SPECJALISTA DO SPRAW KADR Ględowo oferta pracy KICKSTARTX M. SZCZERBA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: pełna obsługa kadrowo-płacowa . Deklaracje ZUS rozliczeniowe oraz zgłoszeniowe
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Ględowo (pomorskie)
Pracodawca: KICKSTARTX M. SZCZERBA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:77-300 Ględowo 3H, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełna obsługa kadrowo-płacowa . Deklaracje ZUS rozliczeniowe oraz zgłoszeniowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ględowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min.średnie, wymagane doświadczenie na w/w stanowisku, obsługa plac,kadr , programu płatnik
Nazwa pracodawcy:
KICKSTARTX M. SZCZERBA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 8431440481
danePracodawcy_regon: 771247367
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
77-300 Ględowo 3H, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: człuchowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2203
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ględowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0742842
Numer budynku pracodawcy: 3H
Profil działalności pracodawcy: reklama, działalność agencji reklamowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a2d47cf9fc1e319f9a809b8c8feac4d
Podobne oferty pracy
bieżąca współpraca z powierzonymi klientami, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2020-04-29 - Radom (mazowieckie)
Sporządzanie opracowańz zastosowanie osadów ściekowych, kontakty z klientami, obsługa systemu BDO, sporządzanie umów konsorcjum, kontakty z laboratorium.
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Wysoka (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Łomianki (mazowieckie)
Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów firmy, - Doradztwo w zakresie procesowania aplikacji pożyczkowych, - Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych, - Realizacji powierzonych zadań wynikających z działalności Działu, - Podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Aventus Group Sp. z o.o - 2017-10-27 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2016-09-15 - Pępowo (wielkopolskie)
Obsługa bramowca, załadunek/rozładunek kontenerów.
Atlas-Transkontenery Sebastian Czarniecki - 2021-04-06 - Racibórz (śląskie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)
Diagnoza usterek na sieci i ich naprawa, podłączenie do sieci telefonicznej, przygotowanie ofert
Sigma A Sp. z o.o. w Jędrzejowie - 2019-11-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
zgodny, praca w terenie
WENTECH Jarosław Dobrowolski - 2018-02-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie kontroli wyprodukowanych produktów i określanie zgodności ich jakości z obowiązującymi normami jakościowymi, z wykorzystaniem wskazań przyrządów diagnostycznych, sprzętu kontrolno-pomiarowego, w celu wyeliminowania produktów wadliwych lub niepełnowartościowych,- prowadzenie zapisów kontrolnych uzupełnianie odpowiednich kart pomiarowych, rejestrów, analiz, raportów,- analizowanie danych, wyciąganie wniosków oraz wprowadzanie działań korygujących,- uczestnictwo w działaniach w przypadku ujawnienia niezgodności produktów,- uczestnictwo w analizie przyczynowo skutkowej oraz w określeniu przyczyny źródłowej niezgodności,- współpraca z pracownikami poszczególnych działów, praktyczna znajomość narzędzi i technik jakościowych,- nadzorowanie dokumentacji Działu Jakości - koordynowanie zgodności dokumentów, aktualizacja dokumentów, tworzenie dokumentów jakościowych,- wspieranie bieżących działań Działu Jakości.
Panmar Czekańska Szmyd Spółka Jawna - 2021-04-29 - Krosno (podkarpackie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonywanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych. Wynagrodzenie 2100 brutto + premia uznaniowaWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 731 100 351 lub e-mail: ewa.pazera (at) architekciedukacji.pl
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Jarosław (podkarpackie)
- naliczanie wynagrodzeń (wszelkich typów umów) - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników - prowadzenie rozliczeń z ZUS - sporządzanie sprawozdawczości GUS - sporządzenie rozliczeń składek PFRON i dofinansowań SOD PFRON - wystawianie zaświadczeń dla pracowników- współpraca i kontakt z klientami biura
Biuro Rozliczeń Pracowniczych "e-Płatnik" s.c. - 2017-03-07 - Częstochowa (śląskie)
Praca biurowa związana z doradztwem, obsługą beneficjenta, przygotowaniem naborów projektów, prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych, poszukiwaniem możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania"PARTNERSTWO DRAWY Z LIDEREM WAŁECKIM" - 2018-02-13 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru n astan magazynowy, redagowanie poczty elektronicznej, procesowanie towaró luksusowych, procesowanie artykułów bez kodu, obsłyga programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Świebodzin (lubuskie)
- prowadzenie gospodarki energią elektryczną i ceiplną
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2021-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
NSK BEARINGS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-11-12 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i zgłaszających się osobiście klientów, w ramach interwencji kryzysowej.2. Prowadzenie interwencji kryzysowej.3. Udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach klientów oraz zakresie, formach i miejscach, gdzie można uzyskać pomoc.
Tarnowski Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Wsparcia Ofiar Przemocy - 2020-06-19 - Tarnów (małopolskie)
- Zakres obowiązków obejmuje:1. pracę zgodnie z dokumentacją systemową obowiązującą w Centrum Certyfikacji (CC) TV Thringen Polska,2. nadzór i koordynację nad prowadzonymi w CC procesami certyfikacji,3. dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,4. współpracę z inspektorami i audytorami podczas procesu certyfikacji,5. kontakt z klientami.- Firma oferuje: atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin, miłą atmosferę, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania powierzonych obowiązków, szkolenia.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
TÜV THÜRINGEN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, umijętność obsługi pakietu Office. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrzenie oraz za zamówienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
RUE SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Radlin (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhplub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracylub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-08-12 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemie komputerowym. Przyjmowanie , wysyłanie dostaw , kompletowanie dokumentów
IN-TECH RUSZTOWANIA SP Z O.O. - 2020-04-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Poprawne, terminowe wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży, (sprawdzanie ich poprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi).Planowanie, organizowanie i koordynacja wysyłek towaru - Współpraca z firmami kurierskimi.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.Obsługa procesów sprzedażowych dotyczących produktów firmy: przyjmowanie, planowanie/koordynacja, potwierdzanie zamówień sprzedaży.Planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży oraz aktywne pozyskiwanie klientów I podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi Klientami firmy.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "SZATA II" ADAM TADEUSZ SZAWŁOWSKI - 2020-10-20 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji, kontrola i obsługa dostaw, współpraca z klientem zewnętrznym, badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie dostawców
Wireland Sp. z o.o. - 2018-10-25 - Bytów (pomorskie)
- Przygotowywanie list płac, naliczanie rachunków do umów, weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie deklaracji ZUS, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej - obsługa kadrowa, bieżące prace w dziale kadr i płac.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
KANCELARIA PODATKOWA EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-14 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwanie produktów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Sosnowiec (śląskie)