SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY Grójec oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie

Data publikacji: 2016-06-29

Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw reklamy

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw reklamy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na staż z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: grójecki

Gmina pracodawcy: Grójec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grójec

Ulica pracodawcy: Laskowa

Numer budynku pracodawcy: 4a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 29.06.2016

Oferta pracy ważna do: 15.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - od 2 500 PLN

Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR R84/4500-1721/17 - od 2 800 PLN

Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne); sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 1 950 PLN

wykonywanie instalacji sanitarnych, przyłącza i sieci
Zakład Usługowy Inter Barański Kutno - 2016-12-07 - Kutno (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 000 PLN

Roboty związane z budową dróg i autostrad.
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BETOMEX BEATA GAJEK-DYL - 2018-03-14 - Staszów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 100 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Warszawa (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klinetów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera (branża finansowa).
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. CE-MIĘDZYNARODOWY - od 7 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, prawo jazdy kat C/E.Transport międzynarodowy
WITEX Przetop Tłuszczy Zwierzęcych Konieczni Sp.J. - 2017-05-11 - Benice (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU/EXPORTU - od 15 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA MASAŻU HILOT - od 3 000 PLN

- Podstawowe obowiązki, to masaże zdrowotne klientów. Kolejnym jest organizacja miejsca pracy (np. pranie i prasowanie ręczników, pościeli, itp.), określanie zapotrzebowania na niezbędne akcesoria, np. olejki. Związane jest z tym także szeroko pojęte utrzymanie w czystości miejsca pracy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 10:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie: co najmniej 10 klas, podstawowe 6 klas i szkoła średnia 4 klasy. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane uprawnienia: Kurs masażu HILOT. Wymagane umiejętności: w stopniu zaawansowanym umiejętność wykonywania masażu HILOT.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)

KSIĘGOWY - od 2 600 PLN

obsługa dokumentacji skupu zbóż,prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych w placówkach Spółdzielni,obsluga ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych,tworzenie harmonogramów dla pracowników sklepów
GMINNA SPÓŁDZIELNIA S.CH. W STRZAŁKOWIE - 2018-06-07 - Strzałkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH - 2 100 - 2 700 PLN

Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.TURYSTYKI - od 3 000 PLN

tworzenie ofert dla grup turystycznych, współpraca z podwykonawcami, współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Pro Humanum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-22 - Sierpc (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DRÓG - od 2 100 PLN

Dokonywanie zamówień i zleceń, wnioski o wycinkę drzew, wyjazdy terenowe (objazdy dróg), obsługa zimowego utrzymania dróg (kontrola nad wykonawcami, dokonywanie ogledzin śliskości dróg i chodników), wydawanie decyzji na budowę zjazdów.
Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku - 2017-10-23 - Łask (łódzkie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UE - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRACOWNICZYCH - od 2 800 PLN

Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - 2 100 - 5 700 PLN

Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU - od 2 100 PLN

praca w dziale chemicznym, praca przy komputerze - sporządzanie kart charakterystyki produktu
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-02-13 - Pawłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU(NR 9147) - 3 000 - 4 000 PLN

obsługa klienta, ofertowanie, realizacja zamówień,organizacja targów, seminarium, konferencji, zamieszczanie reklam,konstruowanie strategii marketingowych dla poszczególnych grup wyrobów,monitoring przetargów krajowych i zagranicznych,kompletowanie oraz składanie ofert przetargowych (pozyskiwanie dokumentacji, przygotowanie zapytań, ofertowanie)zajmowanie się tematyką eksportową,zarządzanie kluczowymi klientami,pozyskiwanie ofert podwykonawczych,wycena projektów,marketing, budżetowanie, e-marketingorganizacja spedycji,przygotowanie oraz organizacja wysyłek,analityka,prowadzenie archiwizacji.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Obsługa platformy e-leningowej, tworzenie szkoleń e-leningowej, przygotowanie graficzne materiałów szkoleniowych, modyfikacja strony internetowej, kontakt z użytkownikami plaftormy.
LD HOLDING SA - 2015-12-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

DORADCA KLIENTA - do 1 850 PLN

sprzedaż telefonów, akcesoriów telefonicznych, zawieranie umów (T-Mobile)
BARKAM Barbara Kamińska - 2016-07-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji, obieg dokumentów, archiwizacja, przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)

SPECJALISTA W WYDZIALE KONTROLI EFS - od 3 000 PLN

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat