SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA Bydgoszcz oferta pracy REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY

Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: nieodpłatny

Zakres obowiązków: OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU

Data publikacji: 2018-01-24

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
DWORCOWA 81, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU

Forma zatrudnienia: Praktyka studencka

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny

Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: bez zawodu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny

Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2018

Data zakończenia pracy: 31.12.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nie dotyczy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Nazwa pracodawcy:
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY

Sposób aplikowania: poprzez uczelnię

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
DWORCOWA 81, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: RDOŚ W BYDGOSZCZY UL. DWORCOWA 81, 85-009 BYDGOSZCZ• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ

Typ podmiotu pracodawcy: JAP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Adres strony pracodawcy: HTTP://BYDGOSZCZ.RDOS.GOV.PL/

Ulica pracodawcy: DWORCOWA

Numer budynku pracodawcy: 81

Oferta zgłoszona przez:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3

Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu

Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)

pozostaleDane_celeEdukacyjne:
nabycie wiedzy z zakresu funkcjonowania Urzędu, zdobycie umiejętności archiwizacji dokumentacji

Data dodania oferty pracy: 24.01.2018

Oferta pracy ważna do: 30.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018

Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

odbieranie telefonów, wykonywanie wycen, obsługa biura i sprzedaży internetowej
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2017-03-30 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 300 PLN

obsługa wpływających do firm zamówień sprzedaży, potwierdzanie klientom terminów realizacji, obsługa baz klientów, fakturowanie sprzedaży, sporządzanie protokołów dostawy
TELZAS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ HANDLOWYCH W BOLESŁAWCU - od 540 PLN

Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu przy ulicy Zgorzelecka 18 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZASOBÓW LUDZKICH - do 3 500 PLN

Praca na samodzielnym stanowisku: dodawanie ogłoszeń, wstępna selekcja kandydatów do pracy, umawianie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownicznych, ewidencji czasu pracy.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2018-01-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA HYDROLOG - od 2 550 PLN

opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 6 000 PLN

KOORDYNOWANI EPROCESÓW REKRUTACYJNYCH, SELEKCJA NAJBARDZIEJ SKUTECZNYCH BEZPOŚREDNICH METOD REKRUTACJI, ANALIZOWANIE APLIKACJI KANDYDATÓ, ARANŻACJA I PROWADZENIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY IT, DOŚWIADCZENIE W REKRUTOWANIU SPECJALISTÓW, STAZ PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, BIEGŁY ANGIELSKI
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO NAUKI MEDYTACJI BUDDYJSKIEJ - od 2 200 PLN

Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giemzów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

obsługa magazynu, przyjmowanie i wydananie towaru
"HYDROPOL" Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KADROWEJ - od 2 100 PLN

prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie i weryfikacja informacji i klientów , obsługa klientów
El-son Olga Braun - 2016-10-25 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH - od 2 700 PLN

1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNEK CZESKI - od 3 500 PLN

Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi klientami i partnerami handlowymi firmy. Bieżąca obsługa nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, koordynacja zakontraktowanych realizacji - współpraca z działem produkcji logistyki i księgowości. Praca od pn do pt. w salonie firmowym Massoni w B-B.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-06-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ W PROJEKCIE "KONTYNENTY WROCŁAWIA - TWÓJ BILET NA RYNEK PRACY" 1/4 ETATU - 462,25 - 1 200 PLN

1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W WYDZIALE KONTROLINGU - od 2 100 PLN

Wykształcenie: min. średnie - mile widziane wyższe; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych; zakres obowiązków: bieżąca kontrola przychodów i kosztów oraz ich analiza; rozliczanie dotacji budżetowych oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE oraz innych inwestycji, współudział w sporządzaniu, aktualizacji, analizie oraz raportowaniu wykonania cząstkowego planu finansowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 800 PLN

Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesu logistycznego
GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW-RESEARCHER - od 1 500 PLN

W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za tworzenie strategii pozyskiwania Kandydatów oraz wsparcie w bieżących projektach rekrutacyjnych i działaniach marketingowych.Będziesz w stałym kontakcie z Kandydatami oraz Rekruterami.
Biznes Progres Wojciech Gabryelczyk - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ERP - 5 000 - 6 000 PLN

Nadzór nad systemem ERP PSI Penta. Kontrola i rozwój procesów wewnetrznych. Współpraca z innymi działami firmy (centrum zleceń produkcyjnych, zakupy, wysyłka, sprzedaż, księgowość) w zakresie funkcjonowanuia systemu PSI Penta.
KORPO Sp. z o.o. - 2019-01-21 - Jawor (dolnośląskie)

ELEKTROMECHANIK - od 3 000 PLN

praca w ruchu ciągłym na utrzymaniu ruchu
P.H.U. EL - STER Marcin Zieliński - 2019-02-22 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu stażu w godz. 07.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Siedliszowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - od 2 100 PLN

-Samodzielne kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej pracowników,-Naliczanie wynagrodzeń,-Sporządzanie list płac,-Deklaracje do ZUS, US, PIT-Kontakt telefoniczny 58-770-16-19,-Kontakt e-mail unimet (at) tcz.pl-Wysokość wynagrodzenia jest do ustalenia z pracodawcą.
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH - od 3 500 PLN

Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę, samodzielne stanowisko pracy w biurze rachunkowym.
Biurex s.c. Doradztwo Podatkowe - 2017-06-06 - Nysa (opolskie)


Wybierz powiat