SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2018-03-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Wymagania: biegła znajomość języka bułgarskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny - przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie), minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat, zatrudnienie na stałe po okresie próbnym, możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników, system szkoleń, narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon), zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy, pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy lub pracy zdalnej (home office). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja. Miejsce pracy: Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa. Wynagrodzenie 3500 zł + miesięczne prowizje 1000-2500 zł netto; firma zapewnia zakwaterowanie w Warszawie na czas szkolenia.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie administracyjne; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera; zakres obowiązków: zarządzanie ludźmi, kontrola linii produkcyjnych oraz wyników produkcji, audyt obsługi, raportowanie wyników pracy do przełożonego; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe, pomoc przy org.imprez, wystaw , konkursów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Łosiów (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; Zakres obowiązków: wsparcie procesów logistycznych; organizacja transportu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
promowanie firmy w internecie oraz inne kanały marketingowe,tworzenie kampani marketingowych w internecie,wsparcie kanałow sprzedażyl
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Trzebinia (małopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja sprzedaży usług według ustalonego budżetu, bieżąca obsługa klientów w poczatkowej fazie, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy (praca na terenie Polski)
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Mszczonów (mazowieckie)
prace związane z wykończeniem budynków, zgodnie z projektem budowlanym w tym: wykonywanie robót murarskich, tynków zwykłych i cienkowarstwowych, okładzin ściennych z płyt ceramicznych, desek, płyt, paneli, wykonywanie dociepleń budynków, malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejową, wykonywanie remontów, konserwacji pomieszczeń, kosztorysowanie robót wykończeniowych, sporządzanie dokumentacji związanej z wykonywaniem robót
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Białystok (podlaskie)
wyksz. średnie lub wyższe,konieczne doświadczenie w branży metalowej,obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE METAL-ZAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zamawianie transportów, obsługa bieżących zamówień.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników, komunikacja z pracownikami głównie z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
udzielanie informacji beneficjentom o możliwości pozyskiwania środków w ramach realizacji LSR oraz merytoryczna obsługa beneficjentów BLGD w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji potencjalnym wnioskodawcom;współpraca z bezpośrednim przełożonym w sprawach związanych z realizacją zadań bieżących, a także realizacja zadań w zakresie przypisanym do danego stanowiska; wykonywanie powierzonych obowiązków w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań; prowadzenie dokumentacji członkowskiej; przygotowywanie sprawozdań ze szkoleń, konferencji i imprez niezwłocznie po ich zakończeniu; organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Biura, Rady i Zarządu; przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek; podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia oraz udział w działaniach promocyjnych BLGD; realizowanie innych zadań zleconych przez Prezesa, Kierownika Biura oraz Zarząd BLGD;Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.; należyta dbałość o mienie BLGD tj. powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
BIALSKOPODLASKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta;wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości;współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami;opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie;prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych,sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych;obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawaniasprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych;tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu;uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości,wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości;analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości;reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych15.Tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji16.Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2017-08-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych klientów firmy, nawiązywanie i pielęgnowanie kontraktów w kraju i za granicą, pełnienie funkcji reprezentacyjnych i dbałość o dobry wizerunek firmy, sporządzanie kalkulacji cenowej, przygotowywaniw ofert i negocjacje warunków dostaw,przygotowywanie i negocjowanie umów oraz kontraktów handlowych, nadzór nad realizacją kontraktów, współudział w kreowaniu strategii obsługi klientów i stałe raportowanie prowadzonych przez siebie prac.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2017-02-02 - Świdnica (dolnośląskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, rok stażu pracy na podobnym stanowsku, znajomość programów graficznych ( Photoshop), mile widziana znajomość języka niemieckiego, łatwość pisania, umiejętność pracy w zespole, umiejętności prezentacyjne i niegocjacyjne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, prowadzenie usług promocyjno - reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rybnik (śląskie)
Montowanie konstrukcji stalowych, prace budowlane, praca w delegacji
B & B Spółka z o.o. - 2017-02-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
pozyskiwanie danych do wystawiania faktur, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych, przygotowywanie plików i zestawień dla księgowości i controllingu, monitorowanie realizacji płatności wystawionych faktur, weryfikacja danych sprzedażowych i kosztowych, analizowanie oraz uzgadnianie wybranych kont księgi głównej, ścisła współpraca z działem handlowym, księgowym i controllingowym, aktualizacja danych dotyczących kontraktów w systemie księgowym oraz bazach danych, dbałość o właściwy i płynny przepływ informacji i dokumentacji wewnątrz firmy oraz z firmami outsourcingowymi, stała współpraca z podmiotami zewnętrznymi.Kontakt z pracodawcą: j.sowinska (at) lernen.pl
LERNEN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Mailowa obsługa klienta w języku chińskim, przekazywanie informacji i raportów o statucie projektów, diagnozoawnie i rozwiązywanie problemów klientów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. StrzegomskaPrzewidywany okres zatrudnienia : 3 lataPraca w godiznach 8-16sala C
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu. Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Koordynacja i nadzór nad operacjami handlowym. Zgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmy. Organizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych. Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży. Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja). Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztów
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Oświęcim (małopolskie)
przygotowanie towaru, załadunek i rozładunek, transport, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z kontrahentem z Niemiec, Ukrainy przygotowanie ofert handlowych w języku ukraińskim, rosujskim, angielskim i niemieckim. Utrzymanie relacji z kontrahentami, z zagranicy
FHU ARTUR PONIKOWSKI - 2016-05-23 - Ciecierzyn (lubelskie)