SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Konin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: do 2 100 PLN

Zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów

Data publikacji: 2016-09-08

Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2016

Data zakończenia pracy: 07.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Konin

Gmina pracodawcy: Konin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Konin

Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 09.09.2016

Oferta pracy ważna do: 21.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Obsługa klientów biura podróży, proponowane wynagrodzenie od 2000 zł brutto - do negocjacji, w zależności od kwalifikacji. Praca w godzinach 09.30 - 17.30
Axis Agencja Gospodarcza Elżbieta Śliwko - 2017-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

1) Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie, - kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta,dokładanie towaru, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Bilcza (świętokrzyskie)

MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

Wykonywanie instalacji teletechnicznych, serwis systemów teletechnicznych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - Robert Grześkowiak - 2017-10-19 - Jarocin (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU- KOMISJONER - 3 000 - 4 350 PLN

Przygotowanie i realizacja zamówień sklepowych- kompletacja towaru, sumienne wykonywanie przydzielonych zadań i poleceń przełożonych, stałe dążenie do poprawy organizacji i podniesienie wydajności pracy, zastępowanie bezposrednich współpracowników w zleconym obszarze, zachowanie szczególnej dbałości i porządek w miejscu pracy, udział w inwentaryzacjach magazynu
Lidl Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-16 - Gródków (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - STAŻYSTA - 997,4 PLN

bezpośrednia obsł. klienta, wypisywanie faktur sprzedaży, praca w dziale handlowym, pomoc przy realizacji zamówień, udział w procesie obiegu dokumnetów irmy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH - do 2 300 PLN

Opis stanowiska / wykonywane prace / zakres obowiązków:- ofertowanie /analiza ofert- praca w systemie Simple ERP i CRM- wystawianie faktur sprzedaży,- generowanie zamówień,- analiza umów z Kontrahentami
Zarmen Sp.z o.o. - 2018-03-15 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 3 000 - 4 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta,pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień ,kształtowanie dobrego wizerunku firmy, stała współpraca z innymidziałami, z przedstawicielami handlowymi, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Ozimek (opolskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU I SPRZEDAŻY ( 31 I) - od 1 850 PLN

oferta dla osoby bezrobotnej w wieku 50 lat i powyżej w zakresie prac interwencyjnych: doradztwo i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - od 2 000 PLN

www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW INFORMACJI I KOMUNIKACJI - do 2 700 PLN

tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 000 PLN

specjalista do spraw rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ - do 1 400 PLN

• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY R37/0581-172/17 - od 2 500 PLN

Bieżący monitoring pracy i wykonywanie zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów.
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - 2 800 - 5 000 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 2 500 PLN

Diagnoza i naprawa maszyn, głównie tokarek numerycznych, asysta podczas wizyt serwisu, bieżąca konserwacja maszyn.
"LAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - od 2 200 PLN

- udzielanie informacji osobom niepełnosprawnym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej,- rozpatrywanie spraw interesantów,- przygotowywanie planów zadań w zakresie środków PFRON,- obsługa programów celowych PFRON,- nadzór nad finansowaniem działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej,- przygotowywanie sprawozdawczości
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR - od 2 000 PLN

kadrowo - księgowe
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - 2 800 - 3 500 PLN

administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 1 500 PLN

- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami w Polski oraz Wietnamu. Nawiązywanie współpracy z firma rekrutacyjnymi z Polski oraz Wietnamu. Delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Miejsce wykonywania pracy: główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dyspozycyjność, asertywność, zdolność do pracy w warunkach stresowych, komunikatywność. Wymagana znajomość wietnamskiego rynku pracy i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KONTRKATÓW ZAGRANICZNYCH - od 2 774,96 PLN

rezerwacja miejsc noclegowych i usłgu dodatkowych dla klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja, Białoruś), oraz Hiaszpania i Portugalia
Uphotel Sp.z o.o. - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO - 4 000 - 5 000 PLN

obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat