SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW I MASZYN ROLNICZYCH Zofipole oferta pracy Centrum Ogrodnicze POLGER
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW I MASZYN ROLNICZYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż części zamiennych do samochodów i maszyn rolniczych
Data publikacji: 2020-08-18
Lokalizacja: Zofipole (małopolskie)
Pracodawca: Centrum Ogrodnicze POLGER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-126 Zofipole, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż części zamiennych do samochodów i maszyn rolniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3500 + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW I MASZYN ROLNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zofipole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1206
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Igołomia-Wawrzeńczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Centrum Ogrodnicze POLGER
danePracodawcy_nip: 6821767088
danePracodawcy_regon: 122465693
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
Adres pracodawcy:
Krakowska 11, 32-100 Proszowice, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: proszowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1214
Gmina pracodawcy: Proszowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Proszowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0951818
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 11
Nazwisko osoby zgłaszającej: Tadeusz Kwiatek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.08.2020
Oferta pracy ważna do: 18.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?090e90022a5acd144cc8fa7ee22c0df5
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, ewidencja kadrowo - płacowa.
GLASPO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Domanin (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Chełm (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2018-02-08 - Leszno (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych w zakładzie spożywczym w Sobolewie
Clean-eco 2000 Gdynia ul.Polska 43 - 2019-04-03 - Sobolew (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o profilu zarządzanie lub pokrewne, podstawowa wiedza techniczna w zakresie maszyn dla przemysłu, język angielski: poziom bardzo dobry w mowie i piśmie, język niemiecki będzie dodatkowym atutem, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu Office, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, umiejętność myślenia strategicznego i prowadzenia negocjacji, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: zakupy materiałów i urządzeń technicznych, negocjacje cen z dostawcami, kontakt z klientem w sprawach organizacyjnych, tworzenie podstawowych zamówień, ofert, obsługa logistyczna dostaw i wysyłek, monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów, prowadzenie dokumentacji projektowej, nadzór nad ewidencją czasu pracy, zarządzanie firmową flotą pojazdów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Firma oferuje: ciekawą i pełną wyzwań pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę i stabilne zatrudnienie, możliwość szkolenia i podnoszenie kwalifikacji, koleżeńską atmosferę pracy wśród młodych i ambitnych ludzi. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) soning.eu
SONING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Rybnik (śląskie)
Rozwiązywanie nietechnicznych wniosków związanych z systemem, obejmujących korekty danych i aspekty wiedzy;Organizowanie, przygotowanie, ładowanie oraz aktywacja danych. Rozwiązywanie niespójności danych;Ścisła współpraca z zespołami zajmującymi się projektami systemów HR;Pełnienie funkcji opiekuna systemów HR w ramach usług HR;Identyfikacja, wychwytywanie i eskalacja ryzyka i problemów związanych z danymi HR.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia-naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych-prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy-sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS , US, GUS)-sporządzanie raportów i zestawień-bieżące monitorowanie zmian w przepisach
TESSA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Wtórek (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozszerzenie dostaw do istniejących Klientów o nowy asortyment (szpitale, firmy zaopatrzenia medycznego, placówki opieki długoterminowej, sklepy medyczne) - przygotowanie ofert w oparciu o standardy firmy, -prowadzenie prezentacji i szkoleń dotyczących produktów, -wsparcie merytoryczne Klientów i ich szkolenie - rozwój sieci partnerskiej firmy, - dbanie o wizerunek firmy
ELMIKO MEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Świętochłowice (śląskie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, opracowanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczonych surowców, ustalanie metod kontroli, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym, zbieranie informacji od klienta głównie zagranicznego (Ukraina), przekazywanie informacji kierownikom produkcji, dyrektorom oraz pracownikom produkcyjnym, prowadzenie rozmów z klientami ( Ukraina) i odbiorcami ( Ukraina) na temat ich wymagań wobec jakości produktów.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie spraw związanych z kadrami: prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracowników szkoły (teczki akt osobowych, przebieg pracy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników administracyjno-obsługowych, prowadzenie ewidencji szkoleń bhp pracowników, prowadzenie ewidencjibadań lekarskich pracowników, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie spraw dot. awansu zawodowego nauczycieli, sprawdzanie listy płac pod względem merytorycznym, sprawowanie nadzoru nad pracownikami skierowanymi do prac społecznych, sprawowanie nadzoru nad stażystami z Powiatowego Urzędu Pracy. Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS. Prowadzenie archiwum dotyczące spraw kadrowych. Sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON. Prowadzenie ścisłej ewidencji przychodzącej i wychodzącej korespondencji szkolnej wg jednolitego rzeczowego wykazu akt. Obsługa kancelaryjno-biurowa szkoły. Gromadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Gromadzenie dokumentacji szkolnej w odpowiednich segregatorach i właściwe jej zabezpieczenie. Prowadzenie rejestru inwentarza w programie PROGMAN- wyposażenie. Nadzór prac komisji inwentaryzacyjnej. Współpraca z inspektorem bhp. Tworzenie korespondencji dot. spraw szkoły. Obsługa programów SIO, GUS, PABS, PROGMAN.
Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi - 2019-07-11 - Bytom (śląskie)
wypiek chleba, prowadzenie ciast
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Tuchów (małopolskie)
Sprzedawca odzieży używanej
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2019-03-15 - Zakliczyn (małopolskie)
utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy (rejestracja zamówień, przygotowanie dokumentacji jakościowej i próbek towarów)monitorowanie procesu produkcji zamówień stałych klientów firmykontrola realizacji zamówień i przygotowanie wysyłek towarów do stałych klientów firmykontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych stałych klientów firmymonitorowanie cenników i należności stałych klientów firmyrealizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy oraz w realizacji planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyUmowa na okres próbny, następnie na czas określony lub nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie- płaca zasadnicza miesięczna plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Rosji, Ukrainy, BiałorusiProwadzenie korespondencji z w/w Znajomość języków jest niezbędna do prowadzenia prawisłowo rekrutacji
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zbijanie palet, układanie elementów.
P.P.H.U. IMPORT - EXPORT GRZEGORZ PODGÓRSKI - 2017-11-13 - Kuźnica Grabowska (wielkopolskie)
produkcja roślin ozdobnych ich pakowanie i wysyłka, zapewnienie żródła ciepła do szklarni, ochrona roślinWynagrodzenie 14 zł/h
Gospodarstwo Ogrodnicze Violetta i Ryszard Turscy - 2018-12-03 - Rzgów (łódzkie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediachinteraktywnych, działanie medilane w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści nezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
Pozyskiwanie klientów do uczestnictwa w szkoleniach, sprzedaż kursów, szkoleń klientom zewnętrznym; kontakt z pracodawca telefoniczny i osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zambrów (podlaskie)
-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: przygotowanie i uaktualnianie bazy potencjalnych klientów, rejestrację na portalach przetargowych oraz branżowych, cykliczne sprawdzanie portali, informacji. Kompletowanie dokumentów, tłumaczenie ich, pilnowanie terminów składania ofert. Wyszukiwanie, proponowanie targów, wystaw. Projektowanie materiałów reklamowych dla całej firmy. Koordynowanie publikacji prasowych.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Chojnice (pomorskie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)