REFERENT DS. ZAOPATRZENIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przestrzeganie zapotrzebowania zakupu generowanych przez system na zamównie zakupu. Prowadzenie dokumentacji zakupowej. Nadzór nad realizacją zamówień zakupu. Prowadzenie okresowych ocen dostawców. Prowadzenie dokumentacji zakupowej. Prognozowanie popytu i ustalenie polityki zakupów. Wykonywanie raportów i sprawozdań przez przełożonych.
Data publikacji: 2021-04-15
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przestrzeganie zapotrzebowania zakupu generowanych przez system na zamównie zakupu. Prowadzenie dokumentacji zakupowej. Nadzór nad realizacją zamówień zakupu. Prowadzenie okresowych ocen dostawców. Prowadzenie dokumentacji zakupowej. Prognozowanie popytu i ustalenie polityki zakupów. Wykonywanie raportów i sprawozdań przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Zaopatrzeniowiec
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: od 8:00 do 16:00. Wynagrodzenie: 3000 zł brutto plus premia uznaniowa. Wykształcenie: średnie konieczne. Doświadczenie zawodowe: mile widziane na podobnym stanowisku.Oczekiwania dodatkowe: odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność. Dodatkowe informacje: bogaty pakiet socjalny,grupowe ubezpieczenia na życie, świadczenia z ZFŚS, karnety SPA, talony świateczne, paczki świąteczne dla dzieci. Forma kontaktu z pracodawcą: osobiście w godz. od 7:00 do 16:00, drogą elektroniczną rekrutacja (at) szynaka-interline.pl.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8771445721
danePracodawcy_regon: 28022842400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332302
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.04.2021
Oferta pracy ważna do: 14.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6688ff6bb73a8010498c9a13992a48f
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
- Obsługa klientów - kupno, sprzedaż waluty obcej, raporty dzienne, miesięczne, obserwacja rynku finansowego, dbanie o stanowisko pracy. Praca w kantorze. Obsługa płatności Western Union. Aktualizacja kursów walut na stronach internetowych. - Wynagrodzenie: 1875 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca: 8:00-14:00, 14:00-20:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kasjera walutowego, ale niekoniecznie. Mile widziany kurs KASJERA WALUTOWEGO. Dodatkowym atutem będzie znajomość PHP lub HTML. Na stanowisko mogą również aplikować osoby niepełnosprawne. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-396-497) lub e-mail: praca.kantor.katowice (at) maax.pl
MAX SPÓŁKA JAWNA MAJCHRZAK - 2017-12-01 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów ,współpracaz odbiorcami i dostawcami, współpraca z kierowcami, wykonywanie podst. badań laboratoryjnych
ZAKŁADY PRODUKCJI KRUSZYW RUPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-09 - Bramka (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa klienta zagranicznego- Wystawianie dokumentów sprzedażowych- Administracja i realizacja zamówień klientów- Planowanie wysyłek
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-10-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1. Przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, zasiłki dla opiekuna, jednorazowe świadczenia "Za życiem" i świadczenia z funduszu alimentacyjnego.2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna oraz jednorazowego świadczenia "Za życiem" na podstawie analizy przedłożonych wniosków oraz dołączonych dokumentów.3. Ustalanie uprawnień do opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe oraz zdrowotne dla osób pobierających świadczenia opiekuńcze i zasiłek dla opiekuna.4. Obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń SYGNITY.5.Uzyskanie danych określonych ustawami od organów podatkowych, organów emerytalno- rentowych, rejestrów publicznych, w tym rejestru PESEL oraz systemu informacji oświatowej i Centralnego Wykazu Ubezpieczonych drogą elektroniczną lub pisemną.6.Przygotowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.7. Sporządzanie pism ( do ZUS, Bank) w sprawie zwrotu świadczeń rodzinnych.8. Przygotowanie zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.9. Przekazywanie ostatecznych decyzji dotyczących nieuiszczonych należności tytułu nienależnie pobranych świadczeń.10.Przekazywanie organowi prowadzącemu postępowanie egzekucyjne alimentów, decyzji przyznającej świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz wniosku o przyłączenie się lub wszczęcie egzekucji należności dłużnika.11.Przekazywanie dłużnikom alimentacyjnym oraz organom właściwym dłużnika: a) informacji o przyznaniu osobie uprawnionej świadczenia z funduszu alimentacyjnego, b) informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.12.Występowanie do organu właściwego dłużnika z wnioskiem o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego. 13. Prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych zgodnie z przepisami ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.14.Prowadzenie postępowania w sprawie uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych. 15. Informowanie organów ścigania (Prokuratura lub Policja) o przyznaniu świadczeń w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów.16.Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-02-06 - Chełm (lubelskie)
- przyjęcie towaru- kompletacja i wydawanie towaru dla klientów- dbałość o porządek na magazynie- właściwe lokalizowanie towaru zgodnie z dokumentacją magazynową
LASKA TECHNIKA PRZEMYSŁOWA SP. Z O.O. - 2018-09-28 - Tychy (śląskie)
1.Prowadzenie spisu spraw, dziennika korespondencji i rejestru przyznanych świadczeń.2.Zapoznanie się z procedurą doręczania decyzji administracyjnych oraz innych pism za potwierdzeniem odbioru.3.Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Gubin (lubuskie)
- realizowanie przedsięwzięć dotyczących czasowego powierzania obowiązków służbowych, a także przygotowywanie dokumentów dotyczących kierowania żołnierzy do wykonywania zadań służbowych poza macierzystą jednostkę wojskową; - opracowanie wymaganych dokumentów, żołnierzom którzy wypowiedzieli stosunek służbowy zawodowej służby wojskowej; - wystawianie i nanoszenie zmian w wojskowych dokumentach osobistych zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku zmian mających wpływ na przebieg służby żołnierza; - sporządzanie oraz prowadzenie dokumentacji postepowań administracyjnych dotyczących zezwoleń na naukę, pracę dodatkową, zaliczenia okresu pracy do nagrody jubileuszowej oraz dodatków za długoletnią służbę wojskową; - sporządzanie wykazów żołnierzy posiadających decyzje na rozłąkę oraz zwrotu kosztów codziennych przejazdów; - prowadzenie TAP oficerów i podoficerów; o przygotowanie i wydawanie dokumentów w sprawie wyznaczenia na stanowiska służbowe (m.in. wyciąg, KOSS, protokół.); - prowadzenie wybranej dokumentacji pracowniczej tradycyjnej oraz w formie elektronicznej; - prowadzenie TAO pracowników; o prowadzenie planu urlopów i nadzór nad prawidłowym przebiegiem ich wykorzystani
Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie/Badanie Żywności - 2020-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Czynności związane z bezpośrednią obsługą klienta, a w szczególności:- zaznajomienie się z produktami depozytowymi w banku,- zaznajomienie się z pracą systemu bankowego i technikami obsługi klienta,- wprowadzenie danych do systemu i techniczne przygotowanie druków,- kompletowanie załączników do wyciągów bankowych,- wstępna weryfikacja dokumentów stanowiacych podstawę założenia rachunków, - przygotowanie dokumentacji do archiwizacji: gromadzenie, zabezpieczenie, ewidencjonowanie.
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Gniezno (wielkopolskie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Charakterystyka stażu: pomoc przy sporządzaniu pism, sprawozdań, notatek, rozliczeń, pomoc w prowadzeniu sekretariatu itp.
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Rybnik (śląskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- kontrola ewidencji czasu pracy,- prowadzenie akt osobowych,- sporządzanie Rp-7Umowa na okres próbny. Praca jednozmianowa.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace administracyjne, księgowanie faktur kosztowych
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Prabuty (pomorskie)
rozliczanie produkcji, pomoc w administracji
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-07-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Wprowadzanie i rozliczanie zużycia mediów: woda, ciepło, obsługa korespondencji ( pisma, faksy, maile).
AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS - 2015-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
referent do spraw geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Słubice (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie kadr pracowników
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny - 2017-04-19 - Jaworze (śląskie)
- Ochrona obiektów przemysłowych, ewidencja osób przychodzących i wychodzących, ewidencja transportu. Obchód po obiekcie. Pisemne raportowanie dnia. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-19:00, 19:00-07:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, orzeczenie o stopniu niepełnospraności, niekaralność, chęć do pracy. Praca w Katowicach Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (506-196-679) w godz.: 09:00-15:00 lub e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów do ksiąg rachunkowych w pełnej księgowości. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny , kolejna na czas nieokreślony, proponowane wynagrodzenie w okresie próbnym 2600 zł brutto. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
Zachar Mirosława Biuro Temida - 2020-07-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-udział w przygotowaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych, przygotowanie dokumentacji na roboty remontowe ,konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych, kontrola nad ochroną wód objętych działaniem Nadzoru Wodnego ,przygotowanie przeglądów cieków dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych ,udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie działania Nadzoru Wodnego ,wykonywanie kontroli realizacji robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych ,udział w czynnościach obsługi biura NW , w tym współudział w : prowadzeniu biura podawczego w zakresie właściwości Wód Polskich, przyjmowanie wniosków o wydanie zgody wodno prawnej ,prowadzeniu postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodno prawnych, świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowaniu wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodno prawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodno prawnego lub oceny wodno pranej ,przygotowaniu projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodno prawnego , przygotowaniu zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodno prawnych , przekazywaniu wniosków dot. Pozwoleń wodno prawnych ocen wodno prawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadomieniu wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-10-15 - Chodzież (wielkopolskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Pabianice (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Radom (mazowieckie)
BUDOWA I MONTAŻ RUROCIĄGÓW OKRĘTOWYCH I PRZEMYSŁOWYCH, PRACA Z OBRÓBKĄ SKRAWANIEM ELEMENTÓW STALOWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚC CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, UPRAWNIENIA SPAWALNICZE TIG, DOŚWIADCZENIE W PRACY PRZY RUROCIĄGACH;ŚERDNIO 176 GODZIN W MIESIĄCU
WELD SYSTEMS ANDRZEJ KOSAR - 2016-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Archiwizacja dokumentacji podwykonawczej, porządkowanie archiwum, weryfikacja paszportyzacji prostych urządzeń elektroenergetycznych na potrzeby wskaźnika oraz prace bieżące, dodatkowe wynikające podczas codziennej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-04-10 - Gostynin (mazowieckie)
wg stanowiska pracy i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw
ADKOR Rafał Górski - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe budowlane, 2 lata doświadczenia, wznoszenie murów
Firma Handlowo Usługowa Svitlana Kolch - 2017-10-27 - Strzyżowiec (dolnośląskie)
Sprzedaż i przygotowywanie posiłków typu fast-food
BM SPORT BARTŁOMIEJ MŁYNARSKI - 2017-08-14 - Lubań (dolnośląskie)
ochrona obiektu.
"TRANSFER" TOWARZYSTWO INWESTYCYJNO-KAPITAŁOWE SPÓŁKA AKCYJ - 2016-05-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)