań spełniających potrzeby informatyczne na różnych szczeblach organizacji, wsparcie pracowników w sprawach informatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych, wymiar czasu pracy: 40 godz. tygodniowo 08.00-16.00
PROFIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Łomna-Las (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem pakistańskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pakistańskimi, obsługa mailingów z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
DACHY 24 Sp. Cywilna - 2016-06-28 - Kościerska Huta (pomorskie)
wykształcenie średnie,uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-10-25 - Częstochowa (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, kasy, promocja towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
-profesjonalna obsługa klientów-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert handlowych-realizowanie założonych planów-sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej;godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-14 - Głobino (pomorskie)
organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prace biurowe, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, praca w godz. 8-16
Iflexs Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Opole (opolskie)
Uzupełnianie bazy danych systemu (tworzenie technologii produkcyjnych). Tworzenie dokumentów wydania zewnętrznego. Meldowanie produkcji. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego dla drukarni. Kontakt z przedstawicielami handlowymi w sprawie niekompletnych wysyłek i działań naprawczych. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
Sporządzanie list płac, doknywanie rozliczeń, składek ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2017-02-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)