SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gdańsk oferta pracy Polski Rejestr Statków S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Polski Rejestr Statków S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Gen. Józefa Hallera 126, 80-462 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2018
Data zakończenia pracy: 28.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, księgowość, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, umiejętność interpretacji przepisów, sumienność, terminowość i dobra komunikacja, podstawowa znajomość języka angielskiego. Miejsace pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58 751 13 38
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Polski Rejestr Statków S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Al. Gen. Józefa Hallera 126, 80-462 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Al. Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 126
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 28.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zatrudniona osoba będzi eodpowiedzialna za proadzenie działań marketingowych oraz handel z krajami z poza UE w szczególności Pakistanem, Indiami (zakup towarów oraz dystrybucja na teren UE). Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Bieżąca obsługa zagranicznych kontrahentów; udział w przygotowywaniu zapytań ofertowych; planowanie, obsługa i koordynacja dostaw surowców; prowadzenie rejestracji dostaw; współpraca z magazynem oraz kontrola stanów magazynowych; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacja; przygotowywanie raportów oraz zestawień.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa kadrowo płacowa klientów biura
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktury odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-10-20 - Kościan (wielkopolskie)
analiza rynku branżowego w Ameryce Południowej, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Ameryce Południowej, Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, kontakt z klientem, bezpośrednia obsługa klienta. Kontakt tel. 41 315-40-03
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA - 2016-07-12 - Sitkówka (świętokrzyskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne tj. administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej i nadzorowanie tej sprzedaży pod nadzorem informatyka.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Gostynin (mazowieckie)
Obsługa i utrzymywanie kontaktów z Klientami, pozyskiwanie nowych klientów - prowizjasporządzanie i składanie ofert handlowych.
Spec-Tech s.c. - 2016-11-24 - Płock (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedażowych firmy poprzez obsługę partnerów handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Szkło Spółka z o.o. - 2016-12-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta niemieckiego
"Inter Sicherheits-Service" Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy, dbałość o właściwy przekaz informacji, realizacja wyznaczonych celów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel), wysokie zdolności komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży przetargowej i zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub e-mail: rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień publicznycgh
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
Zakres obowiązków: analiza specyfikacji nowych funkcjonalności stacji bazowej, układanie planów testów, budowa środowiska testowego, wykonywanie testów funkcjonalnych oprogramowania, przygotowanie raportów z testów, automatyzacja testów oprogramowania, utrzymanie testów regresywnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzatanie biur i pomieszczeń sanitarnych
IMPULS SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Ukraina (Ukraina)
razbiór półtusz wieprzowych, klasyfikacja mięsa, praca przy produkcji wyrobów wędliniarskich, obsługa wędzarni i kotłów warzelnych
PRZETWÓRSTWO MIĘSNE ZBIGNIEW MOTYKA - 2017-08-22 - Wrzesiny (lubuskie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych, organizacja transportu i wysyłek wyrobów gotowych. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
M&S Okna i Drzwi Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rokocin (pomorskie)
obsługa kontrahentów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków: Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,reklamacji i zapytań od Klientów Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura.Wymagania: Wykształcenie min średnie Doświadczenie w pracy z Klientem Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami Znajomość pakietu MSOffice (Excel, Word, PowerPoint) Zdolności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętność stawiania priorytetów i rozwiązywania problemów Aktywność,zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy, praca w Opolu,ul. Horoszkiewicza , w godz.9-17
OGIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Prószków (opolskie)
Rekrutacja pracowników na terenie kraju i cudzoziemców (Ukraina, Rosja, Białoruś, Mołdawia) na rózne stanowiska produkcyjne. Gotowość do wyjazdów służbowych.8
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Częstochowa (śląskie)