SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY Grójec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw reklamy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na staż z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne); sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
wykonywanie instalacji sanitarnych, przyłącza i sieci
Zakład Usługowy Inter Barański Kutno - 2016-12-07 - Kutno (łódzkie)
Roboty związane z budową dróg i autostrad.
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BETOMEX BEATA GAJEK-DYL - 2018-03-14 - Staszów (świętokrzyskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
TEATR LALKI I AKTORA "KUBUŚ" - 2018-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klinetów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera (branża finansowa).
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, prawo jazdy kat C/E.Transport międzynarodowy
WITEX Przetop Tłuszczy Zwierzęcych Konieczni Sp.J. - 2017-05-11 - Benice (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
METALWIT Łukasz Nadolski - 2017-12-29 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
- Podstawowe obowiązki, to masaże zdrowotne klientów. Kolejnym jest organizacja miejsca pracy (np. pranie i prasowanie ręczników, pościeli, itp.), określanie zapotrzebowania na niezbędne akcesoria, np. olejki. Związane jest z tym także szeroko pojęte utrzymanie w czystości miejsca pracy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 10:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie: co najmniej 10 klas, podstawowe 6 klas i szkoła średnia 4 klasy. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane uprawnienia: Kurs masażu HILOT. Wymagane umiejętności: w stopniu zaawansowanym umiejętność wykonywania masażu HILOT.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
obsługa dokumentacji skupu zbóż,prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych w placówkach Spółdzielni,obsluga ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych,tworzenie harmonogramów dla pracowników sklepów
GMINNA SPÓŁDZIELNIA S.CH. W STRZAŁKOWIE - 2018-06-07 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
tworzenie ofert dla grup turystycznych, współpraca z podwykonawcami, współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Pro Humanum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-22 - Sierpc (mazowieckie)
Dokonywanie zamówień i zleceń, wnioski o wycinkę drzew, wyjazdy terenowe (objazdy dróg), obsługa zimowego utrzymania dróg (kontrola nad wykonawcami, dokonywanie ogledzin śliskości dróg i chodników), wydawanie decyzji na budowę zjazdów.
Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku - 2017-10-23 - Łask (łódzkie)
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale chemicznym, praca przy komputerze - sporządzanie kart charakterystyki produktu
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-02-13 - Pawłowice (śląskie)
obsługa klienta, ofertowanie, realizacja zamówień,organizacja targów, seminarium, konferencji, zamieszczanie reklam,konstruowanie strategii marketingowych dla poszczególnych grup wyrobów,monitoring przetargów krajowych i zagranicznych,kompletowanie oraz składanie ofert przetargowych (pozyskiwanie dokumentacji, przygotowanie zapytań, ofertowanie)zajmowanie się tematyką eksportową,zarządzanie kluczowymi klientami,pozyskiwanie ofert podwykonawczych,wycena projektów,marketing, budżetowanie, e-marketingorganizacja spedycji,przygotowanie oraz organizacja wysyłek,analityka,prowadzenie archiwizacji.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa platformy e-leningowej, tworzenie szkoleń e-leningowej, przygotowanie graficzne materiałów szkoleniowych, modyfikacja strony internetowej, kontakt z użytkownikami plaftormy.
LD HOLDING SA - 2015-12-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż telefonów, akcesoriów telefonicznych, zawieranie umów (T-Mobile)
BARKAM Barbara Kamińska - 2016-07-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji, obieg dokumentów, archiwizacja, przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)