SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU Gliwice oferta pracy COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-07-24
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy:
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. uczniowskichpraca na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrolowanie jakości wykonywanego wyrobu z dokumentacją technicznąocena zgodności z zamówieniem klienta,zgodności kształtu wymogów,warunków technicznych,oraz jakości zastosowanego materiału
ORION Sp.zo.o. - 2016-08-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
aktywnie pozyskiwanie klientów biznesowych; ocena ryzyka i analiza dokumentacji finansowej klientów;sprzedaż ubezpieczenia grupowe dla firm, utrzymanie relacji z portfelem powierzonych klientów;odpowiedzialność za realizację planu w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych do klientów biznesowych;identyfikacja potrzeb Klientów oraz przygotowanie oferty odpowiadającej tym wymaganiom;budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów biznesowych.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa kandydatów,- Pomocnicze prace biurowe,- Organizacja spotkań z kandydatami,- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- Pisanie raportów/sprawozdań z rozmów,- Udział w aukcjach promocyjnych,- Przygotowanie bazy kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie ofert i aukcji w oparciu o dostępne narzędzia i produkty; koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia; obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2015-12-30 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów, kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2018-04-17 - Sosnowiec (śląskie)
•organizacja pracy oraz sprawne i efektywne zarządzanie podległym personelem,•udział w realizacji procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych i szkoleniowych personelu,•zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta,•ścisła współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie świadczenia usług na terenie Parku Wodnego,•ścisła współpraca z innymi działami organizacyjnymi Spółki,•nadzór i dbałość o właściwą jakość oferowanych przez Park Wodny usług,•realizacja wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe obiektu,•zbudowanie i wdrożenie strategii rozwoju obiektu,•współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych,•współtworzenie i wdrażanie programu profilaktyki zdrowotnej,•kreowanie pozytywnego wizerunku Parku Wodnego. Godziny pracy 7-15.
Trzy Fale Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Opracowywanie i wdrażanie systemów zarządzania dokumentacją statków powietrznych.5. Posługiwanie się aplikacjami z dokumentacją zabezpieczenia statków powietrznych6. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Wynagrodzenie brutto: od 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Nasuty (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie deklaracji VAT-7,VAT UE,- sporządzanie sprawozdań,- przelewy, księgowanie, ubezpieczenia,- kredyty, kontakt z bankami, firmami, ubezpieczeniowymi,- wycena stanu magazynowego,- obliczanie zaliczki na podatek dochodowy.
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2017-04-11 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie manicure tradycyjnego i hybrydowego; wykonywanie pedicure frezarkowego; henna i regulacja; obsługa klienta
Beauty Expert Katarzyna Pętlak - 2017-09-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zduny (wielkopolskie)
sortowanie ręczne odpadów na sortowni i poza nią
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. Zawiercie - 2017-08-23 - Zawiercie (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
prowadzenie zaopatrzenia budów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mysiadło (mazowieckie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wspólpraca z dostawcami warzyw i owoców. Zawieranie umów kontraktacyjnych z dostawcami surowca oraz ich rozliczanie. Monitorowanie dostaw surowca.
Chłodnia MORS Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Zamość (lubelskie)
Obsługa komputera, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Jasło (podkarpackie)
poszukiwanie i rekrutacja w języku ukraińskim pracowników, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office; przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnieniem; prowadzenie ewidencji i zestawień; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice-Łabędy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)