SPECJALISTA DS. EKSPORTU Karpin oferta pracy "INDECO" S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi kontrachentami oraz pozyskiwanie nowych kontrachent贸w
Data publikacji: 2017-05-22
Lokalizacja: Karpin (mazowieckie)
Pracodawca: "INDECO" S.A.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Firmowa 1, 05-252 Karpin, powiat: wo艂omi艅ski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi kontrachentami oraz pozyskiwanie nowych kontrachent贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Karpin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wo艂omi艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: D膮br贸wka
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: technik handlowiec*
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze,3 letnie do艣wiadczenie zawodowe,znajomo艣膰 j臋zyka obcego: j.angielski, j.francuski, j. rosyjski ( bardzo dobra znajomo艣膰 w mowie i w pi艣mie dw贸ch spo艣r贸d wymienionych)
Nazwa pracodawcy: "INDECO" S.A.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wo艂ominie
Adres pracodawcy:
Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 87
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wo艂ominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.05.2017
Data dodania oferty pracy: 22.05.2017
Oferta pracy wa偶na do: 21.06.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.05.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promocja us艂ug firmy w internecie, kontakt z klientami w j臋zyku hindi, opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materia艂贸w marketingowych w j臋zyku hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzeda偶 i obs艂uga sklepu internetowego, serwis贸w aukcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
logistyczna i merytoryczna organizacja szkole艅, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
AK-POL Pawe艂 Kie艂czewski Export-Import - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: kierowa艂a prac膮 i prowadzi艂a nadz贸r funkcjonalny nad realizacj膮 zada艅 przez kom贸rki organizacyjne Wydzia艂u Technicznego w sk艂ad, kt贸rego wchodz膮: Dzia艂 Remont贸w, Dzia艂 Administracji, Referat ds. Informatyzacji. Wsp贸艂dzia艂a艂a z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du Miasta i obs艂ugiwanymi jednostkami w zakresie przedsi臋wzi臋膰 remontowych i inwestycyjnych. Nadzorowa艂a funkcjonowanie systemu informatycznego CUW Katowice, sprawowa艂a nadz贸r w zakresie zada艅 zwi膮zanych z funkcjonowaniem i wyposa偶eniem pomieszcze艅 wynajmowanych przez CUW, nadzorowa艂a organizacj臋 i realizacji zada艅 w zakresie transportu dzieci i uczni贸w, nadzorowa艂a gospodark臋 zaopatrzenia i transportu wewn臋trznego wsp贸艂pracowa艂a z UM Katowice oraz jednostkami obs艂ugiwanymi w zakresie realizacji wyznaczonych do realizacji zada艅 finansowanych ze 艣rodk贸w unijnychrealizowa艂a podczas jego nieobecno艣ci obowi膮zki Dyrektora CUW Katowice zgodnie z udzielonym pe艂nomocnictwem.- Wynagrodzenie: 6300 do 7200 z艂/brutto (p艂aca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wys艂uga lat). Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: po rozstrzygni臋ciu naboru od lipca 2017.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze umo偶liwiaj膮ce wykonywanie zada艅 na tym stanowisku. Do艣wiadczenie zawodowe: 5 letnie udokumentowane do艣wiadczenie (umowa o prac臋) w zakresie kierowania prac膮 zespo艂em pracowniczym (stanowisko kierownicze 艣redniego lub podstawowego szczebla). Udokumentowane do艣wiadczenie przy realizacji remont贸w / inwestycji lub wykonywanie dzia艂alno艣ci gospodarczej o tym charakterze. Umiej臋tno艣ci: znajomo艣膰 ustawy o samorz膮dzie terytorialnym, ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finans贸w publicznych. podstawowa znajomo艣膰 zagadnie艅 finansowo-ekonomicznych, w tym w zakresie funkcjonowania jednostek bud偶etowych, znajomo艣膰 przepis贸w prawa miejscowego, wiedza z zakresu regulacji prawnych dotycz膮cych dost臋pu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, kontroli zarz膮dczej. Podstawowa wiedza zwi膮zana z funkcjonowaniem system贸w informatycznych obejmuj膮ca utrzymanie ich w sprawno艣ci u偶ytkowej, podstawowa wiedza z zakresu administrowania nieruchomo艣ciami i ich obs艂ugi eksploatacyjnej, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu MS Office (WORD,EXCEL) na poziomie 艣redniozaawansowanym, umiej臋tno艣膰 kierowania zespo艂em pracownik贸w, umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia i oceny spraw umiej臋tno艣膰 radzenia sobie w sytuacjach stresowych, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰, kreatywno艣膰.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2017-06-14 - Katowice (艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wydawanie i uk艂adanie towaru, kontakt z klientem
BIURO HANDLOWE ELROY K.L. Rojek SP脫艁KA JAWNA - 2018-01-16 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga kadr
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Przasnysz (mazowieckie)
TERMINOWE I PRAWID艁OWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSI臉GOWEJ, PROWADZENIE BIE呕膭CYCH ROZLICZE艃 Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSY艁ANIE PRZELEW脫W ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIE呕膭CEJ KONTROLI FINANSOWO- KSI臉GOWEJ, SPORZ膭DZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST P艁AC, PROWADZENIE EWIDENCJI 艢RODK脫W TRWA艁YCH, SPORZ膭DZANIE ZALICZEK MIESI臉CZNYCH NA KONIEC MIESI膭CA, PRZYJMOWANIE KLIENT脫W BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENT脫W KSI臉GOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENT脫W, OBS艁UGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocian贸w (dolno艣l膮skie)
1) prowadzenie rekrutacji na organizowane przez CKU formy kszta艂cenia,2) prowadzenie dokumentacji s艂uchaczy oraz uczestnik贸w poszczeg贸lnych us艂ug szkoleniowych,3) sporz膮dzanie um贸w cywilnoprawnych,4 ) weryfikacja op艂at za 艣wiadczone us艂ugi edukacyjne,5) prowadzenie spraw administracyjno-technicznych zwi膮zanych z organizowanymi formami kszta艂cenia,6) tworzenie bazy danych pracodawc贸w wojew贸dztwa dolno艣l膮skiego,7) zamieszczanie ofert w Bazie Us艂ug Rozwojowych oraz ich aktualizacja,8) udzielanie informacji na temat oferty edukacyjnej CKU,9) aktualizacja strony internetowej CKU,10) przygotowanie sprawozda艅 cz膮stkowych i ko艅cowych w zakresie prowadzonych spraw,11) przygotowanie i przekazanie gromadzonej dokumentacji do archiwum.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa im. Witelona w Legnicy - 2018-03-14 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Oferta kierowana jest tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.- Rejestrowanie pracownik贸w, prowadzenie teczek osobowych,- Obs艂uga programu Comarch Optima,- Obs艂uga dokumentacji PFRON, sprawozdawczo艣膰 GUS- Po okresie pr贸bnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot koszt贸w dojazdu dla os贸b spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-02 - Peplin (pomorskie)
Ksi臋gowanie dokument贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅 i deklaracji, prowadzenie dokumentacji ksi臋gowej, obs艂uga klienta, nawi膮zywanie kontakt贸w. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne, sta偶 pracy 2 lata, znajomo艣膰 zagadnie艅 ksi臋gowo艣ci.
Biuro "MM" Monika Wo艂oszyn - 2016-11-04 - Wejherowo (pomorskie)
wkszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze turystyka, obs艂uga klienta, sprzedaz imprez turystycznych, prowadzenie ewidencji sprzeda偶y, realizacja plan贸w sprzeda偶y,
MAWI-TRAVEL MAGDALENA WITKOWSKA - 2017-04-27 - Wo艂omin (mazowieckie)
Brak danych
TRANS EXPERT - sp贸艂ka cywilna - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozm贸w handlowych z dostawcami z Ukrainy. Sprzeda偶 towar贸w na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pu艂tusk (mazowieckie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 okien, drzwi, tynk贸w ozdobnych, kamienia.
STAN-BUD SC MATEUSZ, 艁UKASZ STA艃CZAK - 2018-02-23 - Jaworzno (艣l膮skie)
rekrutacja pracownik贸w w renomowanej agencji zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Niepo艂omice (ma艂opolskie)
-Zarz膮dzanie i obs艂uga komputerami osobistymi, tabletami, telefonami, drukarkami i innymi powi膮zanymi urz膮dzeniami,-Zarz膮dzanie i obs艂uga sieci wewn臋trznych, system贸w tworzenia kopii zapasowych, wewn臋trznych serwer贸w i innych urz膮dze艅 (projektory, itp.), -Zarz膮dzanie i obs艂uga us艂ug zewn臋trznych (web hosting, us艂ugi Office 365, w tym us艂ug e-mail i chmury, system贸w komunikacji, itp.),-Wsp贸艂praca z zewn臋trznymi dostawcami,-Zarz膮dzanie zakupami, inwentaryzacj膮 i konserwacj膮 sprz臋tu ITC.
InnoRenew CoE Center - 2017-06-22 - S艂owenia (S艂owenia)
poszukiwanie i preselekcja aplikacji rekrutacyjnych w obr臋bie zdefiniowanych specjalno艣ci zawodowych poprzez r贸偶ne formy dotarcia (internet, social media itp.) zgodnie z za艂o偶eniami firmy, sta艂a komunikacja z kandydatami i pracodawcami - koordynacja uzgodnie艅, zdalnie- za pomoc膮 ro偶nych kana艂贸w komunikacji, telefon/internet/ mail, segregacja, selekcja i archiwizacja dokument贸w rekrutacyjnych, budowanie bazy danych ofert pracy i kandydat贸w, rozw贸j wewnetrzny narz臋dzi wspieraj膮cych dzia艂alno艣膰rekrutacyjn膮, portal www zgodnie ze strategi膮 firmy, wprowadzanie danych do bazy danych firmy wg okre艣lonych kryteri贸w, realizacja zada艅 na terenie Poznania, w tym praca na wewn臋trznych systemach i narz臋dziach IT zgodnie z obowi膮zuj膮cymi standardami
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pozna艅 (wielkopolskie)
bie偶膮ce przeprowadzanie kontroli w zakresie warunk贸w pracy, przestrzegania zasad i przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy przez pracownik贸w. zg艂aszanie wniosk贸w w celu poprawy warunk贸w bhp i 艣rodowiska pracy.udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagro偶e艅 zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosk贸w dotycz膮cych zachowania wymaga艅 ergonomii na stanowiskach pracy.udzia艂 w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych (instrukta偶y og贸lnych) w zakresie bhp i p.po偶.przeprowadzanie czynno艣ci zwi膮zanych z ustalaniem okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy, opracowywanie wniosk贸w wynikaj膮cych z badania okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w oraz prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami przy pracy.udzia艂 w opracowywaniu plan贸w modernizacji i rozwoju w zakresie rozwi膮za艅 techniczno-organizacyjnych zapewniaj膮cych popraw臋 stanu bezpiecze艅stwa i higieny pracy.udzia艂 w ocenie za艂o偶e艅 i dokumentacji dotycz膮cych modernizacji zak艂adu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na kt贸rych wyst臋puj膮 czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uci膮偶liwe oraz doboru 艣rodk贸w ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadz贸r nad realizacj膮 nakaz贸w i zalece艅 organ贸w kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej bhp.
KGHM "METRACO" S.A. - 2017-01-30 - Legnica (dolno艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, miejsce wykonywania pracy: Powiat sierpecki, P艂ock i okolice
Zak艂ad Budowlany DEDAL Hieronim Tomczyk - 2017-07-07 - Sobowo (mazowieckie)
Opracowanie strategii marketingowej dla wskazanych klient贸w. Stworzenie strategii wdra偶ania nowych produkt贸w. Zaplanowanie i realizacja prac marketingowych. Kompletowanie baz klient贸w. Udzia艂 w spotkaniach z handlowcami
EGERTON Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Zabrze (艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wed艂ug stanowiska
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-26 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie raport贸w;- przygotowanie faktur dla klient贸w;- ewidencja reklamacji;- pomoc w rozliczaniu czasu pracy kierowc贸w samochod贸w ci臋偶arowych;- ewidencjonowanie godzin pracy kierowc贸w dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Sk贸rcz (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie zleconych projekt贸w realizowanych przez firm臋, przygotowywanie prezentacji multimedialnych, redagowanie informacji prasowych i artyku艂贸w tematycznych, wsp贸艂uczestniczenie w organizowaniu event贸w, przygotowywanie raport贸w z przeprowadzonych dzia艂a艅, obs艂uga administracyjna biura, administrowanie stronami www i prowadzenie fanpage, inne - w zale偶no艣ci od potrzeb klient贸w. Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - P艂ock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie i rozliczanie delegacji pracownik贸wkrajowych oraz zagranicznych; przygotowywanieokresowych raport贸w, zestawie艅 na potrzeby zarz膮du;kompletowanie dokument贸w zwi膮zanych zzatrudnianiem i zwalnianiem pracownik贸w zgodnie zprzepisami oraz procedurami obowi膮zuj膮cymi w firmie;przetwarzanie dokumentacji pracowniczej,sporz膮dzanie, prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych; systematyczne uaktualnianie danych idokumentacji pracownik贸w i zleceniobiorc贸w orazwprowadzanie ich do systemu kadrowego;przyjmowanie, weryfikacja, ewidencjonowaniewniosk贸w o czas wolny, za艣wiadcze艅 ZUS ZLA;weryfikacja dokumentacji dotycz膮cej ewidencji czasupracy; sporz膮dzanie list p艂ac; rozliczanie potr膮ce艅komorniczych; sporz膮dzanie deklaracji PIT 11/PIT 40,RMUA; znajomo艣膰 programu P艂atnik
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Legnica (dolno艣l膮skie)
praca zwi膮zana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)