SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Moszna-Wieś oferta pracy DACHSER SP. Z O. O.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 400 PLN

Zakres obowiązków: utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Data publikacji: 2017-08-10

Lokalizacja: Moszna-Wieś (mazowieckie)

Pracodawca: DACHSER SP. Z O. O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Moszna Parcela 29, 05-840 Moszna-Wieś, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Moszna-Wieś

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, umiejętność kreatywnego podejścia do powierzonych zadań, skuteczność i samodzielność w działaniu, łatwość nawiązywania kontaktów, bardzo dobra organizacja i dyscyplina pracy, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość programu Excel, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umozliwiający kontakt w tym języku, mile widziana znajomość drugiego języka obcego.

Nazwa pracodawcy: DACHSER SP. Z O. O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Adres pracodawcy:
Sosnowiec 15G, 95-010 Stryków, powiat: zgierski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: zgierski

Gmina pracodawcy: Stryków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stryków

Ulica pracodawcy: Sosnowiec

Numer budynku pracodawcy: 15G

Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2017

Data dodania oferty pracy: 07.08.2017

Oferta pracy ważna do: 31.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM /J. SŁOWACKI LUB CZESKI/ (O) - do 2 000 PLN

obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA - od 4 000 PLN

przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)

POMOCNIK STOLARZA-MONTAŻYSTA - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn stolarskich ( po przeszkoleniu ), montaż elementów mebli
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

oklejanie pojazdów, obsługa plotera tnącego, , drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb, rozklejanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wierzbie (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - do 2 775 PLN

Obsługa komputera. Współpraca z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER - od 2 600 PLN

Prace monterskie na liniach montażowych, przygotowywanie komponentów.Umowa o pracę tymczasową, trzy zmiany.Kontakt z pracodawcą: 607208903
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 800 PLN

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 050 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Sieniczno (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 3 500 - 3 900 PLN

- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI - 2 500 - 3 000 PLN

Specjalista ds.Administracji
"ADECCO POLAND" Sp. z.o.o - 2017-01-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 300 PLN

* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SZPACHLARZ-MALARZ-TYNKARZ - od 2 100 PLN

praca zagodnie ze stanowiskiemjedna pn-pt, godziny pracy 7-15praca na terenie Elblągawynagrodzenie od 2100 wzwyż w zależności od posiadanych umiejętnościpierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością dalszego przedłużenia na czas określony
CONECT Grażyna Kubala - 2018-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW I LOGISTYKI - od 2 000 PLN

organizacja wysyłek, zakupy produkcyjne, wsparcie pozostałych działów.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI NALEŻNOŚCI - do 3 000 PLN

-pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM - od 1 000 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Mroków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 10,42 PLN

Ochrona osób i mienia.Patrolowanie i ochrona obiektów na terenie Barlinka (firmy KLAUS BORNE, INT TRANSPORT, HACON). Możliwe przesunięcia pracowników pomiędzy obiektami. Kontrola samochodów.
Impuls Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)

POMOCNIK DZIEWIARZA - od 2 200 PLN

proste prace pomocnicze
Kambra Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 000 PLN

Prowadzenie kadr w szkole, dokumentacja pracownicza, znajomość Karty Nauczyciela, Kodeks pracy, naliczanie wynagrodzeń pracownikom pedagogicznym, administracji i obsłudze, znajomość programu Vulcan - kadry i płace, obsługa Systemu Informacji Oświatowej
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Przedmościu - 2017-10-17 - Przedmoście (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ZAOPATRZENIA - do 3 490 PLN

-Praca na wewnętrznych systemach zgodnie z przyjętymi standardami firmy-wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego-kontrola stanów magazynowych i list zamówień,-prowadzenie rozmów z dostawcami i partnerami handlowymi-tworzenie i wysyłanie zamówień do dostawców-utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami -poszukiwanie nowych dostawców oraz penetrowanie rynku dostawców określonych towarów i usług,-negocjowanie kontraktów na dostawy komponentów-usprawnienia w łańcuchu dostaw-optymalizacja kosztów zakupów
P. W. ELMAR LESZEK KRZYWICKI - 2018-07-18 - Nowy Dwór (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 649,19 PLN

Utrzymanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń
Łużyckie Centrum Medyczne NZOZ s.c. - 2017-08-28 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA K/M - od 3 000 PLN

jw.
Uniwersytet Warszawski - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI(NR 3223) - od 1 850 PLN

przygotowanie dokumentacji procesu produkcji, ocena możliwości technicznych, kalkulacja wagowa, optymalizacja odpadów, analiza rysunków budowlanych na zgodność z zamówieniemwynagrodzenie do uzgodnienia
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 997,4 PLN

Zamawianie towarów u dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych; negocjacje cen; pozyskiwanie dostawców; analiza zapotrzebowania na materiały
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 370 PLN

• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)


Wybierz powiat