REFERENT KSIĘGOWY Bieżuń oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu

Data publikacji: 2017-04-24

Lokalizacja: Bieżuń (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Bieżuń, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieżuń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żuromiński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017

Data zakończenia pracy: 09.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

Adres pracodawcy:
Lidzbarska 27a, 09-300 Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z pup

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: żuromiński

Gmina pracodawcy: Żuromin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Żuromin

Ulica pracodawcy: Lidzbarska

Numer budynku pracodawcy: 27a

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 04.05.2017

Oferta pracy ważna do: 17.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

Obsługa systemu telemetrii, bieżąca administracja danych podstawowych platformy logistycznej,
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Widełka (podkarpackie)

REFERENT DS KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

sporządzanie dokumentów, ewidencja czasu pracy pracowników, przekazywanie korenspondencji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Segregacja korespondencja, tworzenie pism w sprawach, archiwizacja, zakładanie spraw egzekucyjnych - nauka oraz pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wprowadzenie danych do systemów komputerowych poltax, bibliotek aktobsługa interesantów realizowanych w punkcie obsługi bieżącejobsługa korekt zeznań rocznychprzygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

*REFERENT DS. ADMINISTRACJI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) - od 1 850 PLN

obsługa korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Polkowice (dolnośląskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 650 - 3 180 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)

REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W ŚWIECIU(NR 9489) - od 925 PLN

obsługa kancelaryjna polegająca na rejestrowaniu korespondencji wpływającej i wychodzącejw systemie informacyjnym,prowadzenie rejestrów w/w zakresie,kompletowanie wniosków ,opracowywanie list, prowadzenie korespondencji i przygotowywaniedo wypłaty świadczeń krótkoterminowych,prowadzenie rejestrów spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Świecie (dolnośląskie)

REFERENT DS. EKONOMICZNYCH - 997,4 PLN

naliczanie opłat za uzywanie lokali, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT ( 11 Y ) - od 2 000 PLN

oferta w ramach robót publicznych: prace administracyjne, archiwizacyjne, rejestracja pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Otwock (mazowieckie)

REFERENT - do 2 500 PLN

1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Drezdenko (lubuskie)

REFERENT DO SPRAW KANCELARYJNO BIUROWYCH - od 2 000 PLN

1.Prowadzenie sekretariatu: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie szkoły, obsługa szkolnej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2. Reprezentowanie szkoły: przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych dyrektora szkoły, serwowanie poczęstunku dla gości szkoły, organizacja cateringu.3. Wsparcie dyrektora szkoły:Prowadzenie terminarza spotkań i zadań dyrektora, umawianie spotkań dyrektora, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby dyrektora, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla dyrektora.4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły
Szkoła Podstawowa w Nowogrodźcu - 2017-07-21 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

KRAWIEC/KRAWCOWA - od 3 100 PLN

Szycie specjalistycznej odzieży męskiej, kontrola jakości.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zapoznanie się w przepisami obowiązującymi na stanowisku ds. księgowości, pomoc przy obsłudze programów: Sigid i Płatnik, pomoc przy rozliczenu podatkowym, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Żukowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - od 13 PLN

SPRZĄTANIE BIUR, POMIESZCZEŃ SOCJANYCH, SZATNI, KORYTARZY
AKORD SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Skierniewice (łódzkie)

REFERENT DS. TRANSPORTU - 2 500 - 3 000 PLN

PRACA NA GIEŁDZIE TRANSPORTOWEJ. NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ REALIZOWANYCH ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA KRAJOWEGO I ZAGRANICZNEGO. PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
"HEMA INTERTRANS" TRANSPORT, SPEDYCJA, LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SZLIFIERZ - 11 - 15 PLN

Obsługa szlifierki manualnej, kontrola jakości wykonywanych elementów, wydajna praca zgodna z planem produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)

REFERENT - od 2 500 PLN

Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,prowadzenie ewidencji kart abonenckich,prowadzenie ewidencji materiałowej.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)

REFERENT - SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ - od 2 168 PLN

Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-06-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)

POKOJOWA (PRACA W NIEMCZECH) - od 5 645,41 PLN

- Przygotowanie pokoi hotelowych, oraz przyległych do nich łazienek dla następnych gości: 1.wymiana pościeli 2.odkurzanie 3.ścieranie kurzu 4.opróżnianie koszy na śmieci 5.mycie sanitariatów, podłogi, luster 6.wymiana ręczników 7.uzupełnianie środków higieny osobistej i kosmetyków 8.utrzymanie w czystości sprzętu do wykonywania pracy 9.dbanie o czystość w pomieszczeniach służbowych. Praca w hotelu w Niemczech.- Wynagrodzenie: 5645,41 zł/brutto (4000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy, z możlliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty i niedziele (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie w branży / na wskazanym stanowisku, ale nie koniecznie. Profesjonalne podejście do wykonywanej pracy. Osoby bez nałogów. Dyspozycyjność w okresie zatrudnienia. Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym w mowie będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: sekretariat (at) tecza-bankiel.com.pl
F.H.U."TĘCZA - BIS" AGNIESZKA PAJER-BANKIEL - 2016-04-14 - Niemcy (Niemcy)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

obsługa kompleksowa biura w zakresie techniki grzewczej i sanitarnej, MS WORD, Excel, kasa fiskalna, program magazynowy
PPHU GODLEŚ Arkadiusz Godlewski - 2016-01-12 - Romartów (łódzkie)

REFERENT - 2 100 - 2 500 PLN

Współprowadzenie sekretariatu,wykonywanie czynności administracyjno - biurowych, obsługa urządzeń,praca z klientem wewnetrznym oraz zewnętrznym, pomoc w organizacji pracy oraz wydarzeń muzeum, współsprawowanie funkcji asystentki dyrektora.
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW INWENTARYZACJI - od 1 900 PLN

WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-07-20 - Polkowice (dolnośląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Liszki (małopolskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Zgodne z przepisami prowadzenia powierzonych elementów ksiąg rachunkowych, kontrola prawidłowości dokumentacji księgowej wpływających od pozostałych działów w firmie, codzienne, terminowe, zgodnie z przepisami dekretowanie i ksiegowanie oraz rozliczanie operacji księgowych, przygotowywanie analiz i raportowanie według zleconych szablonów, bieżąca oraz okresowa archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT DS. HANDLOWYCH - od 2 300 PLN

Obsługa dokumentacyjna obrotu handlowego. Praca w zespole.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Legnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat