SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Wodzisław Śląski oferta pracy Bodtech Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Bodtech Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mszańska 1a, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: język angielski - poziom średniozaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego.
Nazwa pracodawcy: Bodtech Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Mszańska 1a, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Mszańska
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa metali i rud metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr i spraw związanych z oświatą
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łubnice (łódzkie)
osoba zarejestrowana w PUPponiżej 30 r.ż., profil IIopieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handloweznajomość podstaw e-marketingu i informatyki. Miel widziana osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- przygotowywanie dokumentów kadrowych, - sporządzanie listy płac, - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS i US, - prowadzenie akt osobowych,
Cech Rzemiosł Różnych w Mrągowie - Związek Pracodawców - 2016-07-20 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie programu i prowadzenie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, prowadzenie dokumentacji opisującej przebieg realizacji zajęć, ewaluacja realizowanych zajęć, przygotowywanie raportów i wyników ewaluacji zgodnie z przyjętą formą
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Pogórska Wola (małopolskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i fimami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wola Ociecka (podkarpackie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy; umowa-zlecenie; praca w godzinach 16.00-18.00:
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert wyjazdów grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Piła (wielkopolskie)
praca w kadrach, ROZLICZANIE ZUS,inne pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie usług serwisowych transformatorów, wykonywanie pomiarów, protokołów i raportów z prac. Prowadzenie dokumentacji, roziwazywanie zagdanień technicznych, organizacyjnych, środowiskowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzeedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Brzesko (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
jw.
My Travel Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie związane z obsługą klienta, dobra znajomość MS Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość języka angielskiego, samodzielność w zakresie organizacji pracy, operatywność.Zakres obowiązków: obsługa klientów, wystawianie FV, przygotowywanie ofert handlowych
Max-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2016-02-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów firmy na rynku izraelskim.Obsługa klienta w języku hebrajskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
wyszukiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem zagranicznym, umawianie i odbywanie spotkań handlowych, badanie potrzeb Klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż oferowanego produktu, wystawianie faktur, nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi Klientami, doradztwo techniczne
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej, przygotowywanie zapytań ofertowych, ofert handlowych, przygotowywanie formalno - prawnej strony umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów o dostawy, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, kontakt z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)