SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M Warszawa oferta pracy H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
Wynagrodzenie: od 3 740 PLN
Zakres obowiązków: - Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów - Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów - Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem - Doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Puławska 2/bud. B, 02-566 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów - Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów - Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem - Doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 740 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 740 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagnia: znajomość obsługi MS Office i obsługi komputera, podstawowa znajomość języka angielskiego, wielozadaniowość oraz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, gotowość do pracy w systemie zmianowym (8.00-16.30, 12.30-21.00 oraz weekendy 9.00-17.00). Obowiązki: telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów, reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem, doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji. [Zgłoszenia: ilona.sadovska (at) hm.com, 697 500 133]
Nazwa pracodawcy: H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Marszałkowska 104/122, 00-113 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Marszałkowska
Numer budynku pracodawcy: 104
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fd20ffca6b996c95da0b1699dd5316a
Podobne oferty pracy
obsługa turystów odwiedzających Zamek, w tym udostępnianie Wieży Piastowskiej i Rotundypraca w sklepie Zamku Cieszynzapewnienie promocji turystycznej Zamku
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)
-tłumaczenie pisemne dokuemntów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;-przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencyjnego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-09-17 - Świecko (lubuskie)
Bieżąca obsługa klientów, realizacja zleceń sprzedaży, prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, programy excel, znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym, prawo jazdy kat. B.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-12-27 - Luzino (pomorskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z prawem ochrony środowiska. Wykonywanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Niecew (małopolskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, w tym rosyjskojęzycznymi, nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprzętów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Mozliwość podjęcia pracy na pełen lub 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
- analiza dokumentacji projektowej - wsparcie i bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy - nadzór nad dokumentacją techniczną- wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-12 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe handlowe; staż pracy min. 8 lat w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego - poziom native speaker; znajomość korporacyjnej polityki związanej z wymianą handlową i finansami; zakres zadań: wymiana bieżących informacji finansowych miedzy spółką a spółką macierzystą, sporządzanie raportów do Japonii; nadzór nad danymi finansowymi przekazywanymi w sprawozdaniach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
Obowiązki: Planowanie tras Francja Komunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowychOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji . Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie . Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, . Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości . Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny . prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
Teatr Narodowy - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosnów (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży towarów, zamawianie towarów u dostawców, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie rozmów z przedstawicielami
"PSB MRÓWKA-PARCZEW" Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Parczew (lubelskie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-09-26 - Świebodzice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
•Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;•Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;•Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;•Praca w środowisku opartym o KPI; •Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;•Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;•Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;•Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;•Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;•Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;•Wycena materiaPraca w godz. 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-10-21 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie aktualizacji cen dostarczanych komponentów w systemie SAO. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)