SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU Z AMERYKI ŁACIŃSKIEJ (J.HISZPAŃSKI, J.ANGIELSKI) K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU Z AMERYKI ŁACIŃSKIEJ (J.HISZPAŃSKI, J.ANGIELSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU Z AMERYKI ŁACIŃSKIEJ (J.HISZPAŃSKI, J.ANGIELSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: co najmniej średnie, specjalność: administracja/handel, etc. umiejętności: praca pod presją czasu, doskonała samoorganizacja, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, praca biurowa, znajomość j. obcych: j. hiszpański i j. angielski, w mowie: bardzo dobry, w piśmie dobry. Zakres obowiązków: kontakt i negocjowanie cen z firmami z Ameryki Łacińskiej oferujących tradycyjne produkty; kontakt i negocjowanie cen z firmami spedycyjnymi; aktualizacja oferty w zakresie oferowanych na polskim rynku produktów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 17.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Mława (mazowieckie)
- obsługa sprzętu laboratoryjnego- zapisy komputerowe (excel, word)- praca w laboratorium kryminalistycznym- praca w laboratorium akredytowanymPracodawca gwarantuje stabilną pracę w renomowanym laboratorium, cykl szkoleń stanowiskowych i ogólnych zgodnie z normą 17025 PN:ENumowa o pracę/ umowa zlecenie, praca w godz. 8.00-16.00, 9.00-17.00
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta dokonywanie wyceny ładunku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Prezentacja oferty handlowej. Obsługa procesu sprzedaży. Moderowanie strony www i serwisów społecznościowych. Obsługa sklepu internetowego i biura. Ofertowanie.
F.H.U. GAVRA Agnieszka Niedźwiecka - 2016-08-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
do uzgdn.
"Grosar" Spółka Z. O. O - 2017-11-07 - Sanok (podkarpackie)
Kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych.Koordynacja sprzedaży produktów ze styropianu.
STYRODACH ARKADIUSZ DRAGUN - 2017-03-01 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i realizacja kampanii on-line wspierających działania sprzedażowe Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań w obszarze SEO i SEM Rekomendowanie i realizowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych leadów za pomocą stron internetowych Rozwój serwisów internetowych i uzupełnianie ich treściami w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży online Analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych Wprowadzenie, utrzymanie i rozwój marketing automation w ramach stron internetowych Analiza oraz raportowanie efektów działań i przeprowadzonych kampanii marketingowych Monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego.
NOVOTEL ROBERT SZYLER - 2016-02-11 - Dobra (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
Obsługa partnerów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą (Ukraina, Włochy, Niemcy, Portugalia, Hiszpania), udział w wydarzeniach branżowych, obsługa procedur celnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Munina (podkarpackie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
PRZEPROWADZANIE BADAN RYNKOWYCH I GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWEJ, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwe, przygotowanie i szkolenie personelu handlowego,
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz O.W.U. różnych produktów i różnych ubezpieczycieli.Nauka oraz przeprowadzanie rozmów z klientami.Nauka i obsługa programów sprzedażowych poszczególnych ubezpieczycieli oraz programu ,,Agent M6" do rozliczeń finansowych i polis zawartych, pomoc przy wypełnianiu przez klientów wniosków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Malbork (pomorskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-08-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
budowanie baz klientów, przygotowywanie ofert, obsługa programów, umawianie spotkań, wspomaganie pracy działu handlowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krzepice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA KLUBU FITNESS- SPRZEDAŻ USŁUG I PRODUKTÓW- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ- PROWADZENIE FACEBOOK, INSTAGRAM
TMS AUDIT - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa klientów.
PUH "DOMHAL" Jarosław Dąbrowski; Pensjonat "RAJ" Jarosław Dąbrowski - 2017-10-12 - Rajgród (podlaskie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
Utrzymanie kontaktu z kluczowymi klientmi pracodawcy, pozyskiwanie nowych kontaktów, przeprowadzanie krótkich analiz rynku, kontakt z koreańskim zarządem, wysyłanie raportów do koreańskiej spółki-matki.Miejsce pracy: Małuszów, ul. Jagodowa sala G
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Małuszów (dolnośląskie)
obsługa maszyn do produkcji materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sokołów (mazowieckie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pewel Wielka (śląskie)
Kontakt z pracownikami z Baiłorusi, Ukrainy, Rosji, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)