SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI Wałbrzych oferta pracy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Data publikacji: 2018-07-19
Lokalizacja: Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-304 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wałbrzych
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe administracyjne, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość prawa pracy, wysoka komunikatywność, rzetelność
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie podziału budżetu na każdą aktywność marki i dokładne śledzenie wszystkich związanych z nim wydatków, budowanie partnerskich relacji biznesowych, zrządzanie procesem rozwoju twórczego, rozwijanie działań marki na podstawie założeń firmowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz linii technologicznych. Nadzór i codzienną kontrolę stanu technicznego urządzeń. Konserwację i wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi. Prowadzenie zapisów jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami. Modernizację maszyn i urządzeń.
PZ CORMAY S.A. - 2016-11-17 - Marynin (lubelskie)
działania marketingowe mające na celu promowanie produktów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Karpacz (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Polkowice (dolnośląskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP.Prowadzenie dokumentacji BHP i PPOŻ zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi.Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (wstępne i okresowe).Zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień).Opracowanie i wprowadzanie procedur, instrukcji oraz regulaminów związanych z BHP.Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego.Kontrola stanowisk pracy oraz hali produkcyjnej.Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń.Koordynacja projektów związanych z dostosowaniem maszyn do wymogów BHP.Współpraca z publicznymi organami kontroli (PIP, PIS, UDT).Zarządzanie odzieżą roboczą i środkami ochrony.Nadzór nad substancjami chemicznymi, kartami charakterystyki substancjiReprezentowanie spółki oraz doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska.Prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie gospodarki odpadami.Nadzór nad przestrzeganiem oraz wykonywaniem zaleceń wynikających z decyzji administracyjnych.
CELL-FAST Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, teczki osobowe, współpraca w główną księgowąpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
DARIUSZ MICHALSKI BIURO RACHUNKOWE - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami
ENERGIA-PLUS Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowej, gadżetów promocyjnych.
MEGA-MEDIA MARZENA PALUCHOWSKA - 2016-07-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
SPORZĄDZANIE ANALIZ KOSZTOWYCH PREFABRYKATÓW, SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZ DOKUMENTACJI OFERTOWEJ (W ŚRODOWISKU TURBOCARD), PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z WDROŻENIAMI ORAZ BADANIAMI MATERIAŁÓW ORAZ WYROBÓW BUDOWLANYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW,
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
wykonywanie prac murarskich
MAK- BUD Spółka z o.o. - 2016-12-19 - Opole (opolskie)
Poszukiwanie kandydatów chetnych na szkolenia
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za profesjonalne doradztwo techniczne w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej firmy, realizację założonych planów sprzedaży, a także utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji z Dostawcami i Klientami. Ponad to będzie odpowiedzialna za kreowanie trendów i wytycznych branży grzewczej oraz ich dystrybucję do działu handlowego.
BIMS PLUS FHH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
organizacja stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony PPOŻ, rodzaje projektów budowlanych, rozpoznawanie postępów prac
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
PS
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Radomsko (łódzkie)
promowanie firmy na imprezach targowych za granicą (Rosja, Ukraina, Białoruś), weryfikacja, tłumaczenie i rozliczanie dokumentów handlowych z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznych
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WENTI-MED S.C. PIOTR COMPAŁA, STANISŁAWA SZABATOWSKA-FUDALI - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca z ciekłym azotem, obsługa cysterny (na ciekły azot do 30kg), obsługa tras - kierowca. Umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony/nieokreślony. Jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: Zakaład we Wrocławiu ul. Karkonoska 59, Wrocław tel. 71 362 89 50, tomasz.miecielica (at) mchirz.pl
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie sprzedaży, zarządzanie logistyczne, koordynowanie dystrybucji, zaopatrzenia, transportu.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie klas, korytarzy,
ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH - 2018-08-14 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
praca w Dziale Kadrowo - Płacowym, pełna obsługa pracowników szpitala, prowadzenie dokumnetacji kadrowej oraz płacowej
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
RINV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Złoty Stok (dolnośląskie)
Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów oraz sprawozdań z ww zadań, zapewnienie sprawności techniczno-ekspolatacyjnej budynku szkoły(przeglądy), prowadzenie książek obiektu, organizowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,dokonywanie zakupów środków trwałych, nietrwałych, wyposażenia materiałowego, środków ochrony indywidualnej zgodnie z przepisami,ewidencja odzieży ochronnej,współpraca z księgowością, kierowanie zespołem pracowników obsługi,prowadzenie ksiąg inwentarzowych, nadzór i ewidencja nad wydaniem i wykorzystaniem sprzętu
Zespół Szkół nr 2 w Siedlcach - 2017-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klientów firmy.
SEGER CUTTING TOOLS OZGA MIKUSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-18 - Wiśniowa (podkarpackie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-03-09 - Bierutów (dolnośląskie)