REFERENT - SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT - SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 168 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.

Data publikacji: 2018-06-19

Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)

Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 168 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT - SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 168 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: specjalność elektryczna lub elektroenergetyczna

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomośc pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane uprawnienia dozorowe D (G1, G2, G3).

Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: tarnobrzeski

Gmina pracodawcy: Nowa Dęba

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba

Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 19.06.2018

Oferta pracy ważna do: 29.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ELEKTRYK - od 1 850 PLN

-Zakładanie instalacji elektrycznych,-Kontakt telefoniczny 601-61-06-32
PPHU VORTEX W & W s.c. M. Weroniecki J. Weroniecka - 2016-01-12 - Pelplin (pomorskie)

REFERENT W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA - 1 017,4 PLN

Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu skierowana dla osób zamieszkujących na terenach wiejskich.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Brzesko (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Sprzedaż ryb i przeyworów rybnych na terenie woj. świętokrzyskiego. Pozyskiwanie nowych odbiorców
"AJEX-POL" Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Kielce (świętokrzyskie)

OPERATOR SUWNIC - od 3 000 PLN

Obsługa suwnicy z elektromagnesem ( z kabiny), przeładunek towarów na terenie KWK Ziemowit.
PTUH ARTEL WOKS Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Lędziny (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Koszenie trawy, czyszczenie elewacji, wykonywanie bieżących prac porządkowych. Oferta pracy dla osób posiadajacych orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Praca w Jarosławiu.WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B".KONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 796 500 530
Monika Gierczak "LUXOR" - 2016-04-20 - Jarosław (podkarpackie)

REFERENT DO SPECJALISTY W ZARZĄDZIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY - REJONIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE(NR 5900) - od 2 000 PLN

1. Wykonywanie zadań zgodnie z wymogami wiedzy fachowej, z zachowaniem obowiązujących przepisów oraz otrzymywanych wytycznych i poleceń służbowych.2. Gruntowna znajomość przepisów w dziedzinach należących do zakresu działania pracownika oraz prowadzenie ich ewidencji.3. Należyte zebranie i ocena materiałów stanowiących podstawę do załatwienia sprawy lub wydania decyzji.4. Wykazanie inicjatywy w podejmowaniu problemów i spraw wynikających w toku pracy i występowanie z odpowiednimi wnioskami do kierownika komórki organizacyjnej.5. Referowanie spraw obiektywnie oraz redagowanie materiałów i pism zgodnie z obowiązującymi formami i wymaganiami techniki biurowej z zachowaniem wyznaczonych terminów.6. Przedkładanie projektów do zatwierdzenia kierownikowi komórki organizacyjnej.7. Właściwe rejestrowanie i przechowywanie akt.8. Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz przestrzeganie zasad etyki pracowniczej.9. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej.10. Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego związanych z wykonywaniem powierzonych obowiązków.11. Prowadzenie ksiąg dróg i obiektów mostowych.12. Prowadzenie pozostałych ewidencji zatok, przystanków, skrzyżowań, barier ochronnych itp.13. Udział w inwentaryzacji pasa drogowego i rejestrowanie danych w formie elektronicznej ewidencji.14. Udział w przygotowaniach dokumentacji i specyfikacji technicznych potrzebnych do rozpoczęcia procedur PZP, w tym pomoc przy sporządzaniu skróconych projektów robót.15. Weryfikowanie i sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych do systemu ewidencji dróg.16. Współpraca z centrum zarządzania ewidencją dróg mieszczących się w siedzibie ZDW w Bydgoszczy.17. Współpraca z komórkami Zarządu, Rejonu i innymi Rejonami w zakresie spraw będących przedmiotem działania.18. Obsługa komputera w zakresie prowadzonych zagadnień.19. Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym załatwianie spraw.20. Wykonywanie poleceń kierownika komórki organizacyjnej.21. Dbałość i racjonalne wykorzystanie środków pracy.22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.23. Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. na zajmowanym stanowisku.24. Organizacja stanowiska pracy i wykorzystanie dnia pracy, przestrzegania regulaminu pracy oraz wszystkich Zarządzeń wydanych przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca biurowa oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.3. Ścisła współpraca z Drogomistrzem oraz Kierownikiem Sekcji utrzymania dróg i mostów.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 3 000 - 4 000 PLN

praca na wywrotce (teren woj. śląskiego)
Usługi Transportowe Mroziński Szymon - 2016-05-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 5 000 PLN

naprawa ciągnikóqw i maszyn rolniczych
Rol-Mech Grażyna i Jan Grześko Spółka z o.o. - 2017-09-12 - Radymno (podkarpackie)

REFERENT / PODINSPEKTOR - 2 100 - 2 200 PLN

Rozliczanie wynagrodzeń. Rozliczanie delegacji. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie rozliczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochrone informacji niejawnych, prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno- sprawozdawczej pionu ochrony informacji niejawnych, udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów, pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania systemów teleinformatycznych ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa SWB oraz przestrzegania przez urzytkowników systemów zasad ochrony informacji niejawnych oraz procedur bezpiecznej eksploatacji PBE, organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-12-15 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DS. RACHUNKÓW BANKOWYCH - 997,4 PLN

1. Udzielanie informacji dot. produktów bankowych2. sporządzanie umów rachunków bankowych, zakładanie kartotek, bieżąca weryfikacja poprawności zapisów w systemie defbank3. Wprowadzanie, zmiana i sprawdzanie wprowadzonych kart wzorów podpisów4. Zakładanie i likwidacja rachunków bankowych5. Monitorowanie rachunków pod kątem występowania debetów6. Broszurowanie, sprawdzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Oleśnica (dolnośląskie)

ŚLUSARZ- MONTER - od 2 300 PLN

Montaż konstrukcji stalowych - hale. Praca w delegacji. Istnieje możliwość przyuczenia
Firma Produkcyjno Usługowa METCOM Jastrzębski Sylwester - 2018-03-22 - Borki-Kosiorki (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

DEKARZ - od 17 PLN

Naprawa i konserwacja dachów. Wykształcenie min. podstawowe, wymagane doświadczenie, praca na wysokości powyżej 3m. Praca od 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-04-06 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 17 PLN

MALOWANIE, SZPACHLOWANIE, TYNKOWANIE I INNE PRACE BUDOWLANE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ MALOWNIA, SZPACHLOWANIA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3 M, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA;
FIRMA WIELOBRANŻOWA WARTEK MARIAN KRAWCZYK - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DZIAŁ SPRAW. WIERZ. ST (POWER) ŁUS - 997,4 PLN

- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki- sporzadzanie wniosków o wpis zaległości KRSwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. UTRZYMANIA I EKSPLOATACJI - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowania, zbierania informacji o oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wdrażanie nowych produktów na rynek oraz rozwój ich sprzedazy. Pozyskiwanie nowych klientów. Wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Legnica (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA/TKA- KELNER/KA - od 1 850 PLN

przyjmowanie rezerwacji, meldowanie klientów, obsługa klientów, przyjowanie i realizacja zamówień
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ALLBUD" Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Zamość (lubelskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Jaworzno (śląskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

Przechowywanie i aktualizowanie teczek kontraktów handlowych, umów najmu i dzierżawy, sporządzanie pism do kontrahentów, dekretacja, przechowywanie, segregowanie i archiwizacja dokumentacji aneksów, umów i innych dokumentów dotyczących kontraktów, prowadzenie rejestru zleceń jednorazowych, kontakt z kontrahentami, analiza dokumentacji przychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Dywity (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wyksz. średnie (wskazana osoba po Technikum Ekonomicznym) lub wyższe ekonomiczne, umiejetność obsługi komputera (Word i Excel)praca na programie ksiegowym, segregowanie dokumentów, wpinanie, księgowanie itp.osoba zarejestrowana w PUP do 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

pomoc w obsłudze księgowości
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Suwałki (podlaskie)

STAN. DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Głogów (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

prace biurowe, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, wystawianie faktur
ENERGO ZDZISŁAW ALBERCIŃSKI - 2018-07-04 - Kwidzyn (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)


Wybierz powiat