SEKRETARKA/SEKRETARZ REKTORA - KOMENDANTA M/K (J.ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Stanowisko: SEKRETARKA/SEKRETARZ REKTORA - KOMENDANTA M/K (J.ANGIELSKI)

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-11-18

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA/SEKRETARZ REKTORA - KOMENDANTA M/K (J.ANGIELSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Data zakończenia pracy: 28.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe, umiejętności: obsługi komputera (szczególnie pakietu MS Office i poczty elektronicznej), obsługi urządzeń biurowych; 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku minimum ; znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Obowiązki:samodzielne prowadzenie sekretariatu; koordynowanie obiegu dokumentów; przestrzeganie terminowości załatwiania spraw; prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji, obsługa spotkań; prowadzenie korespondencji; przygotowywanie projektów pism; archiwizacja dokumentacji. Wymagane dokumenty: curriculum vitae; list motywacyjny; kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie certyfikatu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. UWAGI: Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 25.11.2016r. Planowany termin zatrudnienia: 01.12.2016r. Dokumenty należy składać w Dziale Kadr i Organizacji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa. Praca w godzinach 7.30-15.30. Kontakt z pracodawcą osobisty: Słowackiego 52/54, CV na e-mail: kadry (at) sgsp.edu.pl.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 52/54

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016

Data dodania oferty pracy: 16.11.2016

Oferta pracy ważna do: 21.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR OBSŁUGI BIUROWEJ - od 13,7 PLN

obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych, udzielanie informacji telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Góra (dolnośląskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

kierowca
JULIS Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Płońsk (mazowieckie)

KURIER - od 101 PLN

doręczanie korespondencji zwykłej i poleconej
kontakt przez OHP - 2016-11-30 - Suwałki (podlaskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 500 PLN

nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Płonne (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARZ ( 12 S EFS POWER) - 997,4 PLN

oferta stażu: rozpisywanie spraw na rozprawy i posiedzenie, redagowanie pism, wysyłanie korespondencji, wysyłanie akt sądowych, rejestrowanie spraw w systemie Currenda
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Otwock (mazowieckie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARZ MEDYCZNY - od 3 350 PLN

Prowadzenie dokumentacji medycznej (zbieranie i segregowanie informacji o pacjentach). Zakładanie historii choroby, planowanie i organizacja pracy personelu medycznego, zarzadzanie korespondencją medyczną.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA/PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Rejestracja przedsiębiorstw, sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie poczty.
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2018-09-10 - Ruda Śląska (śląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA(NR 5613) - od 2 000 PLN

Przygotowywanie pism i aportówObsługa kancelaryjno-biurowaProwadzenie dokumentacji oddziałuObsługa Systemu Bezpieczeństwa Żywności
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ : POLSKA NIEMCY LUB GB - 3 000 - 5 000 PLN

Opieka nad osobami , pomoc w prowadzeniu godpodarstwa domowego , opieka nad osobami Polska, GB, Niemczech
CARE SOLUTIONS DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-11-23 - Polanów (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

obsługa klientów kancelarii, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism
Kancelaria Adwokacka ADWOKAT Magdalena Rduch - 2017-03-15 - Pawłowice (śląskie)

SEKRETARKA (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych, archiwizowanie dokumentów sekretariatu. sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Dęblin (lubelskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 600 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o. - 2017-03-02 - Rudno (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i p. poż. Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego, zapoznanie zRegulaminem Pracy oraz specyfiką pracy u organizatora, prowadzenie obsługi sekretariatu Dyrektora PCPR, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących., obsługa służbowej poczty elektronicznej, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, otwieranie nadesłanych przesyłek i sprawdzanie czy nie jest mylnie skierowana lub czy wymienione w piśmie załączniki są do niego dołączone, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej, nauka radzenia sobie z tzw. trudnym klientem, zapoznanie się z instrukcją w sprawie organizacji i zakresie działania składnicy akt, pomoc w porządkowaniu i archiwizowaniu dokumentacji, pomoc w gospodarowaniu materiałami biurowymi oraz zaopatrywaniu w wyposażenia, artykuły biurowe, pomoc w organizowaniu transportu na bieżącą obsługę PCPR, przygotowywanie i obsługa zebrań i spotkań, pilnowanie umówionych terminów spotkań, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów, wykonywanie prac administracyjno biurowych, sporządzanie i redagowanie pism pod nadzorem opiekuna, wystawianie delegacji służbowych, prowadzenie rejestru delegacji, prowadzenie rejestru pieczęci, gromadzenie i przechowywanie akt.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - do 2 600 PLN

przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;obsługa telefonów, telefaksów;przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywanie korespondencji do wysyłki; obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu;odbiór poczty elektronicznej;obsługa kserokopiarki;prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Kraków (małopolskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - 997,4 PLN

staż ze środków unijnych PO WER
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łask (łódzkie)

SEKRETARKA / SEKRETARZ (OZNACZENIE KONKURSU: HR. 1102 - 2/18) - od 2 100 PLN

- Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko sekretarki/sekretarza w Oddziale Gospodarczym w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: HR 1102-2/18.- Zakres zadań: przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji w zakresie działania Oddziału Gospodarczego. Planowanie i kontrolowanie usług transportowych. Rejestracja wpływających wniosków w systemie informatycznym. Obsługa urządzeń biurowych. Współpraca z oddziałami i wydziałami. Kontrola pomieszczeń w budynkach Sądu, ewidencjonowanie i zgłaszanie usterek przełożonemu oraz firmom zewnętrznym. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończonej procedurze naboru.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie,2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku,3. umiejętność obsługi komputera,4. umiejętność dobrej organizacji pracy, 5. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 6. umiejętność pracy w zespole.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-01-24 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Górki (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Utrzymanie porządku i czystości w budynku KPP Kutno.
Komenda Powiatowa Policji Kutno - 2018-01-18 - Kutno (łódzkie)

SEKRETARKA (S) - 997,4 PLN

Obsługa biura, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji, odbieranie telefonów, wysyłka wiadomości e-mail, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Tarnów (małopolskie)

KOORDYNATOR W BIURZE TŁUMACZEŃ - od 1 850 PLN

Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe, znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane inne zaświadczenia i dyplomy związane m. in. z jęz. obcym, tłumaczeniami lub ze sprzedażą; b. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność budowania relacji z klientem i zapewniania wysokiej jakości jego obsługi, odpowiedzialne traktowanie powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i zaangażowanie, rzetelność, dokładność; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, w tym wyjazdy służbowe na spotkania z klientami, bieżąca obsługa klienta (elektroniczna i telefoniczna), pozyskiwanie, realizacja i obsługa wszystkich etapów usług tłumaczeniowych (przyg. wycen tłumaczeń, przyjmowanie zleceń od klientów i przekazywanie ich do dalszej realizacji, monitorowanie przebiegu zleceń), rozliczanie usług, dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy działami Spółki
INTER-LOGISTIC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

XX
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kartuzy (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Piława Górna (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Wedlug programu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lubomierz (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lesko (podkarpackie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 1 850 PLN

Sprzedawca w branży mięsnej
Biuro Usługowo Handlowe Beata Niebieszczańska - 2016-05-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)


Wybierz powiat