SPECJALISTA DS KOLORYZACJI I PIELĘGNACJI WŁOSÓW Lublin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS KOLORYZACJI I PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Wynagrodzenie: od 1 600 PLN

Zakres obowiązków: - koloryzacja technikami: air touch, ombre, sombre, balajaż- sporządzanie mieszaniny preparatów do koloryzacji włosów

Data publikacji: 2020-10-22

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- koloryzacja technikami: air touch, ombre, sombre, balajaż- sporządzanie mieszaniny preparatów do koloryzacji włosów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy od 10.00-14.00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS KOLORYZACJI I PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik usług fryzjerskich*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2020

Data zakończenia pracy: 07.11.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik usług fryzjerskich*

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze branżowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B1

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i kasy fiskalnej

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7123407659

danePracodawcy_regon: 387097880

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Lublin

danePracodawcy_kodPowiatu: 0663

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lublin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700

Ulica pracodawcy: Niecała

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|514105

Zawód wykonywany przez pracownika: technik usług fryzjerskich*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.10.2020

Oferta pracy ważna do: 12.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff787cc8a13483e7f56513d2b7c77814

Podobne oferty pracy

INSTRUKTOR TAŃCA SPORTOWEGO - TAŃCA TOWARZYSKIEGO - do 1 850 PLN

Nauka tańca towarzyskiego w stylach tanecznych ( LA, ST )
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - do 2 200 PLN

PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NAPRAWY POMP I WTRYSKIWACZY DIESLA - od 2 000 PLN

diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU WYCINANIA I SPAWANIA (O) - do 1 850 PLN

Nadzorowanie automatycznego procesu produkcyjnego
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2016-06-21 - Wojnicz (małopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - 2 800 - 3 600 PLN

wyk.średnie lub wyższe ( mile widziane zarządzanie i marketing) min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość SUBIEKTA lub innych programów księgowo-rozliczeniowych, prawo jazdy B; Prowadzenie działań Handlowych, obsługa stałych i pozyskiwanych klientów, realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, 1-2 razy w miesiącu wyjazd do klienta.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-09-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (DZIAŁ HANDLOWY EU) - od 3 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-17 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

ROZWIJANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH NA TERENIE KRAJU I ZA GRANICĄ; WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JEZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 1 033,7 PLN

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na około 6 miesięcy dla osób powyżej 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne.MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 21/309GODZ.PR.: 9-17WYMAGANIA ORGANIZATORA: ODPORNOŚC NA STRES, DOKŁADNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 2 000 - 3 000 PLN

Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SP/SI/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ USŁUG MOTORYZACYJNO-ŚLUSARSKICH - od 2 500 PLN

Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 250 PLN

analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Sołonka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - STAŻ RPO III - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 4 400 PLN

kontakt z klientem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ SPRZEDAŻY K/M - 2 800 - 3 000 PLN

rozliczanie promocji, bonów rabatowych, kuponów ze współpracy z klientami zewnętrznymi oraz handlowcami, kompletowanie dokumentacji związanej z rabatami, promocjami, dbanie o terminowość rozliczeń, przygotowywanie zestawień i raportów
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DZIAŁU KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży automatyki, pneumatyki, hydrauliki, elektryki dla przemysłu. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)

Specjalista ds. Sprzedaży (dział Drobne AGD) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI - 3 500 - 4 500 PLN

Przeprowadzanie kontroli inwestorskiej nad realizacją budowlanych zadań inwestycyjnych, analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury), realizację projektów inwestycyjnych w ramach założonego budżetu, terminowo korzystając z wykonawców wewnętrznych i podwykonawców, administrowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną inwestycji budowlanych, przygotowywanie umów na dostawy nowych inwestycji wraz z wstępnymi negocjacjami warunków kontraktowych, zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji, raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - 3 000 - 3 400 PLN

Zarządzanie dokumentami i ich archiwizacja; rejestracja nowych pracowników; legalizacja zatrudnienia pracowników; kontakt z instytucjami tj. pup, urząd wojewódzki, straż graniczna; prowadzenie bazy danych pracowników; bieżąca obsługa biura
Soltrex Sp. z o.o. - 2020-03-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - od 2 500 PLN

Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 200 PLN

organizowanie promocji działań ZOK, planowanie, budżetowanie, egzekucja działań marketingowych, przygotowanie tekstów promujących wydarzenia, prowadzenie kampanii w social mediach-FB, Instagram, nadzór nad graficzną stroną ZOK, realizacja imprez impresaryjnych w ZOK, szukanie nowych odbiorów wydarzeń organizowanych przez ZOK, współpraca z placówkami kulturalnymi, realizacja współpracy międzynarodowej, prowadzenie działalności wydawniczej
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2020-01-13 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. BUŁGARSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M - od 6 000 PLN

Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

telefoniczna obsługa klienta, aktywne poyskiwanie klientów biznesowych z bazy handlowej, usługi marketingowe
INTELIGENT FUTURE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARCZYCH - od 4 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Do obowiązków osoby zatrudnionej na ww. stanowisku pracy należeć będzie w szczególności:kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie ustawy prawo zamówień publicznych oraz zamówień do 30000 euro prowadzonych na podstawie wewnętrznych procedur, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością będącą w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Jaworznie, prowadzenie książki obiektu budowlanego, prowadzenie spraw remontowych i konserwacyjnych w tym zlecania robót z zakresu konserwacji i remontów, nadzorowanie sposobu ich wykonania, prowadzenie spraw związanych z wynajmowaną powierzchnią na potrzeby Sądu, sprawozdawczość, planowanie budżetu z obszaru gospodarczego, sprawy zaopatrzenia sądu w sprzęt, urządzenia i materiały niezbędne do pracy sądu, prowadzenie księgi środków trwałych oraz magazynu materiałów biurowych w systemie SAP, nadzór nad realizacją zawartych umów, udział w rozliczaniu faktur i ich przetwarzaniu, przygotowywanie projektów umów, opracowywanie projektów pism dyrektora w zakresie prowadzonych spraw gospodarczych.Wybrana w konkursie osoba zostanie zatrudniona na okres próbny (3 miesiące) podczas którego pozna strukturę sądu, funkcjonowanie podstawowych komórek organizacyjnych oraz procedury wewnętrzne. Po tym okresie planuje się zwolnienie ww. osoby z odbywania stażu urzędniczego i zawarcie umowy na czas nieokreślony.
Sąd Rejonowy - 2020-08-19 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

WYSZUKIWANIE ŁADUNKU, KONTAKT Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)