SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Wolsztyn oferta pracy BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie list plac, deklaracje ZUS

Data publikacji: 2017-10-02

Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
SPACEROWA 9, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: sporządzanie list plac, deklaracje ZUS

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie

Adres pracodawcy:
SPACEROWA 9, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: wolsztyński

Gmina pracodawcy: Wolsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn

Ulica pracodawcy: SPACEROWA

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 02.10.2017

Oferta pracy ważna do: 31.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 350 PLN

SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

-naliczanie wynagrodzeń, ZUS, US-obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy,-prowadzenie akt osobowych, -naliczaniei ewidencja czasu pracy,-sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.
TARCZYŃSKI S.A. - 2016-12-28 - Sława (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Realizacja, weryfikacja i rozliczenie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp.
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Marciszów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace budowlane (docieplanie budynków).
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAG-BUD" Piotr Lipski - 2017-07-14 - Grajewo (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS KADR - od 3 500 PLN

• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ - 997,4 PLN

Rozwój sprzedaży elektronicznej, obsługa telefoniczna klienta, przekazywanie informacji o danych technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 13 PLN

koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, praca na terenie całego kraju
Dreman Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Krapkowice (opolskie)

MŁODSZY OPERATOR PRAS KRAWĘDZIOWYCH - od 1 750 PLN

-obsługa pras krawędziowych-bieżąca kontrola poprawności działania urządzeń-raportowanie wszelkich usterek-kontakt na e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2015-11-27 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0324) - 2 000 - 2 200 PLN

profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w oparciu o zdobytą wiedzę, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizowanie założonych planów sprzedażowychmarka firmy: Five o'clock
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FIZJOTERAPEUTA ZAJĘĆ RUCHOWYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zajęcia ruchowe z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie,- rehabilitacja usprawniająca i wspomagająca,- praca indywidualna i ruchowa,- dbanie o bezpieczeństwo uczestników i przestrzeganie zasad BHP i ppoż,- prowadzenie dokumentacji swojej pracy,- motywowanie podopiecznych do ćwiczeń.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ZAMÓWIEŃ - od 2 800 PLN

- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS.ANALIZ CHEMICZNYCH - od 2 100 PLN

pobieranie próbek surowca, wykonywanie prostych analiz chemicznych, prowadzenie dok.laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-01-18 - Lubiszyn (lubuskie)

SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

nadzór nad dokumentacją techniczną, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania parku wózków widłowych i ładowarek, nadzór nad stanami walców linii lakierniczych, kontrola i tworzenie systemu nadzoru nad częściami zamiennymi; doświadczenie na podobnym stanowiisku, znajomość j.angielskiego poziom A1(komunikatywny)
KRONOSPAN OSB - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE TURYSTYKI - od 2 300 PLN

obsługa turystów odwiedzających Zamek, w tym udostępnianie Wieży Piastowskiej i Rotundypraca w sklepie Zamku Cieszynzapewnienie promocji turystycznej Zamku
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami bhp i ppoż.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU (KLINET ZAGRANICZNY) - od 2 000 PLN

poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

- przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;- prowadzenie akt osobowych;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Koteże (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW( RYNEK AZJATYCKI) - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Zgodny
"CERES" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat