SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU FRANCUSKIM Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU FRANCUSKIM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: j/w
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU FRANCUSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży/ obsłudze klienta; znajomość j. francuskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; Obowiązki: obsługa klienta w języku francuskim, koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktów do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; atrakcyjny system premiowy, benefity; Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/FR/2016.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 22.06.2016
Oferta pracy ważna do: 05.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za tworzenie i definiowanie procesów biznesowych w obrębie danej grupy lub funkcji. Rozwój silnych relacji z klientami, w celu zrozumienia procesów biznesowych i identyfikacji czynników kreowania wartości. Ocena potrzeb dot. oprogramowania i sprzętu oraz w razie potrzeby projektowanie nowych lub modyfikowanie istniejących procesów i systemów, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom. Zaangażowanie w projekty (programy płacowe wg harmonogramów, tworząc przepływy procesów biznesowych oraz koordynację z innymi PMO). Ścisła współpraca z dostawcą
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie poczty, obsługa sekretariatu , sporządzanie list płac, deklaracja ZUS w sytemie płatnik oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą ( poczta tradycyjna i elektroniczna)archiwizowanie dokumentówsprawowanie kontroli nad odpowiednim bieżącym stanem zaopatrzenia biura obsługa interesantów prowadzenie Kasy Spółdzielni- ewidencja wpłat w systemie księgowym PROBITsamodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i przygotowywanie list płacsporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUSzakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ OGÓLNEJ ZBIGNIEW SAPIELAK - 2016-04-14 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- sprawdzanie poprawności dokumentacji projektowej,- archiwizowanie dokumentacji.
ŚWIĘTOKRZYSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KIELCACH - 2016-04-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z państw z Dalekiego Wschodu ( Chiny, Tajwan ), wyjazdy na targi oraz w delegacje
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywania transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem szwedzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych informatycznych. Diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej, obsługa urządzeń techniki komputerowej oraz sieci komputerowych. Wykształcenie wyższe magister lub licencjat w zakresie informatyki.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2016-01-29 - Wejherowo (pomorskie)
OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
spozrądzanie potraw z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń; zabezpieczanie przed zepsuciem surowców i półproduktów, wyrobów gotowych;pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Chojna (zachodniopomorskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z Armenii; bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy); min 2 lata udokumentowanego doświadczenia na w/w stanowisku; zaawansowana znajomość j.rosyjskiego, j. ormiańskiego
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykonywanie elementów meblowych z drewna i tworzyw drzewnych. Wykończenie powierzchni mebli. Montowanie, pakowanie mebli.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Lipnica (podkarpackie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentów logistycznych oraz zawieranie umów sprzedaży usług logistycznych, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Leżajsk (podkarpackie)
udział w procesie kontroli kosztow pośrednich produkcyjnych,sporzadzanie ofert,sporządzanie niezbędnych kalkulacji,uczestniczenie w opiniowaniu umów
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2016-05-13 - Granowo (wielkopolskie)
opracowanie materiałów/dokumentacji szkoleniowej,pomoc w prowadzeniu szkoleń, pomoc w organizowaniu szkoleń, pomoc w przygotowaniu ma\teriałow reklamowych, pomoc w aktualizacji strony internetowej, prowadzenie rejestrów, pomoc w obsłudze klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-11-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarzadzanie , finanse) , staż pracy - minimum 2 lata , znajomość języka obcego.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-05 - Damianowo (dolnośląskie)
Specjalista do spraw badań technicznych i rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Lubicz (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
holowanie samochodó do naprawy,pomoc w mechanice
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Przasnysz (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)