SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA Bydgoszcz oferta pracy REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DWORCOWA 81, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nie dotyczy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
DWORCOWA 81, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: RDOŚ W BYDGOSZCZY UL. DWORCOWA 81, 85-009 BYDGOSZCZ• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Adres strony pracodawcy: HTTP://BYDGOSZCZ.RDOS.GOV.PL/
Ulica pracodawcy: DWORCOWA
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
nabycie wiedzy z zakresu funkcjonowania Urzędu, zdobycie umiejętności archiwizacji dokumentacji
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 30.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
odbieranie telefonów, wykonywanie wycen, obsługa biura i sprzedaży internetowej
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2017-03-30 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
obsługa wpływających do firm zamówień sprzedaży, potwierdzanie klientom terminów realizacji, obsługa baz klientów, fakturowanie sprzedaży, sporządzanie protokołów dostawy
TELZAS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu przy ulicy Zgorzelecka 18 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na samodzielnym stanowisku: dodawanie ogłoszeń, wstępna selekcja kandydatów do pracy, umawianie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownicznych, ewidencji czasu pracy.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2018-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
KOORDYNOWANI EPROCESÓW REKRUTACYJNYCH, SELEKCJA NAJBARDZIEJ SKUTECZNYCH BEZPOŚREDNICH METOD REKRUTACJI, ANALIZOWANIE APLIKACJI KANDYDATÓ, ARANŻACJA I PROWADZENIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY IT, DOŚWIADCZENIE W REKRUTOWANIU SPECJALISTÓW, STAZ PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, BIEGŁY ANGIELSKI
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giemzów (łódzkie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa magazynu, przyjmowanie i wydananie towaru
"HYDROPOL" Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
Pozyskiwanie i weryfikacja informacji i klientów , obsługa klientów
El-son Olga Braun - 2016-10-25 - Słubice (lubuskie)
1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi klientami i partnerami handlowymi firmy. Bieżąca obsługa nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, koordynacja zakontraktowanych realizacji - współpraca z działem produkcji logistyki i księgowości. Praca od pn do pt. w salonie firmowym Massoni w B-B.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-06-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie - mile widziane wyższe; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych; zakres obowiązków: bieżąca kontrola przychodów i kosztów oraz ich analiza; rozliczanie dotacji budżetowych oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE oraz innych inwestycji, współudział w sporządzaniu, aktualizacji, analizie oraz raportowaniu wykonania cząstkowego planu finansowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesu logistycznego
GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za tworzenie strategii pozyskiwania Kandydatów oraz wsparcie w bieżących projektach rekrutacyjnych i działaniach marketingowych.Będziesz w stałym kontakcie z Kandydatami oraz Rekruterami.
Biznes Progres Wojciech Gabryelczyk - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad systemem ERP PSI Penta. Kontrola i rozwój procesów wewnetrznych. Współpraca z innymi działami firmy (centrum zleceń produkcyjnych, zakupy, wysyłka, sprzedaż, księgowość) w zakresie funkcjonowanuia systemu PSI Penta.
KORPO Sp. z o.o. - 2019-01-21 - Jawor (dolnośląskie)
praca w ruchu ciągłym na utrzymaniu ruchu
P.H.U. EL - STER Marcin Zieliński - 2019-02-22 - Zawiercie (śląskie)
...
DOORMAX SC KALECKI DARIUSZ MIŁECKI ROBERT - 2016-04-01 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu w godz. 07.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Siedliszowice (śląskie)
-Samodzielne kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej pracowników,-Naliczanie wynagrodzeń,-Sporządzanie list płac,-Deklaracje do ZUS, US, PIT-Kontakt telefoniczny 58-770-16-19,-Kontakt e-mail unimet (at) tcz.pl-Wysokość wynagrodzenia jest do ustalenia z pracodawcą.
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Tczew (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę, samodzielne stanowisko pracy w biurze rachunkowym.
Biurex s.c. Doradztwo Podatkowe - 2017-06-06 - Nysa (opolskie)