SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; sporządzanie bilansu zysków i strat; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów; bieżące rozliczanie z instytucjami finansowymi; uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi; rozliczanie podatku VAT; wystawianie oraz księgowanie faktur; rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń społecznych; wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych, a także rozliczanie premii i innych dodatków do wynagrodzenia.
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie sprawozdań finansowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; sporządzanie bilansu zysków i strat; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów; bieżące rozliczanie z instytucjami finansowymi; uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi; rozliczanie podatku VAT; wystawianie oraz księgowanie faktur; rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń społecznych; wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych, a także rozliczanie premii i innych dodatków do wynagrodzenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości; doświadczenie w pracy w księgowości. Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań finansowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; sporządzanie bilansu zysków i strat; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów; bieżące rozliczanie z instytucjami finansowymi; uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi; rozliczanie podatku VAT; wystawianie oraz księgowanie faktur; rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń społecznych; wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych, a także rozliczanie premii i innych dodatków do wynagrodzenia. Oferta przeznaczona tylko dla zarejestrowanych osób bezrobotnych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, oferta przeznaczona dla zarejestrowanych osób bezrobotnych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 21.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zw
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z montażem ogrodzeń
Andrzej Janas - 2017-03-23 - Trzciel (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Realizacja planów inwestycji, remontów i zakupów, zbieranie ofert związanych z realizacją gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrznych firm remontowo-budowlanych, organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją : budynków i budowli, pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2018-01-30 - Nysa (opolskie)
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwojowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-12-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami firmy, tworzenie i prowadzenie marki firmy na Facebooku oraz portalach społecznościowych, obsługa klienta, kontakt mailowy z partnerami firmy
Coaching i Doradztwo Izabela Janiuk - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)
- obsł. klientów: bezpośrednia i tel.,- obsł. komputera,- aktualziacja baz danych,- wystawainie umów, faktur,- sprzedaż poprzez str. rezerwacyjne,- rozliczanie imprez.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac, rozliczanie płac, obsługa programu Płatnik, ZUS, Urzędy Skarbowe (PIT-Y). Kontakt tel. 695 738 458.
ROKA Zakład Pracy Chronionej Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta, dział sprzedaży
EKO - PŁYTA Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Kiełczewo (wielkopolskie)
Ochrona mienia
Usługi Ochrony Mienia "DELFIN" L.Pastucha w Ostrzeszowie - 2017-06-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, pełna obsługa transakcji, sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne oraz prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy. Praca w godz. 7:00-15:00, 8:00-16:00, 09:00-17:00Od m-ca kwietnia pracodawca przenosi miejsce pracy do Podrzecza gm. Podegrodzie (k. PSB"Mrówka")
Sufigs SP.zo.o. oddział Nowy Sacz - 2019-02-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
-reprezentowanie firmy-przygotowanie materiałów fax-mailingów i e-mailingów-nadzorowanie portali branżowych- bieżąca analiza oferty konkurecji-prowadzenie rozmów handlowych-aktualizacja strony internetowej- nawiązywanie nowych kontaktów z kontahentami-tworzenie baz klientówformuowanie pism-archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2017-01-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa administracji kadrowej związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne) Rozliczanie i kontrolę czasu pracy Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Kontrola ważności badań lekarskich Sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych (w tym sprawozdawczość GUS, ZUS, PFRON) Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, US, PFRON, GUS Obsługa ZFŚS Interpretacja i analiza przepisów prawnych w zakresie prawa pracy Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi oraz dostawcami usług medycznych, sportowych
AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-10-10 - Wielgłowy (pomorskie)
Obsługa biura, pomoc w organizowaniu i koordynacji szkoleń, pisanie programów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Lublin (lubelskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. NIEPODLEGŁOŚCI 18-22/424GODZ.PR.: 09:00-17:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (MILE WIDZIANE O PROFILU EKONOMICZNYM), OTWARTOŚĆ I KOMUNIKATYWNOŚĆ.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, obsługa klienta, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.kariera.polsl.plWykształcenie wyższe preferowane z zakresu zarządzania, administracji lub ekonomii; doświadczenie w planowaniu strategicznym i analizach dużej ilości danych; biegła znajomość pakietu Ms Office; znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
sprzedaz produktów i usług finansowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych członków kasy
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczęd.-Kredytowa PIAST Tychy - 2018-03-01 - Żywiec (śląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabierzów (małopolskie)
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie, kontakt z klientem na etapie przygotowania oferty, sporządzanie kosztorysu zadania według wzoru, przygotowanie zapytań ofertowych do wyceny materiałów, analiza otrzymanych ofert, analiza dokumentacji przetargowej, przygotowanie ofert.
Przedsiębiorstwo Robót Montażowo Inwestycyjnych Promontin sp zo.o. - 2017-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane) - bez doświadczenia lub średnie z doś. w biurze rachunkowym; obsługa komputera; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego - mile widziana; zakres obowiązków: organizacja dokumentacji, wprowadzanie dok. do systemu księgowego, sporządzanie obliczeń, raportowanie do klientów; jedna zmiana; miejsce wykonywania pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
Terminowe naliczanie opłat z tytułu gospodarczego wykorzystania środowiska. Nadzór i realizacja administracyjnych decyzji środowiskowych wydanych przez organy zewnętrzne. Przygotowanie pracodawcy do kontroli zewnętrznych (np. SANEPID, WIOŚ). Nadzór nad dokumentacją pracodawcy dotyczącą spraw ochrony środowiska. Reprezentowanie pracodawcy na zewnątrz w sprawach ochrony środowiska. Kontrola i nadzór nad emisjami zakładu pracodawcy. Prowadzenie bieżących kontroli zakładu pracodawcy.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY „ĆMIELÓW” I „CHODZIEŻ” S.A. - 2019-01-11 - Ćmielów (świętokrzyskie)
mycie samochodów osobowych i ciężarowych
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•prowadzenie akt osobowych pracowników,•obsługa kadrowo- płacowa pracowników,•naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,•nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,•wyliczenie zasiłków chorobowych,•obsługa umów cywilnoprawnych,•prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,•współpraca z instytucjami zewnętrznymi,•sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON min. na platformach elektronicznych tych instytucji•archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. UNII LUBELSKIEJ W LUBLINIE - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2016-09-19 - Pleszew (wielkopolskie)