SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM (NR REF. SP/HU/2018) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM (NR REF. SP/HU/2018) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia: 1000-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM (NR REF. SP/HU/2018) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka węgierskim (C1), dobra znajomość języka polskiego (w przypadku braku znajomości języka polskiego znajomość języka angielskiego na poziomie B1, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne, samodzielność i nastawienie na realziację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskim, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Możliwość pracy zdalnej. [Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 19.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
COMP S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
"AJG" Security Technology Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli - pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metod promocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowi strategii działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych Klientów, - sprzedaż produktów firmy, - budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, - tworzenie analizy potrzeb Klientów
Amplico Life Teresa Stefanska Pośrednictwo Ubezpieczenuiowe - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; staż pracy: min. 1 rok; doświadczenie w obsłudze Klienta i/ lub sprzedaży, czynne prawo jazdy, łatwość nawiązywania i budowania relacji biznesowych, zorientowanie na cel, bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji; zakres obowiązków: sprzedaż i obsługa Klienta, pozyskiwanie i docieranie do nowych Klientów, przeprowadzanie spotkań w oparciu o precyzyjne standardy: analiza potrzeb, projektowanie rozwiązań, prezentacja usług, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży; pracodawca oferuje: prace w stabilnej instytucji finansowej w Oddziale w Gliwicach, profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy, wsparcie trenera w pierwszym okresie pracy, refinansowanie zakupu laptopa (benefit na własność), pakiet socjalny: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, itp.; możliwość rozwoju wewnątrz organizacji; miejsce pracy: Gliwice;
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowychprowadzenie rozmów i negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leszno (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedaży, kalkulacje ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, spisywanie i zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Bezpośredni kontakt z klientem; sprzedaż reklamy prasowej; przygotowywanie ofert reklamowych; pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
współpraca z kontrahentem indyjskim, nadzorowanie przebiegu informacji, planowanie współpracy; obsługa kontrahenta indyjskiego; zatrudnienie w okresie od 01.05.2018 do 30.04.2020.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Pabianice (łódzkie)
sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumantcji BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, czynny udział we wdrażaniu optymalizacji procesów produkcyjnych i pomocniczych z wykorzystaniem narzędzi Lean, udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie rejestru dokunetacji wypadkowej, kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ, raportowanie stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania, współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi w zakresie BHP, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
INTER- METAL S.C - 2018-02-16 - Bonin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy
"DANMAR" Maryna Iasevych - 2016-02-17 - Skarbimierz (opolskie)
Sprzedaż i promocja produktów finansowych, pozyskiwanie nowych klientów zarówno indywidualnych jak i biznesowych,serwisowanie obecnych klientów firmy.Pracodawca zapewnia płatne szkolenia przygotowujące do pracy oraz pakiet benefitów- laptop,opieka medyczna,karta sportowa,karta wizerunkowa.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE NATIONALE-NEDERLANDEN - 2015-11-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie dokumentacji w sprawie wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy. udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej. obsługa zamówień o wartości nie przekraczajacej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. Opracowanie i archiwizacja dokunetacji prowadzonych postępowań.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-07-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa spółek grupy kapitałowej w aspekcie kadr i płac, prowadzenie akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, samodzielne naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wypłaty odprawy i ekwiwalentów, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp., ustalenie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów, obsługa zajęć komorniczych, wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, obsługa programu płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących), obsługa portalu EPUE, bieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych, sporządzanie harmonogramu czasu pracy, weryfikacja zgodności grafików pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich, rozliczanie delegacji służbowych, archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, współpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca na maszynie przy cięciu pianki, klejenie i pakowanie pianki.
"Karen-Pianki" Kazimierz Czerniak - 2017-09-18 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie korespondencji, nadzór nad stanem środków pieniężnych, obsługa kasy fiskalnej, sprzątanie biura
"DYNAMIK" Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Sosnowiec (śląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-20 - Lubin (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
przygotowywanie ofert, fakturowanie, utrzymywanie kontaktów z klientami
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-08-11 - Zawiercie (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji przetargowej
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-21 - Lublin (lubelskie)
Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok. HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Specjalista działu (garmażu, magazyn, pakowanie wędlin). Miejsce pracy: Łódź-Teofilów. Pracodawca oferuje darmowe obiady.
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie z instrukcjami BHP i PPOŻ, regulaminem organizacyjnym zakładu, obłsuga komputera, programów komputerowych Word i Excel, drukarni, telefonu, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert, analiza wyników sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)